Het was schaatsen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:12 schreef chufi het volgende:
Die mag iemand anders raden, deze heb ik al een keer gedaan
Number 7quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verrek dat wist ik niet eens
Ik heb hem vroeger nog wel eens op de TT-Assen gezien
Toen was ik er ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ben één keer naar de TT geweest en laat nu net dat jaar Wil Hartog winnen
Valt wel mee denk ik ..quote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
Het klinkt bekend. Zal een oh-jaatje worden.
Is dat een sportvrouw? Die heet trouwens Olalla en ze is zwanger maar zijn nog niet getrouwd, later dit jaar.quote:
was dat niet die Rodelkampioen, of sleetje rijden op zijn nederlands??quote:
Nee, maar dromen is de moeite waard:)quote:Op maandag 18 mei 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
Bekende naam.
Zal er vannacht eens wakker over gaan liggen.
Turnen ?
Ik ken maar 2 golfstersquote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Yup.. Lekker ding om een balletje mee te slaan..
http://cdn.chickipedia.com/www/images/5/53/Image002_4.jpg
Eindelijkquote:
Dacht dan ook dat het eerder zou worden geraden soms vergeet ik dat niet iedereen in 1978 naar handbal keekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:42 schreef chufi het volgende:
Zeer triest idd. Wel weer een bekende club VfL Gummersbach.
Juistquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Wielrennen. Tweede in de Tour die Jan Janssen won.
jazeker, en één van de beste ooit. Recordaantal punten, meer dan 38.000quote:
zoveel in één wedsrijd??? erg goed is hij dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:19 schreef Szura het volgende:
[..]
jazeker, en één van de beste ooit. Recordaantal punten, meer dan 38.000
Ach een paar 3 punters meer of minder ..:)quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:19 schreef Szura het volgende:
[..]
jazeker, en één van de beste ooit. Recordaantal punten, meer dan 38.000
voetballer uit belgiequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach een paar 3 punters meer of minder ..:)
Didier Pironi
Leuke vraag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Szura het volgende:
Andere naam voor hem is:
Kareem Abdul-Jabbar
Kickbokser of Autoracer ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn naam kwam afgelopen weekend bij een event ter sprake op TV
Had dat maar gedaan voor je deze zin posttequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ook even denken ik zn naam hoorde
Weet ik . maar dat is niet de bedoeling in dit geval. Maar omdat er maar geen antwoord kwam van tomtomaat heb ik gewoon gezegd dat het oed is door ff te schecken, zodat we verder kunnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:45 schreef Apekoek het volgende:
Maar eigenlijk is dit een poep spel, je kunt alles al googlen
Ah nu weet ik het serieus weer, dat was toch ooit een befaamde klootschieter uit de achterhoek?quote:
Van 1983 tot 1988 bezat hij het wereldrecord op de 100 m en was tweevoudig wereldkampioen op de 200 m sprint.quote:
De laatste keer dat ik op je reageer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Van 1983 tot 1988 bezat hij het wereldrecord op de 100 m en was tweevoudig wereldkampioen op de 200 m sprint.
Gelukkig ben jij wel heel erg leuk en origineel! En entertain jij constant mensen op Fok! aangezien je enorm verslaafd bent gezien je dagelijkse shit load aan posts, zo leuk hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op je reageer.
Vind je het leuk een topic te verneuken ?
Ben je dan stoer ?
Ongeacht het antwoord ben je een loser.
Heel stoer in je eigen kleine universum.
Dat dan weer wel.
Deze post typeert je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel heel erg leuk en origineel! En entertain jij constant mensen op Fok! aangezien je enorm verslaafd bent gezien je dagelijkse shit load aan posts, zo leuk hoor!toppie
Maar serieus ga iemand anders ff afbekken vuile lafbek, wat de fuck is de meerwaarde van dit spel waar niemand punten kan verdienen (en dus ook nooit een winnaar is) en waar alles terug is te zoeken via google?
![]()
ps. en by the way, ik gaf gewoon het antwoord, dus wat is het probleem eigenlijk?
Als die kneus is opgetyft kunnen we hopelijk verder:quote:
Ja je hebt gelijk, in het dagelijks leven ben ik een lompe boer en scheld iedereen uit. Gelukkig weet jij wat mensen typeert aan de hand van een post op fok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze post typeert je.
Ik reageer er verder niet op.
Waar bemoei jij je in godsnaam mee?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Als die kneus is opgetyft kunnen we hopelijk verder:
coureur
met het topic waarin ik vaker kom en dat jij aan het verneuken bent.quote:
Luister, Tong begint mij gelijk hier te bestempelen als een minderwaardige (over dat ik zo genaamd zo stoer zou zijn in mijn eigen universum, ja lachen man!), dit alleen omdat ik heel rap en snel antwoord geef. Wie loopt hier nou dit topic te verneuken? Mag ik niet correcte antwoorden geven? En tuurlijk mag ik wel een grapje maken over een Polstokhoogspringer, alsof dat zo erg is. En dat van google was gewoon suggestief van mij, ik heb het tenminste niet gebruikt (bovendien valt dat niet eens te bewijzen).quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
met het topic waarin ik vaker kom en dat jij aan het verneuken bent.
Omdat ik vliegensvlugge antwoorden wil geven. Alleen wanneer ik het natuurlijk weet, wat is daar sad aan? Duidelijk in elk geval is dat jullie niet tegen een grapje kunnen, ook een beetje jammer en kortzichtig. Maar goed ik zal me vanaf nu distantiëren uit dit suffe topic als ik niet meer welkom ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:00 schreef erkel het volgende:
ApekoekSad mannetje. Waarom doe je überhaupt mee?
Nou, doei dan maar....quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat ik vliegensvlugge antwoorden wil geven. Alleen wanneer ik het natuurlijk weet, wat is daar sad aan? Duidelijk in elk geval is dat jullie niet tegen een grapje kunnen, ook een beetje jammer en kortzichtig. Maar goed ik zal me vanaf nu distantiëren uit dit suffe topic als ik niet meer welkom ben.
Je voordoen als een in het verleden gegijzelde medewerker van artsen zonder grenzen is gelukkig niet sadquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:00 schreef erkel het volgende:
ApekoekSad mannetje. Waarom doe je überhaupt mee?
Zo he, anders maak je je even druk om een grapjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op je reageer.
Vind je het leuk een topic te verneuken ?
Ben je dan stoer ?
Ongeacht het antwoord ben je een loser.
Heel stoer in je eigen kleine universum.
Dat dan weer wel.
Hij was al een paar dagen het topic aan het verneuken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Bambeo het volgende:
[..]
Zo he, anders maak je je even druk om een grapje
Won een paar discusmedailes op de spelen achter elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Beschouw het volgende:
Gezellig hier de laatste tijd.![]()
Al Oerter
Is dat ooit bewezen ?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat ooit bewezen ?
Is ie ooit betrapt ?
quote:In 1976 Oerter came out of retirement and began training for the 1980 Olympics. He freely admitted that that year (1976), he tried steroids to bulk up but quickly gave up on the experiment when his blood pressure rose too high. He afterward became a vocal opponent of steroids and drugs.
Ja, want het zou zo inderdaad maar kunnen dat Arjan Erkel zelf 'erkel' als username aanneemt en 5000+ posts heeft op Fokquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Je voordoen als een in het verleden gegijzelde medewerker van artsen zonder grenzen is gelukkig niet sad
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef chufi het volgende:
turnster toch?
Speler van Telstar toen ze nog iets voorsteldenquote:
Als ik hem niet omhoog kick bloedt dit topic dood hoor beschouwquote:
Is goed ik heb het ff gechecktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef Szura het volgende:
Wielrenner meen ik. Heb weleens van hem gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |