ow zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met je fiets
vanavond zaterdag weekje zonder fiets
kan hem denk niet eerder ophalen ivm werk
ok, wil ik ook nog een keer doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:31 schreef toma het volgende:
[..]
ow zo
Ik had vanochtend nogal lomp een traktor ingehaald over de doorgetrokken streep en m afgesneden. Ik dacht al, hoe weet hij dat nou.
Maar ik heb de laatste tijd niet zo veel gefietst, volgende week ga ik nog een keer naar Dorst.
en alphen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:35 schreef toma het volgende:
[..]
Moet je echt eens doen! Naar mijn mening de mooiste route van de omgeving.
mwah, is wel leuk maar daar is niet veel speciaals aan. Dorst is echt super route, die wordt ook heel goed bijgehouden. De Drunense duinen zijn ook heel mooi. Maar daar ligt veel los zand op t parcours itt Dorst.quote:
ok, als goed is volgende week zondag fietsje wel weer terug dus dan ga ik gelijk ri dorstquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:38 schreef toma het volgende:
[..]
mwah, is wel leuk maar daar is niet veel speciaals aan. Dorst is echt super route, die wordt ook heel goed bijgehouden. De Drunense duinen zijn ook heel mooi. Maar daar ligt veel los zand op t parcours itt Dorst.
Daar oefenen wel de echte mannen.. Ik heb nog een handtekening van micheal boogerdquote:
hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
Daar oefenen wel de echte mannen.. Ik heb nog een handtekening van micheal boogerd
ik gooi m'n fiets altijd op een fietsendrager en dan rijd ik daar naartoe. De route daar is wel relatief kort. Maar je kunt ook meerdere rondjes rijden. Wij doen er meestal 2 of 3 van 9 km.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, als goed is volgende week zondag fietsje wel weer terug dus dan ga ik gelijk ri dorst
fiets ik er wel even heen
Morgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Richting uni en daarna naar ouders![]()
.
Ik heb echt niks in te brengen lately, I know.
mja ik woon tegen de reeshof, dus ben er echt zo, 15 km fietsen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik gooi m'n fiets altijd op een fietsendrager en dan rijd ik daar naartoe. De route daar is wel relatief kort. Maar je kunt ook meerdere rondjes rijden. Wij doen er meestal 2 of 3 van 9 km.
ow ok. Woon je bij het wandelbos in de buurt dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik woon tegen de reeshof, dus ben er echt zo, 15 km fietsen ofzo
Yepquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef toma het volgende:
[..]
ow ok. Woon je bij het wandelbos in de buurt dan?
kerkhofquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef toma het volgende:
[..]
Een zijstraat van de Lage Witsiebaan of de Bade Powellaan zeker?
Natuurlijk geloof jij mij wel!quote:
Voor deze keer dan.quote:
quote:En...? Welke trainer wil je terug hebben?
Ook een goeie. Maar die komt toch niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef existenz het volgende:
Je krijgt \'Ajax heeft interesse in McClaren\'
ochtendquote:
maar je kent ze welquote:
Het is voor mn stageopdracht. Het automatiseren van een bepaald systeem. Maar alle handelingen moeten wel goed in kaart worden gebracht en op het juiste moment worden getriggerd. Best lastig bij een complex systeem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar je kent ze welhet kan zo, maar het kan ook gewoon een troubleshooting zijn in een gebruiksaanwijzing!
welk proggie gebruik je om ze te maken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Het is voor mn stageopdracht. Het automatiseren van een bepaald systeem. Maar alle handelingen moeten wel goed in kaart worden gebracht en op het juiste moment worden getriggerd. Best lastig bij een complex systeem.
wilde eigelijk visio gebruiken maar die hebben ze hier niet. Dan doe ik t maar in photoshop.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
welk proggie gebruik je om ze te maken?
ja dat is inderdaad het fijnstequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef toma het volgende:
[..]
wilde eigelijk visio gebruiken maar die hebben ze hier niet. Dan doe ik t maar in photoshop.
Nooit van gehoord. Zou wel makkelijk zijn. Maar ben al bijna klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
online visio is dat er niet ?
ik ook niet, dacht ik gooi mn hersenspinsel eruitquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zou wel makkelijk zijn. Maar ben al bijna klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |