Dat neem ik hem niet kwalijk, er had alleen meer ingezeten met dat materiaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het Nederlands Elftal niet kunnen imponeren? Ik heb toch een prachtig EK in 2000 gezien en zelden een team door zoveel pech uitgeschakeld zien worden. Of neem jij het Rijkaard kwalijk dat er 5 pingels gemist werden?
Jaren later zag ik voor het eerst dat hij ook echt in tranen was na de uitschakeling. Om stil van te worden. Rijkaard heeft al aardig wat laten zien met Oranje en Barcelona. Van mij mag hij zeker komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het Nederlands Elftal niet kunnen imponeren? Ik heb toch een prachtig EK in 2000 gezien en zelden een team door zoveel pech uitgeschakeld zien worden. Of neem jij het Rijkaard kwalijk dat er 5 pingels gemist werden?
je weet duidelijk niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar had Koeman of Adrie Koster ook wel kampioen mee kunnen worden, en toen Ten Cate wegging stelde het ook allemaal niet zoveel meer voor. Bovendien gedegradeerd met Sparta, en met het Nederlands Elftal niet kunnen imponeren.
Ik zou de gehele generatie 88 overslaan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sowieso de standaard namen als: Hiddink, van Gaal en Adriaanse. Maar anders eens een poging wagen voor een internationale trainer zoals: Ancelotti, Juande Ramos, Klinsmann. Het is ook maar de vraag of deze trainers haalbaar zijn, maar waarom niet proberen.
Mwah, je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
niet kunnen imponeren met het Ned. Elftal...
speelde het beste voetbal toen in 2000 van allemaal. Italie compleet van de mat gespeeld toen.
We speelden Italië compleet van de mat. Met wat meer geluk hadden we gewoon met 3-0 gewonnen. Helaas gaan die ballen er niet in en vliegen we er op zo'n lullige manier uit. Dat kun je Rijkaard absoluut niet verwijten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat neem ik hem niet kwalijk, er had alleen meer ingezeten met dat materiaal.
Dat bedoel ik dus, ik heb verder niets tegen Rijkaard. Maar ik wil hem gewoon eerst eens een matig team heel goed aan het voetballen zien krijgen. Zoals een Co Adriaanse Willem II en AZ bijvoorbeeld ook aan de praat kreeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ja met het Nederlands elftal was het best behoorlijk maar Nederland had een perfect elftal net als in de tijd dat hij trainer van Barcelona was. Met Barcelona heeft hij dan wel prijzen gepakt maar toch, een Ajax icoon als Rijkaard kan alleen maar tegen vallen.
Heb wel eens wedstrijden gezien waarin teams best wat pech hebben. Maar dat sloeg echt alles.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We speelden Italië compleet van de mat. Met wat meer geluk hadden we gewoon met 3-0 gewonnen. Helaas gaan die ballen er niet in en vliegen we er op zo'n lullige manier uit. Dat kun je Rijkaard absoluut niet verwijten!
Daarom werkte Rijkaard/Ten Cate zo goed - een mix van beiden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard is meer een vader figuur in een selectie en probeert op die manier respect af te dwingen zodat de spelers voor hem en de mede spelers door het vuur willen gaan op het veld.
Maar wel zijn wissels in die halve finale!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat kun je Rijkaard absoluut niet verwijten!
Hartverscheurendquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb wel eens wedstrijden gezien waarin teams best wat pech hebben. Maar dat sloeg echt alles.
Olsen dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het zwak van Marco.![]()
Maar ja, dan maar Rijkaard, Koeman, Morten Olsen of Laudrup.
Op voorwaarde dat Rudy zijn assistent wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef peaceman het volgende:
, Morten Olsen
Adriaanse ja? Ook na de dingen die die heeft geflikt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgezien van de vraag of ze beschikbaar zijn: Hiddink, Van Gaal, Adriaanse of Rijkaard (in die volgorde).
Die mag zeker komen. Aardige man, kundig en helaas op een rotmanier weggegaan.quote:
als assistent van Rijkaard zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Dvm86 het volgende:
Rudi Völler zou ook een goeie zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |