Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai was
Vervolgens brak de periode Groningen/Heerenveen aan en de beer was los.
Huntelaar was toch wel gegaan, liever eind van het seizoen natuurlijk maar nu kregen we wel een goed bedrag voor hem. En ja ik weet ajax is geen financiële instelling maar het is toch wel prettig dat geldquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.
Als Huntelaar niet was vertrokken, hadden we hoger geëindigd. De eerste seizoenshelft was namelijk prima, we stonden na 17 wedstrijden heel kort achter AZ. Verkoop je Huntelaar niet, dan eindig je waarschijnlijk hoger, speel je misschien Champions League (wat ook weer geld oplevert). Nu heb je geld en verder niets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Huntelaar was toch wel gegaan, liever eind van het seizoen natuurlijk maar nu kregen we wel een goed bedrag voor hem. En ja ik weet ajax is geen financiële instelling maar het is toch wel prettig dat geld
Dat was trouwens nog maar de vraag of je de 2e seizoenshelft net zo goed gespeeld had. Toen Huntelaar geblesseerd was konden ze het ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar niet was vertrokken, hadden we hoger geëindigd. De eerste seizoenshelft was namelijk prima, we stonden na 17 wedstrijden heel kort achter AZ. Verkoop je Huntelaar niet, dan eindig je waarschijnlijk hoger, speel je misschien Champions League (wat ook weer geld oplevert). Nu heb je geld en verder niets.
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die 30 miljoen hadden wel beter besteed kunnen worden.
Sulejmani was nou ook niet echt een aankoop waarvan de vonken van afspattenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.
En dat voor de helft zonder Huntelaar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
De eerste seizoenshelft was namelijk prima
Rudi en Frenk samen zou een goeie mop zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Dvm86 het volgende:
Rudi Völler zou ook een goeie zijn
[ afbeelding ]
haha iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sethje het wel sarcastisch bedoeld, en jij niet??
Nouja, met Suarez en Huntelaar zou dat echt een wereldaanval kunnen worden. Jammer dat het hem niet is gelukt, maar ik heb het volste vertrouwen dat het wel goed komt met Miralem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sulejmani was nou ook niet echt een aankoop waarvan de vonken van afspatten
In mijn beleving was de tendens toen dat het niet zo erg was, want Cvitanich was in huis en jullie speelden al een tijdje zonder Huntelaar en dat ging ook aardigquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.
Oleguer ook nog.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)
En dan ook nog eens Wielaert
Sno is volgens mij 1 miljoen voor betaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar die heeft wel een miljoenensalarisquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno is volgens mij 1 miljoen voor betaald.
Daarna ging het eerlijk gezegd wel minder. Met Huntelaar hadden we een goede reeks staan, daarna kwam de dramatische uitschakeling tegen Volendam, nederlaag tegen AZ (kansloos), gelijkspel tegen FC Utrecht, barslechte winst bij Volendam en gelijkspel tegen Slavia. Enige goede wedstrijden waren de winst op een zwak PSV en de onverwachte winst op HSV. Van de andere tegenstanders die we troffen win je met of zonder Huntelaar makkelijk.quote:
Oke. Zo'n verneuking van die 30 miljoen vind ik het dan zeker niet. Best puike aankopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vergeet niet Fiorentina, en de goede potten tegen L'OMquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarna ging het eerlijk gezegd wel minder. Met Huntelaar hadden we een goede reeks staan, daarna kwam de dramatische uitschakeling tegen Volendam, nederlaag tegen AZ (kansloos), gelijkspel tegen FC Utrecht, barslechte winst bij Volendam en gelijkspel tegen Slavia. Enige goede wedstrijden waren de winst op een zwak PSV en de onverwachte winst op HSV. Van de andere tegenstanders die we troffen win je met of zonder Huntelaar makkelijk.
Mwah, laten we zeggen 5/6 miljoen verneuking.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke. Zo'n verneuking van die 30 miljoen vind ik het dan zeker niet. Best puike aankopen.
Ja, dat is echt niks vergeleken met de afgelopen seizoenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, laten we zeggen 5/6 miljoen verneuking.
True, maar ik kan niet verklaren dat de eerste competitiehelft zo anders is dan de tweede. Zo niet constant als de pest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vergeet niet Fiorentina, en de goede potten tegen L'OM
Klopt.quote:
Neem je het Co niet kwalijk dat hij Sjakie Wolfs van de Ajaxbank heeft getrapt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen. Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Nee daaromquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niks vergeleken met de afgelopen seizoenen.
Co was (als hij niet eerder voor Ajax gewerkt had) wel een type geweest voor Ajax. Lekker overal tegenaan trappen, tradities zijn niet belangrijk, doen wat je zelf wil om het doel te bereiken wat je voor ogen hebt. Dat is dus kampioen worden, als daarvoor Sjakie van de bank af moet, dan moet dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Neem je het Co niet kwalijk dat hij Sjakie Wolfs van de Ajaxbank heeft getrapt?
Precies. Ik kan me er eigen niet druk om maken wat Co allemaal heeft geflikt, eerlijk gezegd. Als hij ons kampioen maakt is ie een held.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Co was (als hij niet eerder voor Ajax gewerkt had) wel een type geweest voor Ajax. Lekker overal tegenaan trappen, tradities zijn niet belangrijk, doen wat je zelf wil om het doel te bereiken wat je voor ogen hebt. Dat is dus kampioen worden, als daarvoor Sjakie van de bank af moet, dan moet dat.
Al die mannen die daarna kwamen met wel gevoel voor de ajaxtraditie, hebben het er weinig goed vanaf gebracht. Op Koeman na.
Zie ik niet echt zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef kevin33 het volgende:
Menzo zou het zo wel eens kunnen worden, zou wel een goeie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |