quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
@WL
Deze blijft ook gewoon geweldig!
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
@WL
[ afbeelding ]
dus daarom: aandachtshoerquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
/care
Der was toch niemand wat jank je nou
haha jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
@WL
[ afbeelding ]
Vervelend is subjectiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zeurt niet, je bent gewoon vervelend.
pff, doe die wafel maar hierheenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag
nu suikerwafel en koffie
kom je ook nog gezelligheid brengen?quote:
aah je hebt lesje nederlandse taal gevolgdquote:
koekje ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
kom je ook nog gezelligheid brengen?sorry hoor, maar nu begint het een beetje vervelend te worden en dan heb ik het niet alleen tegen jouw
een beetje is erg zwak uitgedruktquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
kom je ook nog gezelligheid brengen?sorry hoor, maar nu begint het een beetje vervelend te worden en dan heb ik het niet alleen tegen jouw
pak maar een koekje hierbovenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een beetje is erg zwak uitgedrukt
![]()
lekkerquote:
Had dus ook een reden, zoals reeds eerder aangegevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
/care
Der was toch niemand wat jank je nou
Objectief, zoals Crazy-M aangaf, los daarvan... er zijn meerdere personen die er zo over denkenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
@WL
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou hele vrachtwagen vol:quote:
* WhiteLightning frisbeet een dienblad achter tripack aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker![]()
* tripack rent naar de koffieautomaat
Voor mij een colaquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker![]()
* tripack rent naar de koffieautomaat
wat krijg ik ervoor terugquote:
* Crazy-M ziet hoe dienblad tripack in zijn nek raakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning frisbeet een dienblad achter tripack aan
lekker!
een koekjequote:
koffie?quote:
Lekker hoor, gelijk maar ff een BBQ organiseren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hele vrachtwagen vol:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |