Zoals van Van de Boog zojuist zei staan de meeste contouren om het eerste elftal heen en is het veel makkelijker voor een trainer om in te stappen. Met een goede trainer waar de spelers ook voor door het vuur willen gaan en enkele gerichte aankopen, heb ik eigenlijk wel weer vertrouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Messenga het volgende:
Wéér een nieuwe trainer.
Wéér geen continuïteit.
Wéér een opbouwjaar
Wéér geen kampioenschap.
GVD zeg. Laat een trainer een keer 3 jaar zitten om vervolgens te kunnen oogsten, in plaats van dit gemekker, slaat nergens op.
Slappe beslissing van Marco en de rest van het bestuur.
Ze gaan allemaal weg als mietjes, 'Jaa de resultaten waren niet zoals het zou moeten zijn en dus stoppen we er maar mee.' Ondanks dat het door de spelersgroep kwam is van Gaal blijven zitten, en zijn de resultaten er. Tegen de tijd dat de spelers aan de nieuwe coach zijn gewend is het April 2010.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Want met een ongemotiveerde trainer die het zo niet ziet zitten worden we op zeker kampioen!
Co was een team aan het opbouwen, logisch dat het op gang moest komen. De resultaten van Koeman wijzen wel op het feit dat Co op de goede weg was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef Kremers het volgende:
Even een fail plaatjeCo heeft het dus een stuk slechter gedaan.
[ afbeelding ]
gejat van VI.nl
Heb je uberhaupt gehoord wat Van Basten allemaal zei? Hou op manquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal weg als mietjes, 'Jaa de resultaten waren niet zoals het zou moeten zijn en dus stoppen we er maar mee.' Ondanks dat het door de spelersgroep kwam is van Gaal blijven zitten, en zijn de resultaten er. Tegen de tijd dat de spelers aan de nieuwe coach zijn gewend is het April 2010.
Over 20 jaar ongeslagen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef Kremers het volgende:
[ afbeelding ]
gejat van VI.nl
[..]
Echt niet! Die gast maakt alles kapot...
Afgezien van de vraag of ze beschikbaar zijn: Hiddink, Van Gaal, Adriaanse of Rijkaard (in die volgorde).quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef Nashje het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de mening van mensen die tegen de komst van Van Basten waren. Wie zien jullie nu graag komen? M0NTANA? Barca?
Ben benieuwd.
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Co was een team aan het opbouwen, logisch dat het op gang moest komen. De resultaten van Koeman wijzen wel op het feit dat Co op de goede weg was.
MvB was toch ook aan het opbouwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Co was een team aan het opbouwen, logisch dat het op gang moest komen. De resultaten van Koeman wijzen wel op het feit dat Co op de goede weg was.
Co was aan het opbouwen, dit was een kampioensploeg in wording.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef Kremers het volgende:
[ afbeelding ]
gejat van VI.nl
[..]
Echt niet! Die gast maakt alles kapot...
Willen wij hem wel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
die was ik helemaal vergeten
maarja zal die ajax willen trainen?
Blijkbaar vond hij dat zelf niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
MvB was toch ook aan het opbouwen....
Nee, ik heb het niet gehoord en ga zo even luisteren, maar mn punt blijft. Volgend jaar zijn we weer geen kampioen, durf ik 2 kratjes op te zetten. Dit gaat al jaren zo en geen enkele coach krijgt(of wil uberhaupt de kans krijgen) om op te bouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gehoord wat Van Basten allemaal zei? Hou op man.
Klopt, aan de andere kant denk ik dat als je Adriaanse de tijd had gegeven dat het dan goed was gekomen. Helaas ontbrak dat inzicht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij?
Ajax stortte onder Co helemaal in.
Ga dan eerst maar eens luisteren of lezen wat hij zelf te zeggen heeft voor je dit soort onzin gaat uit lopen blaten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet gehoord en ga zo even luisteren, maar mn punt blijft. Volgend jaar zijn we weer geen kampioen, durf ik 2 kratjes op te zetten. Dit gaat al jaren zo en geen enkele coach krijgt(of wil uberhaupt de kans krijgen) om op te bouwen.
Hij heeft aangegeven dat Ajax de enigste club in Nederland is die hij wil trainen, dus waarom niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef dronkeykong het volgende:
Rijkaard, maar denk niet dat hij het doet.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gehoord wat Van Basten allemaal zei? Hou op man.
Ga toch weg man. Toen Co werd ontslagen stond Ajax zelfs bovenaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ronald Koeman is twee keer kampioen geworden door het voorbereidend werk van Co Adriaanse.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jan van Halst was de motor van die kampioensploeg. Inderdaad, de man die door Cootje werd afgeserveerd. Dat had Ronald Koeman toch maar erg goed gezienquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Co was aan het opbouwen, dit was een kampioensploeg in wording.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |