Ja, heb er zin in vandaag. Tis ook een mooie dag.quote:
Ja, goed he. Ik dacht; laat ik eens wat anders doen. Ben diep van binnen ook een Ajacied.quote:
quote:
Dat zou wel een heerlijke technische staff zijn jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef bloodysunday het volgende:
Rijkaard, Neeskens, F. de Boer, van 't Schip![]()
"Mogelijke" kandidatenquote:
Tijd voor een schoonmaak. Alle middelmaat weg en daarvoor een paar goeie spelers halen. Met jongens als Sno, Kennedy en Anita ga je de oorlog niet winnen. De rest van de selectie gaat ook niet vrij uit want als je ziet hoe sommige spelers als ongemotiveerde verwende kutkinderen hun geld staat te verdienen mogen ze ook opzouten. Alhoewel ik voor psv ben vind ik wedstrijden van ajax (en az, twente etc) ook leuk om te kijken maar dan moet het wel beter dan dit seizoen. Zal je zien dat ze dezelfde domme fout maken met Elia als met Sulejmani, voor veels teveel geld een speler kopen die zijn aankoopbedrag toch nooit waar kan maken.quote:Doel
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Dennis Gentenaar *WEG*Verdediging
Bruno Silva *WEG*
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Vurnon Anita *WEG*
Toby Alderweireld
Robbie Wielaert
Robbert Schilder *WEG*Middenveld
Daley Blind
Rasmus Lindgren
Kennedy Bakircioglu *WEG*
Urby Emanuelson
Ismaïl Aissati
Gabri [ afbeelding ] * enkelband gescheurd
Siem de Jong
Jan-Arie van der Heijden
Evander Sno *WEG*
Willem van Hanegem *HELD*
Mitchell Donald [ afbeelding ] * zware knieblessure
Eyong EnohAanval
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Dennis Rommedahl * verhuurd *WEG*
Dario Cvitanich
Leonardo *WEG*
Jeffrey Sarpong
Javier Martina *WEG*
Zoiets zou wel geil zijn zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef bloodysunday het volgende:
Rijkaard, Neeskens, F. de Boer, van 't Schip![]()
Ik zie de vrachtwagens met fitnessapparatuur al komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek
Wij hebben een goede trainer nodig, en niet iemand die voor clubs uit het rechterrijtje goed isquote:
Waarom zie ik de laatste tijd alleen maar posts van jou met rancune? Ben je depressief ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben een goede trainer nodig, en niet iemand die voor clubs uit het rechterrijtje goed is
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Nashje het volgende:
Niet eens iemand opgevallen trouwens dat er in de OP bij middenvelders Willem van Hanegem staat.
Geweldig, zo'n modemkillende OP die niemand leest.
Daar kon ik dan nog wel om lachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Nashje het volgende:
Niet eens iemand opgevallen trouwens dat er in de OP bij middenvelders Willem van Hanegem staat.
Ik snap jullie lol gewoon niet, hoe kun je nou blij zijn dat je rivaal van trainer gaat wisselen terwijl je zelf 7e staat en bijna failliet bent?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zie ik de laatste tijd alleen maar posts van jou met rancune? Ben je depressief ofzo?
Kinderhand is snel gevuld...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap jullie lol gewoon niet, hoe kun je nou blij zijn dat je rivaal van trainer gaat wisselen terwijl je zelf 7e staat en bijna failliet bent?
Sinds er sowieso geen spirit in het team zit kun je er beter nog minstens 5 of 6 extra uit gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Tijd voor een schoonmaak. Alle middelmaat weg en daarvoor een paar goeie spelers halen. Met jongens als Sno, Kennedy en Anita ga je de oorlog niet winnen. De rest van de selectie gaat ook niet vrij uit want als je ziet hoe sommige spelers als ongemotiveerde verwende kutkinderen hun geld staat te verdienen mogen ze ook opzouten. Alhoewel ik voor psv ben vind ik wedstrijden van ajax (en az, twente etc) ook leuk om te kijken maar dan moet het wel beter dan dit seizoen. Zal je zien dat ze dezelfde domme fout maken met Elia als met Sulejmani, voor veels teveel geld een speler kopen die zijn aankoopbedrag toch nooit waar kan maken.
Naast dat van Basten niet bepaald geslaagd is als trainer was hij voor zover ik me herinner gehaald voor een langere periode, om een ploeg op te bouwen. Wanbeleid ten top. Leren ze daar in Amsterdam niet van hun fouten? De vergelijking met van Gaal gaat ook niet helemaal op natuurlijk omdat v Gaal het 2 seizoenen terug wel heel goed deed, maar ik vind het echt een zooitje ongeregeld.
Was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Nashje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |