Achja heel veel mensen waren het er toch wel mee eens dat het succes van Koeman door Co kwam he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mensen willen de klassieker: "Wake me up before you go Co" weer eens horen in de Arena?
Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven dat Ajax de enigste club in Nederland is die hij wil trainen, dus waarom niet?
Je stelt de vraag verkeerd om.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
die was ik helemaal vergeten
maarja zal die ajax willen trainen?
Het is maar hoe je het wil interpreteren hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:50 schreef Kopbal het volgende:
Bassie had nog wel even flinke kritiek op het supportershome en het volk wat zich daar doorgaans laat zien.
Dat denk ik niet. De spelersgroep was ook helemaal klaar met Co. No way dat Co met Ajax dat jaar kampioen was geworden. Sterker, op het moment dat Co ontslagen werd had Ajax 5 verliespunten meer dan Feyenoord en had het de mazzel dat psv een hele beroerde competitiestart had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant denk ik dat als je Adriaanse de tijd had gegeven dat het dan goed was gekomen. Helaas ontbrak dat inzicht.
Luisteren, hij had iets tegen de druk en negatieve emotie - niet ansich op de supporters. Hij heeft ongeveer 5 of 6 keer gezegd dat hij complete begrip had voor de supporters en dat ze erg goed hebben gedragen. Het had ook veel erger gekund.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je stelt de vraag verkeerd om.
Bassie had nog wel even flinke kritiek op het supportershome en het volk wat zich daar doorgaans laat zien.
'En dan staat daar van dat volk met megafoons of weet ik veel wat langs de kant te schreeuwen.'quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wil interpreteren hè?
Ik ben het er wel gedeeltelijk mee eens hoor. Hoe die jongens te keer tegen Marco gingen vond ik niet kunnen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk te gek voor woorden dat je niets mag zeggen als het kut gaat. Zeker als ze het wél gewoon kunnen, maar te beroerd zijn om hun best te doen. Spelers als vd Wiel, Snoen Urby daar kots ik op. Laat die maar heel snel vertrekken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wil interpreteren hè?
Toch zien meer mensen liever Co Adriaanse terugkomen dan Ronald Koeman.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De spelersgroep was ook helemaal klaar met Co. No way dat Co met Ajax dat jaar kampioen was geworden. Sterker, op het moment dat Co ontslagen werd had Ajax 5 verliespunten meer dan Feyenoord en had het de mazzel dat psv een hele beroerde competitiestart had.
Koeman bracht rust in het elftal, maakte Chivu en Mido belangrijk en de terugkeer van Van Halst bleek een gouden greep te zijn geweest.
Ik zie ze liever allebei niet terugkerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch zien meer mensen liever Co Adriaanse terugkomen dan Ronald Koeman.
Idem hierzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch zien meer mensen liever Co Adriaanse terugkomen dan Ronald Koeman.
Sta ik ook voor open, maar weet jij een goede haalbare optie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax heeft iets vers nodig. Als het moet zelfs een buitenlander.
Bernd Schusterquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sta ik ook voor open, maar weet jij een goede haalbare optie?
Sven-Göran Eriksson?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sta ik ook voor open, maar weet jij een goede haalbare optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |