Peer 'm erin?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:46 schreef Michielos het volgende:
kennissen van me hebben een bordercollie, genaamd flash
hier is ie tijdens het WK in 2006
[ afbeelding ]

Wedding-Gatequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou 't hartstikke leuk vinden maar ik ben nog op huwelijksreis dan !![]()
Ik kom terug op 11 september, immers is de kans dat er NOG een keer op 11 september iets gebeurt uhhh..... nou ja, even groot dus

Waar ga je heen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:
Ik kom terug op 11 september, immers is de kans dat er NOG een keer op 11 september iets gebeurt uhhh..... nou ja, even groot dus

Ik ben bijna 2 meter lang en weeg 130 kilo.. en jij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Michielos het volgende:
Een vuist kun je krijgen! nee flauwekul. Ik moet heel even kijken(ook qua vervoer e.d. want ik wil wel zuipen!)

Oh gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef _Led_ het volgende:

'quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben bijna 2 meter lang en weeg 130 kilo.. en jij?![]()
Ja ik zat ook al te kijken.. fuck ik kan niet zuipen.. aan de andere kant, misschien maar beter ook, kom ik nog heelhuids thuis. (blijf niet pitten op de camping iig)

ach, iemand doden hoeft niet persé met je vuisten hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben toch meer van de new age, en love&peace jeweetz.

Ja, ik ook. Heb in mijn hele leven nog nooit ruzie met iemand gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben toch meer van de new age, en love&peace jeweetz.

Dank !quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd man!![]()
Dus er zijn daadwerkelijk mensen die het wel met je kunnen uithouden??![]()

Wacht maar tot je getrouwd bent danquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank !
Ja, zij weet wel dat je me gewoon niet tegen moet spreken !

Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?quote:

The Secret = De Sekreet ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?

Dat is inderdaad de term die ik regelmatig naar mijn hoofd heb gekregenquote:

Dat is inderdaad wel 1 van de donkere geheimen der huwelijk.. de vrouw ontpopt zich tot een compleet ander persoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, wil jij niet de geheimen van het huwelijk ontrafelen?

Met pittig kort rood kapsel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel 1 van de donkere geheimen der huwelijk.. de vrouw ontpopt zich tot een compleet ander persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |