Havana.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:18 schreef toma het volgende:
Morgen.
Dat is klote Tommy... Maar de politie kan op zo'n moment ook niet veel doen omdat ze geen bewijs hebben wie die vechtpartij veroorzaakt heeft. Bij welk terras was dat?
Inderdaad, dat klopt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Havana.
En misschien niet, maar als en het personeel, andere gasten en wij het vertellen en die negers compleet van de kaart zijn en alleen maar lopen te roepen:
"Conjo, ik ga je blaffen en steken"
Dan is toch één plus één toch echt drie!
Ja dat is belachelijk. Maakte een tijdje terug ook zoiets mee maar dat was bij centerparcs. We hadden daar de hele avond op het terras gezeten met een flinke groep. Tegenover ons zaten 4 balletjes ook de hele avond. Maar zij zaten al de hele tijd te kloten met het personeel, overal over klagen, uitschelden etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Havana.
En misschien niet, maar als en het personeel, andere gasten en wij het vertellen en die negers compleet van de kaart zijn en alleen maar lopen te roepen:
"Conjo, ik ga je blaffen en steken"
Dan is toch één plus één toch echt drie!
Ongekend dat ze daar eigenlijk niets aan doen dan. Gewoon kei hard aanpakken zodat over een tweede keer wel wat langer na word gedacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:10 schreef toma het volgende:
Een neef van me werkt bij de politie. Hij zei ook laatst dat 9 van de 10 keer dezelfde groepen bij zulke opstootjes betrokken zijn als je snapt wat ik bedoel.
Hè bah :xquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou zijn wij allemaal mensen die uit de horeca komen en dus wel bekend zijn in het wereldje, maar ik vond het echt weer zo belachelijk!
Al met al een KUT AVOND!
Ooo nee, wat je gister heb meegemaakt, haha.quote:
haha goede morgen autoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee, wat je gister heb meegemaakt, haha.
Ik weet toch dat je daaruit komt
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee, wat je gister heb meegemaakt, haha.
Ik weet toch dat je daaruit komt
Hey! jij ook lekker geslapen?quote:
Ahhhh! Dat is altijd minderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:34 schreef toma het volgende:
[..]
Mwah. kon niet in slaap komen en moest weer vroeg op.
Klinkt interessant...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:42 schreef Acathla het volgende:
Morgen iedereen!
Even mezelf herhalen voor hetzusjevan:
Heb je pm hetzusjevan ? Ik kan je wel een nummer geven. Huizen zijn @ Leonard van Vechelstraat & Molenbochtplein. Net een klein stukje boven de ABN AMRO v/d Heuvel. Lopend naar de kroeg dus!
Prijzen rond de 178 euro voor 12m2 en hier is geen kijkavond. Ik geloof niet dat het duur is hier als ik de rest mag geloven.
quote:
Ik zie een andere kandidaat als zusje afmeldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Acathla, Bedankt voor je aanbod! Maar ik ga eerst even proberen om met vriendinnen een huisje te hosselen. We hebben al drie huisjes op het oog ^^.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |