SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Met lege Didymos dozen waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Jojogirl het volgende:
Davinia:
[ afbeelding ]
Vooral de tekst erbij ("Cupboard one") intrigeert me: heeft ze zo nog een hele kast vol?
Tips, iemand?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef DaviniaHR het volgende:
heb vandaag weer heupknoop geprobeerd met zara curry (die kon daarna nog 2x helemaal rond, zoveel stof had ik over).
geen overweldigend succes. bijhet aanspannen ging de knoop alleenmaar omlaag ipv de juiste rail omlaag ging... dus had ik eerst de knoop prachtig hoog zoals uitlgelegd door macka, had ik uiteindelijk een loszittende, lage knoop...
zucht...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef Reinhilde het volgende:
Ow OwletZo mooi!
Weet je het heel zeker?
yay!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef cattie het volgende:
Dat zou wel een droombaan zijn!
Primula is onderweg!
Pfoe, ik zou zo een twee drie niet iets op kunnen lepelen behalve uitproberen wat voor jullie het beste werktquote:
Tip 1a: neem een betere maat doek voor deze knoop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeumig, als je die kast ziet, dan is het hier nog heel erg bescheiden
Ff in de herhaling:
---
Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef DaviniaHR het volgende:
heb vandaag weer heupknoop geprobeerd met zara curry (die kon daarna nog 2x helemaal rond, zoveel stof had ik over).
geen overweldigend succes. bij het aanspannen ging de knoop alleenmaar omlaag ipv de juiste rail omlaag ging... dus had ik eerst de knoop prachtig hoog zoals uitlgelegd door macka, had ik uiteindelijk een loszittende, lage knoop...
zucht...
---
Tips, iemand?
1. Ik ga een tobi mt 3,2m bestellen, maar ik wilde vast oefenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tip 1a: neem een betere maat doek voor deze knoop.
Tip 1 b: neem een betere knoop voor deze maat doek.
Tip 2: was je Zara! Ik kon met m'n nieuwe Zara Red eerst niet overweg. Na een wasbeurt ging het echt heel erg veel beter. Zara glist als ze nieuw uit de zak komt.
Tip 3: vergewis je er van dat je echt aan de juiste rail trekt. En breng eerst de overtollige stof naar de knoop alvorens aan de rail te trekken.
Tip 4: doe eens gek en probeer het met de knoop op z'n kop. Dus doek af en weer omdoen met de staarten die van boven uit de knoop komen, ipv onder uit de knoop hangen.
Ligt eraan wélke linnen. De LE's van de nieuwse release lijken mij aan de dikke kant voor een schuifknoop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga nog een shortie bestellen. 1 Doek in 2.7 is gewoon te weinig
Wat zal ik doen..linnen of zijde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |