Je zal net zien dat ik mn offday heb die dag danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Flammie het volgende:
Ey Dimitri.. September dus halo 3 deathmatch he![]()
Oefen gewoon een klein beetje maar ik denk dat jij weinig problemen zult hebben om hem met de grond gelijk te maken tbh. Nogmaals, hij faalt eigenlijk in elke game (en stiekem ook wel in het leven) maar ik wil hem zien af gaan omdat hij telkens beweerd super te zijn in HALO 3. Dus ik koop me wat pils in en popcorn en ga dat spektakel meemaken
![]()
![]()
![]()
Ik mis vlgs mij helemaal waar het over gaat.. maar ik doneer voldoende aan mijn eigen huisdieren incluis kinderen en vrouw!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
ik zie hier eigenlijk nog te weinig groen!
ik ben de aktie ook alleen maar even aan het spammen hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis vlgs mij helemaal waar het over gaat.. maar ik doneer voldoende aan mijn eigen huisdieren incluis kinderen en vrouw!
Ik vind het wel een hartverwarmende actiequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben de aktie ook alleen maar even aan het spammen hoor!
maar idd diegene die doneert (zie voor meer info de link in mn sig) krijgt een groen tagje!
is het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hartverwarmende actie
Ik zag het ja!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het ook![]()
en het gaat ook echt vreselijk goed
in deze tijd van crisis zijn er veel mensen die hun (zieke) huidier niet meer "kunnen" betalenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
En ze kunnen de steun hard gebruiken deze maanden denk ik zo.. iedereen is zn hond zat voor ze op vakantie gaan. Je hoort gelukkig wel minder van honden die uit auto's worden gegooid tegenwoordig.
Zo ben ik ook met mijn dieren..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in deze tijd van crisis zijn er veel mensen die hun (zieke) huidier niet meer "kunnen" betalen
regelmatig bij anderen en dierenarts gehoord dat wanneer bijv de kat geopereerd moet worden aan iets als een gebroken pootje, geef dan maar een spuitje dat kan ik niet betalen
echt hart verscheurend!
Ik zie net dat Halo alweer 10 jaar geleden werd aangekondigd, 2 jaar later was de release van deel 1, later kwam xbox live en deel 2.. en 3.. inmiddels zo'n 8 jaar spelervaring zeg maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Flammie het volgende:
Bastard.. Zelfs met een OFFDAY heb je geen problemen met dit stuk addergebroed geloof me
Dat is al tragisch, maar dit is geen gewoon asiel Dit is een asiel speciaal voor dieren met gezondheids en/of gedragsproblemen (bijvoorbeeld omdat ze al van hot naar her gesleept zijn en daarom niet meer kunnen) die niet meer geplaatst kunnen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
En ze kunnen de steun hard gebruiken deze maanden denk ik zo.. iedereen is zn hond zat voor ze op vakantie gaan. Je hoort gelukkig wel minder van honden die uit auto's worden gegooid tegenwoordig.
Kunnen ze er nog een hond bij hebben denk je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is al tragisch, maar dit is geen gewoon asiel Dit is een asiel speciaal voor dieren met gezondheids en/of gedragsproblemen (bijvoorbeeld omdat ze al van hot naar her gesleept zijn en daarom niet meer kunnen) die niet meer geplaatst kunnen worden.
Daarom is het dit jaar een nog specialere actie dan anders.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kunnen ze er nog een hond bij hebben denk je?
Nee hoor, hond blijft lekker bij ons.. maar ik heb wel een verknipte poes andersquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, hond blijft lekker bij ons.. maar ik heb wel een verknipte poes anders
Een bearded collie is ook heeeel coolquote:Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
Ik wil ook een hond aanschaffen.
Ik twijfel tussen een border collie en een ierse wolfshond.
Ik vind ze zooo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |