Als assistent welquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef kevin33 het volgende:
Menzo zou het zo wel eens kunnen worden, zou wel een goeie zijn
Te weinig ervaring.quote:
Hoho, hij ging zelf de straat op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een nieuws na een dag hard werken![]()
Wat een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. Ajax geeft hem eerst het volste vertrouwen om een beleid uit te zetten omdat ze naar het managers systeem zoals Arsenal en Manchester willen. Daarna laten ze hem smijten met miljoenen en nu zetten ze hem na 1 jaar op straat![]()
![]()
!
Hij is zelf op straat gestapt hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. Ajax geeft hem eerst het volste vertrouwen om een beleid uit te zetten omdat ze naar het managers systeem zoals Arsenal en Manchester willen. Daarna laten ze hem smijten met miljoenen en nu zetten ze hem na 1 jaar op straat![]()
![]()
!
Geen idee. Maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Jol heeft 't prima naar zijn zin bij HSV, waarom zou ie naar Ajax gaan?
Verdiep jezelf er eerst eens in voordat je onzin gaat uitkramen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
!
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpenquote:
Genee roept wel vaker wat. Die jongen kan beter karaoken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpenHij had dat van iemand uit het bestuur zei hij.
Omdat banaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zegt Genee op radio 538 dan dat het bestuur hem een handje heeft geholpenHij had dat van iemand uit het bestuur zei hij.
quote:'Ajax verdient beter dan wat ik heb laten zien'
'Ik vind het te mager wat ik Ajax breng', legde Marco van Basten uit waarom hij woensdag zijn ontslag als coach van Ajax indiende.
Maakt niet uit. DK weet het van radio538, dat lijkt me een stuk betere bron.quote:
Mwa lijkt me niet. Hij vertelde ook dat hij op aanraden van de gast vanmorgen de opnames voor "Doordekken" heeft verzet naar vanmiddag omdat er volgens hem groot nieuws aan zat te komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Genee roept wel vaker wat. Die jongen kan beter karaoken.
Oh dan zal het wel waar zijn. Genee lult namelijk nooit wat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet laf. Als je na een jaar trainerschap bij jezelf te rade gaat en tot de conclusie komt dat je niet weet hoe je het tij moet keren dan is dat best een bittere pil lijkt me. Er zijn genoeg mensen die dan een bord voor hun kop plakken en doelloos doorgaan, ondertussen alles en iedereen de schuld gevend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen.
Gast, hij geeft toch als bron iemand uit het bestuur? Waarom zou hij daar over lullen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel waar zijn. Genee lult namelijk nooit wat.
Als Marco zegt dat ie er geen vertrouwen meer in heeft dan kun je als bestuur zijnde niks anders meer dan hem te laten gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Nashje het volgende:
En wat dan nog trouwens. Had het bestuur dan moeten zeggen: nee Marco, jij blijft hier. Je stapt niet op. Ook al heb je er geen vertrouwen meer in volgend seizoen, jij blijft hier.
Misschien werkt dat zo in rotterdam. Dat kan. Want daar zijn ze namelijk allemaal erg dom. Hier werkt dat zo niet.
Wat "en nu"?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
Je hebt gelijk, D-K. Het is een dikke failer voor zowel van Basten als Ajax. En nu?
Om interessant over te komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, hij geeft toch als bron iemand uit het bestuur? Waarom zou hij daar over lullen?
Praat geen onzin zeg....quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Nashje het volgende:
En wat dan nog trouwens. Had het bestuur dan moeten zeggen: nee Marco, jij blijft hier. Je stapt niet op. Ook al heb je er geen vertrouwen meer in volgend seizoen, jij blijft hier.
Misschien werkt dat zo in rotterdam. Dat kan. Want daar zijn ze namelijk allemaal erg dom. Hier werkt dat zo niet.
Wat wil je verder?quote:
Weet ik veel, dat vraag ik. Je komt hier je zegje doen en blijkbaar probeer je iets te bereiken, maar ik snap het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |