Goede middag,
Alles goed hier op deze zaterdag?
Vanmorgen weer voor de wekker wakker geworden. Wilde graag wakker worden met pulp fiction muziek om eens te ervaren wat het verschil is tussen die muziek en de beep maar goed, morgen dan maar de wekker op 0600 zetten al is het zondag

Vandaag weer 4 uur zand liggen kruien en de tijd is zo snel voorbij gegaan dat het leek alsof ik pas 30 minuten bezig was toen ik klaar was ermee. Achtertuin wordt helemaal opnieuw gemaakt bij mijn ouders. Help zoveel mogelijk mee. Vijver is 3 keer zo groot geworden ondertussen en dan is het volgende zomer zwemmen tussen de vissen. Dit najaar zal het klaar zijn. Ben dan ook aan het helpen in de voortuin door overal kiezel te gooien boven het gronddoek dat ik boven op het zand leg. Mijn ouders die dan nooit meer onkruid hoeven uit te trekken in de voortuin en die kiezel ziet er dan ook nog mooier uit. Hele tuin wordt zo gemaakt dat er zo min mogelijk onderhoud aan zit. Alleen het zuiveren van het water in de vijver dat dan nog nodig is en een beetje snoeiwerk.
Beetje zinnig bezig zijn en dan wederom de inspanning die goed uitwerkt op de geest. Wederom een dag zonder rivotril. Zo door blijven gaan en ik kan ze in de nooit geopende kast gaan leggen door het op een sportievere manier aan te pakken.
Vanavond misschien terras pakken in Heerlen, eerst zien hoe ik erom 2100 tegen aankijk, is er twijfel dan ga ik niet, heb ik veel zin dan ga ik wel. Volgende week sowieso afgesproken om een terras te pakken.
Nu maar even zinloos bezig gaan zijn en monkey island 1 spelen met nieuwe graphics. Spel gekocht om de makers ervan te sponsoren.
Vanavond films kijken en nu maar de bril opzetten want mijn contactlenzen lijken er zomaar uit te kunnen vallen zo droog voelen ze aan.
Tijd om weer offline te gaan. Even lekker adventure game spelen
[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 18-07-2009 18:02:53 ]