Trieste vraagquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef ASroma het volgende:
hahaahaha flinke hypotheeeek toch ff een sneer naar de geldwolf van basten![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Applaus van de meester himself
Wat mij betreft niet. Ook te weinig ervaring. Beter gewoon iemand die zich dubbel en dwars bewezen heeft.quote:
Te onervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef Ordinair het volgende:
Is Laudrup geen optie?
Te weinig ervaring.quote:
En wie van dat volkje is haalbaar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ook te weinig ervaring. Beter gewoon iemand die zich dubbel en dwars bewezen heeft.
Komt grote vriend Luque ook weer terugquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Opzich is Frank Rijkaard ideaal, hij spreekt Spaans dat is wel handig bij ajax aangezien er veel Spaanstalige spelers rondlopen![]()
Was hij niet diegene die Olequer had voorgedragen bij Marco?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Opzich is Frank Rijkaard ideaal, hij spreekt Spaans dat is wel handig bij ajax aangezien er veel Spaanstalige spelers rondlopen![]()
Ik heb het idee dat het inderdaad Rijkaard zal worden maar zelf hoop ik op een ervaren buitenlandse trainer, Hiddink zal sowieso niet komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Volgens mij zoiets van 'why do you quit at Ajax?' maar weet niet zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat verstond ik niet goed, wat vroegen ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |