abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68742820
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef kevin33 het volgende:
Menzo zou het zo wel eens kunnen worden, zou wel een goeie zijn
Als assistent wel
AJAX AMSTERDAM!
pi_68742978
Menzo? Kom op zeg. En maar zeiken dat Van Basten onervaren is .

Peter R. wil Co in ieder geval. En anders zou ie Van Gaal mooi vinden. Barend wil toch dat Hiddink eens rustig wordt benaderd.
pi_68743038
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zie ik niet echt zitten.
Te weinig ervaring.

Ben het helemaal met denthemen eens. Onze volgende coach moet er één zijn met veel ervaring. Eentje die boven een team staat maar tegelijkertijd er ook tussen kan staan als dat nodig is. Een trainer waar spelers gezag voor hebben. Eentje met een ijzeren discipline maar ook een menselijke kant. Van Gaal zou perfect zijn, maar die komt niet.

Voor mij zijn er maar twee serieuze kandidaten:

Jol

en Co.
pi_68743080
Jol is weer zo'n softy. Nee, echt een klootzak moet het zijn.

Co. Ja, ik ben er overuit. Co moet het worden. Fuck het verleden . Past mooi in het plaatje om van het verleden af te stappen.
pi_68743114
Jol heeft 't prima naar zijn zin bij HSV, waarom zou ie naar Ajax gaan?
pi_68743130
Wat een nieuws na een dag hard werken

Wat een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. Ajax geeft hem eerst het volste vertrouwen om een beleid uit te zetten omdat ze naar het managers systeem zoals Arsenal en Manchester willen. Daarna laten ze hem smijten met miljoenen en nu zetten ze hem na 1 jaar op straat !
pi_68743161
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Wat een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. Ajax geeft hem eerst het volste vertrouwen om een beleid uit te zetten omdat ze naar het managers systeem zoals Arsenal en Manchester willen. Daarna laten ze hem smijten met miljoenen en nu zetten ze hem na 1 jaar op straat !
Hoho, hij ging zelf de straat op.
pi_68743172
quote:

Hij is zelf op straat gestapt hoor .

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 06-05-2009 19:54:32 ]
pi_68743187
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Jol heeft 't prima naar zijn zin bij HSV, waarom zou ie naar Ajax gaan?
Geen idee. Maar je weet maar nooit.
pi_68743225
quote:

Verdiep jezelf er eerst eens in voordat je onzin gaat uitkramen.
pi_68743262
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij is zelf op straat gestapt hoor .
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpen Hij had dat van iemand uit het bestuur zei hij.

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 06-05-2009 19:54:49 ]
pi_68743321
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpen Hij had dat van iemand uit het bestuur zei hij.
Genee roept wel vaker wat. Die jongen kan beter karaoken.
pi_68743338
quote:

[..]

Omdat banaan.
quote:
'Ajax verdient beter dan wat ik heb laten zien'

'Ik vind het te mager wat ik Ajax breng', legde Marco van Basten uit waarom hij woensdag zijn ontslag als coach van Ajax indiende.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68743362
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Omdat banaan.
[..]
Maakt niet uit. DK weet het van radio538, dat lijkt me een stuk betere bron.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68743394
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Genee roept wel vaker wat. Die jongen kan beter karaoken.
Mwa lijkt me niet. Hij vertelde ook dat hij op aanraden van de gast vanmorgen de opnames voor "Doordekken" heeft verzet naar vanmiddag omdat er volgens hem groot nieuws aan zat te komen.
pi_68743426
quote:

[..]

Oh dan zal het wel waar zijn. Genee lult namelijk nooit wat.

pi_68743461
Je hebt gelijk, D-K. Het is een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. En nu?
pi_68743485
En wat dan nog trouwens. Had het bestuur dan moeten zeggen: nee Marco, jij blijft hier. Je stapt niet op. Ook al heb je er geen vertrouwen meer in volgend seizoen, jij blijft hier.

Misschien werkt dat zo in rotterdam. Dat kan. Want daar zijn ze namelijk allemaal erg dom. Hier werkt dat zo niet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:56:24 #259
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_68743496
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:

In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen.
Ik vind het zeker niet laf. Als je na een jaar trainerschap bij jezelf te rade gaat en tot de conclusie komt dat je niet weet hoe je het tij moet keren dan is dat best een bittere pil lijkt me. Er zijn genoeg mensen die dan een bord voor hun kop plakken en doelloos doorgaan, ondertussen alles en iedereen de schuld gevend.
Maar niet Marco. Die durft zichzelf kritisch te bekijken hierin en weet ook dat Ajax te mooi is voor geklungel.

Ik vind zijn beslissing juist wel dapper.
Life is what you make it.
pi_68743504
Genee heeft altijd een grote bron als dit soort dingen gebeuren Maar de rest van het jaar heeft hij nooit iets en komt hij met allemaal spuit 11 "insider" info.
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68743517
- Niet doen -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 06-05-2009 19:57:53 ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_68743521
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh dan zal het wel waar zijn. Genee lult namelijk nooit wat.

Gast, hij geeft toch als bron iemand uit het bestuur? Waarom zou hij daar over lullen?
Zullen we het maar even onthouden dan wat ik niet heb gezegd? Van de week zal de waarheid wel boven water komen.
Ze zeggen gewoon dat van Basten zijn contract in heeft geleverd om het te verbloemen voor de buitenwereld. Als Ajax van Basten namelijk zou ontslaan dan zou dat voor beide gezichtsverlies betekenen, Nu valt het voor beide wel mee.
pi_68743540
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Nashje het volgende:
En wat dan nog trouwens. Had het bestuur dan moeten zeggen: nee Marco, jij blijft hier. Je stapt niet op. Ook al heb je er geen vertrouwen meer in volgend seizoen, jij blijft hier.

Misschien werkt dat zo in rotterdam. Dat kan. Want daar zijn ze namelijk allemaal erg dom. Hier werkt dat zo niet.
Als Marco zegt dat ie er geen vertrouwen meer in heeft dan kun je als bestuur zijnde niks anders meer dan hem te laten gaan.
pi_68743564
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
Je hebt gelijk, D-K. Het is een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. En nu?
Wat "en nu"?
pi_68743595
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast, hij geeft toch als bron iemand uit het bestuur? Waarom zou hij daar over lullen?
Om interessant over te komen.
pi_68743597
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Nashje het volgende:

Praat geen onzin zeg....
pi_68743602
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat "en nu"?
Wat wil je verder?
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68743613
Cristiano Ronaldo komt naar Ajax!! Bron: iemand uit het bestuur.

En ik lul niet, waarom zou ik?
pi_68743624
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Praat geen onzin zeg....
Wie praat hier onzin?
pi_68743655
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat "en nu"?
Weet ik veel, dat vraag ik. Je komt hier je zegje doen en blijkbaar probeer je iets te bereiken, maar ik snap het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')