SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel gewoon dat we de CL gaan winnen met hem aan het roer![]()
Ja, want die heeft al zo ongelooflijk veel gepresteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ikzelf zou eigenlijk wel Michael Laudrup willen zien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ikzelf zou eigenlijk wel Michael Laudrup willen zien.
Ik zeg het meer omdat ik altijd liefhebber van de Laudrup broers ben geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, want die heeft al zo ongelooflijk veel gepresteerd.
Ik ben ook wel fan van Laudrups, maar om nou weer iemand uit de generatie Van Basten te nemen lijkt me niet de meest slimme optie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg het meer omdat ik altijd liefhebber van de Laudrup broers ben geweest.
En bij Getafe heeft hij het niet slecht gedaan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef TheZapster het volgende:
Deze held mag anders ook wel van mij![]()
[ afbeelding ]
Rijkaard is niet uit de generatie Van Basten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van Laudrups, maar om nou weer iemand uit de generatie Van Basten te nemen lijkt me niet de meest slimme optie.
Ik heb overigens zo'n gevoel dat Rijkaard het gaat worden.
Dat zou niet leuk zijn voor de rest van Europa. Dan zouden we echt te gemakkelijk de Champions League winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef TheZapster het volgende:
Deze held mag anders ook wel van mij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..], ik ergde me vroeger al aan die gast als ie op de radio was.
Minder. Rijkaard heeft er al een stukje trainerscarriere opzitten. Ik zeg niet dat ik voorstander ben van Rijkaard, maar ik denk dat hij het gaat worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rijkaard is niet uit de generatie Van Basten?
Idd, dan kan de KNVB beter direct die schaal aan ons geven...die competitie hoeft helemaal niet gespeeld te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou niet leuk zijn voor de rest van Europa. Dan zouden we echt te gemakkelijk de Champions League winnen.
En dan beginnen sommige users te zeiken als het rustig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Prosac het volgende:
Wat gaan die topics hard als er ellende is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijpquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:45 schreef Sethje het volgende:
Adriaanse en Rene vd Gijp als assistent om de sfeer erin te houden
Ik neem aan dat Sethje het wel sarcastisch bedoeld, en jij nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijp
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
En dan beginnen sommige users te zeiken als het rustig is
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai was
Vervolgens brak de periode Groningen/Heerenveen aan en de beer was los.
Schop ik hem er persoonlijk uit, wat een kwal is die mongoolquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijp
Die 30 miljoen hadden wel beter besteed kunnen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen. Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |