Omdat ik vliegensvlugge antwoorden wil geven. Alleen wanneer ik het natuurlijk weet, wat is daar sad aan? Duidelijk in elk geval is dat jullie niet tegen een grapje kunnen, ook een beetje jammer en kortzichtig. Maar goed ik zal me vanaf nu distantiëren uit dit suffe topic als ik niet meer welkom ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:00 schreef erkel het volgende:
ApekoekSad mannetje. Waarom doe je überhaupt mee?
Nou, doei dan maar....quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat ik vliegensvlugge antwoorden wil geven. Alleen wanneer ik het natuurlijk weet, wat is daar sad aan? Duidelijk in elk geval is dat jullie niet tegen een grapje kunnen, ook een beetje jammer en kortzichtig. Maar goed ik zal me vanaf nu distantiëren uit dit suffe topic als ik niet meer welkom ben.
Je voordoen als een in het verleden gegijzelde medewerker van artsen zonder grenzen is gelukkig niet sadquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:00 schreef erkel het volgende:
ApekoekSad mannetje. Waarom doe je überhaupt mee?
Zo he, anders maak je je even druk om een grapjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op je reageer.
Vind je het leuk een topic te verneuken ?
Ben je dan stoer ?
Ongeacht het antwoord ben je een loser.
Heel stoer in je eigen kleine universum.
Dat dan weer wel.
Hij was al een paar dagen het topic aan het verneuken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Bambeo het volgende:
[..]
Zo he, anders maak je je even druk om een grapje
Won een paar discusmedailes op de spelen achter elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Beschouw het volgende:
Gezellig hier de laatste tijd.![]()
Al Oerter
Is dat ooit bewezen ?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat ooit bewezen ?
Is ie ooit betrapt ?
quote:In 1976 Oerter came out of retirement and began training for the 1980 Olympics. He freely admitted that that year (1976), he tried steroids to bulk up but quickly gave up on the experiment when his blood pressure rose too high. He afterward became a vocal opponent of steroids and drugs.
Ja, want het zou zo inderdaad maar kunnen dat Arjan Erkel zelf 'erkel' als username aanneemt en 5000+ posts heeft op Fokquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Je voordoen als een in het verleden gegijzelde medewerker van artsen zonder grenzen is gelukkig niet sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |