Nee, was het maar zo'n feest. Gewoon een mobiel nummer. Voor 21 cent per minuut, als je tegoed er eenmaal doorheen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, ook eindelijk sekslijnen ontdekt?
Dus je hebt 1500 minuten buiten je bundel gebeld?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:27 schreef Tartufo het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Gewoon een mobiel nummer. Voor 21 cent per minuut, als je tegoed er eenmaal doorheen is.
Nee, ik had ¤200 aan belkosten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
Dus je hebt ¤300 buiten je bundel gebeld?Hoeveel minuten zijn dat?
Dat was wel de bedoelingquote:
True. Aan zelfspot dan ook geen gebrek hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Dennis101 het volgende:
Kan je wel gaan kankeren op vodafone, maar jij bent hier degene die teveel belt, daar kan vodafone weinig aan doen hoor. Kan je beter over jezelf gaan klagen.
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Dennis101 het volgende:
Kan je wel gaan kankeren op vodafone, maar jij bent hier degene die teveel belt, daar kan vodafone weinig aan doen hoor. Kan je beter over jezelf gaan klagen.
-10quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Sjibble het volgende:
[..]
+1
Gewoon in de gaten houden hoeveel je belt.
Ik betaal ook 25 cent per sms
Dus ik bel liever als dat ik sms. Want al hou ik 200 van de 300 minuten over, betaal ik per maand alsnog extra, en dat gun ik ze niet
De tarieven van KPN zijn helemaal debiel, dat neemt toch NIEMAND? toch? TOCH/!?!?>
Dat gebeurde 2 weken terug bij mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik werd toevallig net gebeld door Vodafone![]()
Ik zou veelvuldig kosten buiten mijn bundel heb gemaakt en ze wilden me een hoger abonnement aansmeren. Dat terwijl ik toevallig afgelopen maand welteverstaan 1 euro buiten mijn bundel zat voor een paar smsjes naar 3FM (dus extra kosten voor zo'n smsje). Tig maanden daarvoor nooit iets buiten mijn bundel gebeld/gesmst. Gestapo figuren dat het zijn!
quote:Onze excuses,
op dit moment is het niet mogelijk om je tegoed en verbruik te tonen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.
Komt waarschijnlijk doordat ze bij t-mobile alles naar boven afronden oid terwijl je telefoon gewoon pure beltijd noteert. Als je dan veel korte gesprekken hebt kan dat best schelen denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Sjibble het volgende:
T-Mobile kan er ook wat van.
Ik kreeg mijn mobiel bij mn abbo, en die telt natuurlijk de minuten die ik in totaal heb gebeld sinds ik em heb.
Dus al na 1 week dat ik mijn abbo had keek ik in mijn profiel van T-Mobile en zag ik dat er 80 van de 300 minuten af waren, terwijl ik maar 40 minuten heb gebeld. En sms'jes worden niet in minuten verrekend maar buiten de bundel. Dus waar de fuck zijn die andere 40 minuten gebleven
En uit welke hoed die pen komt waarmee jij het contract getekend hebt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Tartufo het volgende:
Maar je vraagt je wel eens af uit welke hoge hoed ze die tarieven durven toveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |