Zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ironisch, maar dit verlies gaat hem waarschijnlijk de 10K opleveren.
Sympathy vote never fails.
Maakt voor mij zeker niet uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is altijd wel ergens sympathie voor, dus dat moet niet uitmaken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker hé? rellehh.. geef 't nou maar toe..
de reden waarom mensen stemmen maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:02 schreef akveor het volgende:
Per direct zou het hele stemgebeuren stopgezet moeten worden. Het zal Jeroen veel symphatie stemmen opleveren wat weinig meer met het overleven in de Bunker te maken heeft.
Hebben de andere deelnemers dan al een poging gewaagd om Jeroen aan te pakken? Er is er niet 1 toe in staat volgens mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef akveor het volgende:
En nu? Wat gaat er nu gebeuren.... Jeroen wordt ontzien? Andere deelnemers pakken hem niet meer aan? Deze situatie is gewoon niet goed. Geen harde opdrachten meer? Onhoudbaar lijkt me.
zonder dit verlies had ik het hem ook gegund. ik heb nl. al voor hem gestemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ironisch, maar dit verlies gaat hem waarschijnlijk de 10K opleveren.
Sympathy vote never fails.
Ook dat hoort bij Real Life.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef akveor het volgende:
En nu? Wat gaat er nu gebeuren.... Jeroen wordt ontzien? Andere deelnemers pakken hem niet meer aan? Deze situatie is gewoon niet goed. Geen harde opdrachten meer? Onhoudbaar lijkt me.
Moet jij toch weten, toen met die begrafenis in de GDKquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de reden waarom mensen stemmen maakt toch niet uit?
Peter zei van de week toch kankertyfusmongool tegen Jeroen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben de andere deelnemers dan al een poging gewaagd om Jeroen aan te pakken? Er is er niet 1 toe in staat volgens mij
Dat.... Ingebakken in RLS....quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de reden waarom mensen stemmen maakt toch niet uit?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
Het is voor ons heel moeilijk dit allemaal, hoe ga je hier mee om. Wij proberen hier zo respect mogelijk mee om te gaan. Wij zitten hier nu op de redactie te brainstormen en vragen ons af of wij een poll op de homepage moeten zetten of hij naar de crematie mag of niet..... wat is jullie mening?
Geen poll, dat is te hard.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
Het is voor ons heel moeilijk dit allemaal, hoe ga je hier mee om. Wij proberen hier zo respect mogelijk mee om te gaan. Wij zitten hier nu op de redactie te brainstormen en vragen ons af of wij een poll op de homepage moeten zetten of hij naar de crematie mag of niet..... wat is jullie mening?
oh toen Brian zei, dan loop jij maar lekker langs het graf van je vriend als je eruit bent...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:07 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Moet jij toch weten, toen met die begrafenis in de GDK
Nee, geen poll, gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
Ik ben niet vergeten dat jij De Kooi niet uitmocht voor een uitvaart Huub. Over zoiets zou er geen discussie moeten zijn dus ook geen poll.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
Geen Poll. laat die jongen gewoon gaan. Hierover zijn vantevoren geen afspraken over gemaakt zoals in DGK.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |