Dat neem ik hem niet kwalijk, er had alleen meer ingezeten met dat materiaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het Nederlands Elftal niet kunnen imponeren? Ik heb toch een prachtig EK in 2000 gezien en zelden een team door zoveel pech uitgeschakeld zien worden. Of neem jij het Rijkaard kwalijk dat er 5 pingels gemist werden?
Jaren later zag ik voor het eerst dat hij ook echt in tranen was na de uitschakeling. Om stil van te worden. Rijkaard heeft al aardig wat laten zien met Oranje en Barcelona. Van mij mag hij zeker komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het Nederlands Elftal niet kunnen imponeren? Ik heb toch een prachtig EK in 2000 gezien en zelden een team door zoveel pech uitgeschakeld zien worden. Of neem jij het Rijkaard kwalijk dat er 5 pingels gemist werden?
je weet duidelijk niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar had Koeman of Adrie Koster ook wel kampioen mee kunnen worden, en toen Ten Cate wegging stelde het ook allemaal niet zoveel meer voor. Bovendien gedegradeerd met Sparta, en met het Nederlands Elftal niet kunnen imponeren.
Ik zou de gehele generatie 88 overslaan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sowieso de standaard namen als: Hiddink, van Gaal en Adriaanse. Maar anders eens een poging wagen voor een internationale trainer zoals: Ancelotti, Juande Ramos, Klinsmann. Het is ook maar de vraag of deze trainers haalbaar zijn, maar waarom niet proberen.
Mwah, je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
niet kunnen imponeren met het Ned. Elftal...
speelde het beste voetbal toen in 2000 van allemaal. Italie compleet van de mat gespeeld toen.
We speelden Italië compleet van de mat. Met wat meer geluk hadden we gewoon met 3-0 gewonnen. Helaas gaan die ballen er niet in en vliegen we er op zo'n lullige manier uit. Dat kun je Rijkaard absoluut niet verwijten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat neem ik hem niet kwalijk, er had alleen meer ingezeten met dat materiaal.
Dat bedoel ik dus, ik heb verder niets tegen Rijkaard. Maar ik wil hem gewoon eerst eens een matig team heel goed aan het voetballen zien krijgen. Zoals een Co Adriaanse Willem II en AZ bijvoorbeeld ook aan de praat kreeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ja met het Nederlands elftal was het best behoorlijk maar Nederland had een perfect elftal net als in de tijd dat hij trainer van Barcelona was. Met Barcelona heeft hij dan wel prijzen gepakt maar toch, een Ajax icoon als Rijkaard kan alleen maar tegen vallen.
Heb wel eens wedstrijden gezien waarin teams best wat pech hebben. Maar dat sloeg echt alles.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We speelden Italië compleet van de mat. Met wat meer geluk hadden we gewoon met 3-0 gewonnen. Helaas gaan die ballen er niet in en vliegen we er op zo'n lullige manier uit. Dat kun je Rijkaard absoluut niet verwijten!
Daarom werkte Rijkaard/Ten Cate zo goed - een mix van beiden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard is meer een vader figuur in een selectie en probeert op die manier respect af te dwingen zodat de spelers voor hem en de mede spelers door het vuur willen gaan op het veld.
Maar wel zijn wissels in die halve finale!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat kun je Rijkaard absoluut niet verwijten!
Hartverscheurendquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb wel eens wedstrijden gezien waarin teams best wat pech hebben. Maar dat sloeg echt alles.
Olsen dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het zwak van Marco.![]()
Maar ja, dan maar Rijkaard, Koeman, Morten Olsen of Laudrup.
Op voorwaarde dat Rudy zijn assistent wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef peaceman het volgende:
, Morten Olsen
Adriaanse ja? Ook na de dingen die die heeft geflikt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgezien van de vraag of ze beschikbaar zijn: Hiddink, Van Gaal, Adriaanse of Rijkaard (in die volgorde).
Die mag zeker komen. Aardige man, kundig en helaas op een rotmanier weggegaan.quote:
als assistent van Rijkaard zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Dvm86 het volgende:
Rudi Völler zou ook een goeie zijn
[ afbeelding ]
Dan was jij waarschijnlijk de enige persoon op aarde die snapte waarom Van Vossen in de halve finale er in kwamquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Dvm86 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel gewoon dat we de CL gaan winnen met hem aan het roer![]()
Ja, want die heeft al zo ongelooflijk veel gepresteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ikzelf zou eigenlijk wel Michael Laudrup willen zien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ikzelf zou eigenlijk wel Michael Laudrup willen zien.
Ik zeg het meer omdat ik altijd liefhebber van de Laudrup broers ben geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, want die heeft al zo ongelooflijk veel gepresteerd.
Ik ben ook wel fan van Laudrups, maar om nou weer iemand uit de generatie Van Basten te nemen lijkt me niet de meest slimme optie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg het meer omdat ik altijd liefhebber van de Laudrup broers ben geweest.
En bij Getafe heeft hij het niet slecht gedaan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef TheZapster het volgende:
Deze held mag anders ook wel van mij![]()
[ afbeelding ]
Rijkaard is niet uit de generatie Van Basten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van Laudrups, maar om nou weer iemand uit de generatie Van Basten te nemen lijkt me niet de meest slimme optie.
Ik heb overigens zo'n gevoel dat Rijkaard het gaat worden.
Dat zou niet leuk zijn voor de rest van Europa. Dan zouden we echt te gemakkelijk de Champions League winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef TheZapster het volgende:
Deze held mag anders ook wel van mij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..], ik ergde me vroeger al aan die gast als ie op de radio was.
Minder. Rijkaard heeft er al een stukje trainerscarriere opzitten. Ik zeg niet dat ik voorstander ben van Rijkaard, maar ik denk dat hij het gaat worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rijkaard is niet uit de generatie Van Basten?
Idd, dan kan de KNVB beter direct die schaal aan ons geven...die competitie hoeft helemaal niet gespeeld te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou niet leuk zijn voor de rest van Europa. Dan zouden we echt te gemakkelijk de Champions League winnen.
En dan beginnen sommige users te zeiken als het rustig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Prosac het volgende:
Wat gaan die topics hard als er ellende is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijpquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:45 schreef Sethje het volgende:
Adriaanse en Rene vd Gijp als assistent om de sfeer erin te houden
Ik neem aan dat Sethje het wel sarcastisch bedoeld, en jij nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijp
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
En dan beginnen sommige users te zeiken als het rustig is
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai was
Vervolgens brak de periode Groningen/Heerenveen aan en de beer was los.
Schop ik hem er persoonlijk uit, wat een kwal is die mongoolquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, dacht ik ook aan. Rene van de Gijp
Die 30 miljoen hadden wel beter besteed kunnen worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Even mijn visie:
In mijn ogen is het laf van MVB. Je koopt spelers en past alles aan met het idee dat je jaren gaat samenwerken, en om dan nu na 1 seizoen als een dief in de nacht te verdwijnen is laf in mijn ogen. Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
Wat Ajax nu nodig heeft is een trainer die vér boven de groep staat, en op die manier juist respect oogst. In mijn ogen zijn er dan 2 opties: van Gaal of Co.
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax moet dynamisch blijven he, maar ik kan me dat nog herinneren, rond de winter. Serene rust bij Ajax, geen gezeik. Zelfs de topics deden er dagen over om vol te raken. En maar zeiken dat het zo saai was
Vervolgens brak de periode Groningen/Heerenveen aan en de beer was los.
Huntelaar was toch wel gegaan, liever eind van het seizoen natuurlijk maar nu kregen we wel een goed bedrag voor hem. En ja ik weet ajax is geen financiële instelling maar het is toch wel prettig dat geldquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.
Als Huntelaar niet was vertrokken, hadden we hoger geëindigd. De eerste seizoenshelft was namelijk prima, we stonden na 17 wedstrijden heel kort achter AZ. Verkoop je Huntelaar niet, dan eindig je waarschijnlijk hoger, speel je misschien Champions League (wat ook weer geld oplevert). Nu heb je geld en verder niets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Huntelaar was toch wel gegaan, liever eind van het seizoen natuurlijk maar nu kregen we wel een goed bedrag voor hem. En ja ik weet ajax is geen financiële instelling maar het is toch wel prettig dat geld
Dat was trouwens nog maar de vraag of je de 2e seizoenshelft net zo goed gespeeld had. Toen Huntelaar geblesseerd was konden ze het ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar niet was vertrokken, hadden we hoger geëindigd. De eerste seizoenshelft was namelijk prima, we stonden na 17 wedstrijden heel kort achter AZ. Verkoop je Huntelaar niet, dan eindig je waarschijnlijk hoger, speel je misschien Champions League (wat ook weer geld oplevert). Nu heb je geld en verder niets.
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die 30 miljoen hadden wel beter besteed kunnen worden.
Sulejmani was nou ook niet echt een aankoop waarvan de vonken van afspattenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.
En dat voor de helft zonder Huntelaar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
De eerste seizoenshelft was namelijk prima
Rudi en Frenk samen zou een goeie mop zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Dvm86 het volgende:
[ afbeelding ]
haha iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sethje het wel sarcastisch bedoeld, en jij niet??
Nouja, met Suarez en Huntelaar zou dat echt een wereldaanval kunnen worden. Jammer dat het hem niet is gelukt, maar ik heb het volste vertrouwen dat het wel goed komt met Miralem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sulejmani was nou ook niet echt een aankoop waarvan de vonken van afspatten
In mijn beleving was de tendens toen dat het niet zo erg was, want Cvitanich was in huis en jullie speelden al een tijdje zonder Huntelaar en dat ging ook aardigquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen wel redelijk geklaagd door het vertrek van Huntelaar.
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die 30 miljoen dan? Behalve Sulejmani dan.
Oleguer ook nog.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)
En dan ook nog eens Wielaert
Sno is volgens mij 1 miljoen voor betaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cvitanich, Aissati, Sno (of was die transfervrij?)
En dan ook nog eens Wielaert
Maar die heeft wel een miljoenensalarisquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sno is volgens mij 1 miljoen voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |