abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68739041
Bestel ik iets uit Duitsland, eerste paar keer binnen 24u was de Postbode van de PTT hier, zetten ze het in onze schuur, dus heb ik het pakket meteen de volgende dag! Of als de postbode minder goed van vertrouwen is brengen ze het direct naar het postkantoortje hier in de supermarkt, kun je het zelf na je werk oppikken, ideaal.

Nu heeft die Duitse webshop het met DHL meegestuurd, kosten zijn verdubbelt, en nu krijg ik een briefje waarop staat dat ze langs geweest zijn en het morgen nog eens proberen

Alsof je er vrij voor gaan nemen, normale mensen werken gewoon dus ookal proberen ze het honderd keer, ik ben nooit thuis. Volgens mij zijn de helft van de mensen niet thuis dus ze rijden sowieso voor jan lul.

Na de tweede poging, die sowieso mislukt, mag je het zelf op gaan halen in hun vestiging.

Maar nu komt het: dichtbijgelegen vestiging is 80km dus een uur rijden

Kun je het evenzogoed zelf ophalen en helemaal niet laten verzenden

Dit is toch geen gang van zaken, betaal je verzendkosten maar moet je alsnog een brandstof tank leeg rijden om het op te halen.
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:11:01 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68739112
Ik heb hetzelfde met Duitsland icm een pakket via de DPD.

Waar blijft m'n pakket
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_68739165
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef ooge het volgende:
was de Postbode van de PTT hier
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:17:27 #4
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_68739317
Niet thuis?
Mocht u toch niet op de gekozen dag aanwezig zijn of er is een andere reden waarom de afhaling van uw pakket niet is gelukt, belt u dan voor een nieuwe afhaling met onze klantenservice op telefoonnummer 0800-0552. Vermeld hierbij duidelijk dat het om een DHL Ship Now via internet afhaling betreft en vermeld hierbij het Service type (soort product).

volgens mij moet je even bellen met DHL dan kunnen ze het wel bij een afleverpunt afleveren in de buurt
http://www.dhl4you.nl/
pi_68739383
Je kunt het pakketje ook annuleren, als ze de wetgeving van duitsland volgt moet ze ook alle verzendkosten terugbetalen
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:25:36 #6
154052 RobertVH
I am your father
pi_68739641
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef WeedSeed het volgende:
Je kunt het pakketje ook annuleren, als ze de wetgeving van duitsland volgt moet ze ook alle verzendkosten terugbetalen
Je kunt ook het pakket ophalen en retour sturen met een bom, pauper DHL
pi_68739941
Of je hangt een briefje op met: "U mag het pakketje in de schuur leggen. Doeiiii"
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68740074
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef AlwaysConnected het volgende:
Niet thuis?
Mocht u toch niet op de gekozen dag aanwezig zijn of er is een andere reden waarom de afhaling van uw pakket niet is gelukt, belt u dan voor een nieuwe afhaling met onze klantenservice op telefoonnummer 0800-0552. Vermeld hierbij duidelijk dat het om een DHL Ship Now via internet afhaling betreft en vermeld hierbij het Service type (soort product).

volgens mij moet je even bellen met DHL dan kunnen ze het wel bij een afleverpunt afleveren in de buurt
http://www.dhl4you.nl/
Ik heb ze net gebelt, kan niet in de buurt. Ze hebben bepaalde netwerken ofzo aan regio's verbonden en iedere dienst heeft zo zijn eigen service punten etc. Met andere worden, zoek het lekker uit of neem contact op met de leverancier. Of morgen zorgen dat je thuis bent of een uur rijden was de boodschap, verder zoekt u het maar fijn uit.

Ik heb echter voorruit betaald voor de producten + verzending, wat kan ik nog doen?
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_68740103
Ik bestel supervaak pakketjes maar laat ze altijd op kantoor bezorgen
pi_68740184
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef ooge het volgende:

[..]

Ik heb echter voorruit betaald voor de producten + verzending, wat kan ik nog doen?
Terugvragen, dan zijn ze verplicht het terug te betalen.

DHL stuurt dat pakketje wel terug als je het niet komt ophalen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:41:27 #11
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_68740206
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef G-Mart het volgende:
Ik bestel supervaak pakketjes maar laat ze altijd op kantoor bezorgen
Dat doe ik soms ook
Balen voor TS
pi_68740366
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:25 schreef RobertVH het volgende: