SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijpquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:45 schreef Sethje het volgende:
Adriaanse en Rene vd Gijp als assistent om de sfeer erin te houden
Ik neem aan dat Sethje het wel sarcastisch bedoeld, en jij nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijp
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
En dan beginnen sommige users te zeiken als het rustig is
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai was
Vervolgens brak de periode Groningen/Heerenveen aan en de beer was los.
Schop ik hem er persoonlijk uit, wat een kwal is die mongoolquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijp
Die 30 miljoen hadden wel beter besteed kunnen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen. Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai was
Vervolgens brak de periode Groningen/Heerenveen aan en de beer was los.
Huntelaar was toch wel gegaan, liever eind van het seizoen natuurlijk maar nu kregen we wel een goed bedrag voor hem. En ja ik weet ajax is geen financiële instelling maar het is toch wel prettig dat geldquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.
Als Huntelaar niet was vertrokken, hadden we hoger geëindigd. De eerste seizoenshelft was namelijk prima, we stonden na 17 wedstrijden heel kort achter AZ. Verkoop je Huntelaar niet, dan eindig je waarschijnlijk hoger, speel je misschien Champions League (wat ook weer geld oplevert). Nu heb je geld en verder niets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Huntelaar was toch wel gegaan, liever eind van het seizoen natuurlijk maar nu kregen we wel een goed bedrag voor hem. En ja ik weet ajax is geen financiële instelling maar het is toch wel prettig dat geld
Dat was trouwens nog maar de vraag of je de 2e seizoenshelft net zo goed gespeeld had. Toen Huntelaar geblesseerd was konden ze het ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar niet was vertrokken, hadden we hoger geëindigd. De eerste seizoenshelft was namelijk prima, we stonden na 17 wedstrijden heel kort achter AZ. Verkoop je Huntelaar niet, dan eindig je waarschijnlijk hoger, speel je misschien Champions League (wat ook weer geld oplevert). Nu heb je geld en verder niets.
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die 30 miljoen hadden wel beter besteed kunnen worden.
Sulejmani was nou ook niet echt een aankoop waarvan de vonken van afspattenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.
En dat voor de helft zonder Huntelaar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
De eerste seizoenshelft was namelijk prima
Rudi en Frenk samen zou een goeie mop zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Dvm86 het volgende:
Rudi Völler zou ook een goeie zijn
[ afbeelding ]
haha iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sethje het wel sarcastisch bedoeld, en jij niet??
Nouja, met Suarez en Huntelaar zou dat echt een wereldaanval kunnen worden. Jammer dat het hem niet is gelukt, maar ik heb het volste vertrouwen dat het wel goed komt met Miralem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sulejmani was nou ook niet echt een aankoop waarvan de vonken van afspatten
In mijn beleving was de tendens toen dat het niet zo erg was, want Cvitanich was in huis en jullie speelden al een tijdje zonder Huntelaar en dat ging ook aardigquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.
Oleguer ook nog.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)
En dan ook nog eens Wielaert
Sno is volgens mij 1 miljoen voor betaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)
En dan ook nog eens Wielaert
Maar die heeft wel een miljoenensalarisquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno is volgens mij 1 miljoen voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |