Dat was idd al meermalen bevestigdquote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef Tegan het volgende:
Nee, juli is de beste maand om jarig te zijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef VoreG het volgende:
en alweer 40 minuten in het ov en ik moet nog tot half 11. Nu zijn het alleen niet andere reizigers waar ik mij aan erger maar ben ik het zelf. Gister een glas bier over m'n broek heen laten vallen dus ik meur gigantisch
Die vond mn ma en pa helemaal tofquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef toma het volgende:
M'n moeder was blij met haar moederdag cadeau.
Alleen wel typisch dat je zo'n boek met moederdag geeft
quote:
Volgend jaar worden we kampioenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
en nog blij zijn ookecht een prutsteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef toma het volgende:
[..]
Volgend jaar worden we kampioen
Koffiedik kijken wie er volgend jaar kampioen word.. De eerste wedstrijd in Augustus maar eens afwachten tot we voorspellingen kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke straat is dat??quote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgenavond kijkavond in een zijstraat van de Bredaseweg net voorbij de Noordhoekring, ben benieuwd.
Ik ga Jupiters reizen lezen zodra die binnen isquote:Op maandag 11 mei 2009 01:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn menselijk lichaam dvd kijken
Over 4 uur ben ik eindelijk klaar, en kan ik naar bedquote:Op maandag 11 mei 2009 03:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ga Jupiters reizen lezen zodra die binnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |