Kan je dan niet gewoon zeggen dat dat niet klopt en die vent lekker een boete laten betalen? Of dat hij jou 20% van het treinkaartje in cash geeft, hebben beiden er iets aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:07 schreef Dawwa het volgende:
Je bent deze nog vergeten:
Mensen die een treinkaartje met korting aanschaffen en dan naast je gaan zitten omdat jij waarschijnlijk een OV hebt, (leeftijd, schooltas etc. baseren ze het op).
Komt de conducteur langs en zegt die kerel gewoon dat hij met je meereist terwijl je hem niet eens kent
Ik zou dat juist toestaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:07 schreef Dawwa het volgende:
Mensen die een treinkaartje met korting aanschaffen en dan naast je gaan zitten omdat jij waarschijnlijk een OV hebt, (leeftijd, schooltas etc. baseren ze het op).
Komt de conducteur langs en zegt die kerel gewoon dat hij met je meereist terwijl je hem niet eens kent
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:01 schreef z3bra het volgende:
Waarop z3bra fijntjes opmerkte dat mevrouw ook eerder van huis had kunnen gaan als ze deze trein zonodig moest hebben...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef Scootmobiel het volgende:
(Blijkbaar ben ik trouwens niet de enige die dat verschijnsel weleens opgevallen is, want Herman Finkers zei daarover ooit eens: 'Ja, dat komt doordat die eilanden zo'n eind uit elkaar liggen hè!'![]()
)
Als je pech hebt blijft die type 3 kwartier lang tegen je zeuren. Ik heb wel eens gezien hoe dit een arme medepassagier overkwam.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:01 schreef z3bra het volgende:
Vanochtend een leuke. Z3bra stapt uit trein op station van bestemming, trein wil verder rijden. Bovenaan de trap komt er zo'n vrouwmens aan (snel)waggelen, met snerpende stem roepend "wacht! wacht! ik moet ook nog mee!". De trein reed alsnog weg (de conducteur had haar niet kunnen horen omdat hij zich vooraan de trein bevond en de trappen halverwege zijn, gericht naar de achterzijde). Daarop begon ze luidruchtig te klagen tegen iedereen die het maar wilde horen dat het schandalig was dat die trein niet even wachtte, en dat ze per sé deze trein MOESST hebben en de NS zou hier nog van horen...
Waarop z3bra fijntjes opmerkte dat mevrouw ook eerder van huis had kunnen gaan als ze deze trein zonodig moest hebben...
Inderdaad wat een onzinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Schuchtere mensen die niet durven te vragen of ze naast je mogen zitten zijn altijd wel grappig om te zien: eerst de hele trein doorlopen en dan zie je ze vijf minuten later weer langslopen, ditmaal de andere kant op. En dat terwijl er vrije plaatsen in overvloed zijn.
Don ze niet ze gaan klagen bij Sire over die asociale mensen die hun tas op de stoel zetten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad wat een onzinGewoon neerploffen, niemands naam staat erop
En dan durven ze niet te vragen of ze er even mogen zitten, maar werpen ze je een boze blik toe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:55 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Don ze niet ze gaan klagen bij Sire over die asociale mensen die hun tas op de stoel zetten.
Heb dat ook al meerdere keren gehad dat zo'n neger vraagt of ie met je mee mag reizen. Oprotten, koop je maar een normaal kaartje. Kreeg een keer naar m'n hoofd "dat ik 't zo makkelijk had en hij heeeel zwaar". Je woont in NL, wees blij teringlijer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:07 schreef Dawwa het volgende:
Komt me bekend voor, van die lui die een gesprekje willen beginnen. Ik wijs dan altijd op m'n oren van zie je niet dat ik oordopjes in heb. Alsof de gemiddelde treinreiziger boeiend genoeg is om m'n oordopjes voor uit te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef steeg het volgende:
ik heb toch een mp3speler in mijn oren? het is niet dat ik uberhaupt muziek opheb, ik wil gewoon alleen gelaten worden. Daarvoor is dat ding
Autist, wat voor moeite is het nou om "ja" te zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef Bolter het volgende:
[..]
Heb dat ook al meerdere keren gehad dat zo'n neger vraagt of ie met je mee mag reizen. Oprotten, koop je maar een normaal kaartje. Kreeg een keer naar m'n hoofd "dat ik 't zo makkelijk had en hij heeeel zwaar". Je woont in NL, wees blij teringlijer.
Oh, en mensen die tegenover je komen zitten in zo'n vierpersoons-unit terwijl de overige 2 plekken nog vrij zijn.
Even in de OP gezet,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef steeg het volgende:
1. stoer volk dat express de stilteruimte opzoekt, binnen een minuut de stilte langdurig verbreekt en stoer rondkijkt of iemand hem/haar wel even de waarheid wil vertellen. Ik haat ze
2. extreem mooie meisjes/vrouwen die hele domme boeken lezen... dan is het contrast zo groot
3. mensen die boeken lezen die niet onder het niveau van Tolstoj vallen: we get it, you're smart.ht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |