quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef VoreG het volgende:
Juli is dan ook de beste maand om jarig te zijn!
Inderdaadquote:
12 juni sta ik er weerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik hoor nu die nieuwe cd van Guus en nu denk ik; Argh! Ik wil ook weer naar Eindhoven!
dat ie weer is gaat doen waar ie goed in is: carnavalsmuziekquote:Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NW8
Hele rustige liedjes, maar mooie teksten!
Mja, ik was er vorig jaar op donderdagquote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
had je kaarten moeten kopen
stond er vorig jaar tijdens de wedstrijd tegen Frankrijk! Fiske!
Serieus, dit verdienen ze nietquote:
haha, heb je me niks mee hahaquote:
Huh wat, zei er iemand iets?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
Wat was het ook alweer, 6-2 ofzo van psv verloren laatst
????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nep voetbal fanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
????
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
????
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Huh wat, zei er iemand iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat wel.. en ik weet ook dat Crazy de waarheid sprak..quote:Op zondag 10 mei 2009 17:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nep voetbal fan
Je weet niet eens wat buitenspel is man
![]()
Waarheid is hard MessGeloof me nu maar.. het is gedaan met het "grote" ajax van vroeger
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik weet dat wel.. en ik weet ook dat Crazy de waarheid sprak..![]()
Waarheid is hard MessGeloof me nu maar.. het is gedaan met het "grote" ajax van vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |