abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68745618
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
Sorry voor deze On Topic post.

Peter vindt Jeroen echt een toffe peer. Gisteren kon hij zijn bloed wel drinken en noemde hem een kankermongool. Peter.
Ik ken ook wel mensen die ik over het algemeen mag maar soms ook wel kan schieten.
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 20:44:37 #102
18653 crew  D.
pi_68745620
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef hondjes het volgende:

soms begrijp ik sommige echt niet..
Ik ken dat gevoel
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 20:44:49 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_68745629
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:

hij vindt hem nu tof omdat ie denkt dat ie eruit gaat?
Ik kan niks anders bedenken. Kloothommel is het.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 20:44:52 #104
128220 Peter6000
pi_68745635
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, ik ben het niet eens met jouw volkomen studipe redeneren. Jijn probeert alleeen maar "tegen" te zijn, zonder enige onderbouwing. En vervolgens probeer je iedereen jouw mening op te leggen.
Als je mijn link met WOII bedoelt, dat was jouw eigen redeneren.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt je afvragen een bunker/schuilkelder, geluiden van sirene's en kaalscheren wel zo'n goede combinatie is, daags na bevrijdingsdag. Het komt niet echt doordacht over.
En ik denk niet dat ik in de positie verkeer anderen mijn niet-onderbouwde meningen op te leggen.
pi_68745636
quote:

Peter vindt Jeroen echt een toffe peer. Gisteren kon hij zijn bloed wel drinken en noemde hem een kankermongool. Peter.
Ze hebben bijna een etmaal aan elkaar geketend gezeten, "dat schept toch een band" ( ) Ze waren beiden inderdaad leuker vanaf dat ze vast zaten.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_68745648
quote:

Hij zou het er niet mee eens zijn als Jeroen vrij krijgt voor de begrafenis.
Ben benieuwd wat er besproken wordt hieromtrent. Of Jeroen moet vertrekken als hij er naar toe wil gaan.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:45:26 #107
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68745662
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:34 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zó zeg jij durft wél zeg... er word hier nog stééds een Real Life Soap Spel gespeeld.. en reëler dan dit kan het niet.. en zijn nog steeds Spelers en Regie en Kijkers die veel verwachten van het vervolg.. en dan kom jij even vertellen dat de plug eruit moet omwille van een de meest natuurlijke gebeurtenisen mogelijk, een sterfgeval..
GAA, ik durf wel, maar wil niet ! Laat iemand anders maar jouw veleden op Inet publiceren. Je weet heel precies waar ik op doel. En waarom je bij de buren niet zo'n gewenste bezoeker bent.
Keep the Sunny Side Up
pi_68745663
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Waarom? Iedereen mag toch gewoon (binnen de lijntjes) wegzetten wat hij dunkt te willen delen aan zijn mening? Dus waarom zou hij dat niet mogen?
Tuurlijk mag hij dat wel. Is prima zelfs. Maar een mening van een rooie komt harder aan, zeker van Danny. (dat bedoel ik niet verkeerd hoor )
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 20:45:44 #109
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68745672
quote:

sorry, maar wees eerlijk. we zitten allemaal te wachten op jeroen en op de streams gebeurt momenteel niet heel veel. Ze staan te eten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:46:18 #110
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68745698
quote:

Je hebt best wel kans dat Jeroen en Peter hele dikke vrienden worden,zeker na vanavond toen Jeroen het nieuws hoorde en nog vastgeketend zat aan Peter en ze heel dicht bij elkaar zaten.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:46:50 #111
28033 Pek
je moet wat
pi_68745726
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

GAA, ik durf wel, maar wil niet ! Laat iemand anders maar jouw veleden op Inet publiceren. Je weet heel precies waar ik op doel. En waarom je bij de buren niet zo'n gewenste bezoeker bent.
Get a room, you two
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_68745734
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:

[..]

ik had toen ik vanavond de streams weer aanzette een lange post gemaakt over gisteren en hoe ze vandaag al veranderingen hebben aangebracht en alsnog de mening van de kijker hebben gevraagd (ergens 2 cossen terug op de laatste pagina). Top dus van ze. Dat ze daarna weer iets dubieus doen, tja. Da's weer een nieuw geval en valt niet echt onder doordrammen imo. Als ik nu weer ga beginnen over gisteravond zou ik je gelijk geven wat betreft het doordrammen trouwens. Moet er wel bij zeggen dat ik gisteren met koorts op de bank lag, dus het kan zijn dat ik gisteren een beetje over the top ging, hoewel ik sta achter alles wat ik gezegd heb gisteren.

Maar goed, dit is een nieuw geval en ik ben verder helemaal niet zo negatief hoor. Niet meer of minder dan de meeste andere streamers in ieder geval.
*grinn* hoge koorts doet ijlen
Maar prima.. het kan maar even gezegd worden van beide kanten toch

nou op naar ontopic weer
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68745756
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Hij zou het er niet mee eens zijn als Jeroen vrij krijgt voor de begrafenis.
Ben benieuwd wat er besproken wordt hieromtrent. Of Jeroen moet vertrekken als hij er naar toe wil gaan.

Hij zit zelf in "die wereld". Hij weet als geen ander daar wat het is om zoiets mee te maken.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_68745765
quote:

vadaag hadden ze het er nog over, en Peter had geen hekel aan Jeroen, zou buiten de bunker wel contact met hem willen houden.
Hij viel in het spel over het verkloten van de opdrachten.
Dus niet te snel met je oordeel.
Goedemorgen :W
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 20:47:47 #115
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68745770
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef Dottey het volgende:

[..]

*grinn* hoge koorts doet ijlen
Maar prima.. het kan maar even gezegd worden van beide kanten toch

nou op naar ontopic weer
ze zijn nog steeds aan het eten. en het heeft Peter gesmaakt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:48:35 #116
202348 Susi
Temple of Love
pi_68745805
quote:

[..]

Is het de bedoeling dat wij nu achter de posthistorie van iemand achternagaan ? Die insinuaties hebben niet veel zin, verzieken 't topic enkel.
pi_68745830
Ik ga weer over op de orde van de dag. Lees het straks wel.
pi_68745853
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Tuurlijk mag hij dat wel. Is prima zelfs. Maar een mening van een rooie komt harder aan, zeker van Danny. (dat bedoel ik niet verkeerd hoor )
Sommige mensen hebben gewoon een talent de hightlighten met CAPSLOCK aan zonder te gillen..
Sommige mensen hebben gewoon een talen om te gillen zonder gebruik van hoofdletters:)

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68745876
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hij zit zelf in "die wereld". Hij weet als geen ander daar wat het is om zoiets mee te maken.
Ja, alles voor het spel he? Weer eentje minder zal hij denken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:51:21 #120
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68745926
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ik ken ook wel mensen die ik over het algemeen mag maar soms ook wel kan schieten.
Ruzie is ook wel lekker af en toe.Alleen ja en amen relatie/kennisen 'vrienden vind ik saai
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68745946
en amber heeft met haar vingers gegeten en vind het niet nodig haar handen te wassen , maar weltegen renate over der hygiene zeiken ... typisch
pi_68745999
Jeroen is terug: "Het leven is hard"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:53:50 #123
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68746017
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
en amber heeft met haar vingers gegeten en vind het niet nodig haar handen te wassen , maar weltegen renate over der hygiene zeiken ... typisch
Typisch menseigen
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:53:59 #124
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_68746025
quote:

[..]

Jahh.. maar die "Buur" waar jij aan refereert spoort helaas niet! Die andere "buren" hebben me beter leren kennen.. ook ná mijn "mindere periode.." ook dát is rls...
pi_68746028
Klasse Jeroen..... Hij deelt het bier....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')