Niet? Ok welke van jullie bediendes gaf mij die info? Jij! Hierkomen jij! Jij halve gare idiooit hoe kon je!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee!!! Juisst helemala niet.
AL heb ik wel knalletje rode allstars en ooit rood haargehad.
[..]
Pcies. Zoals her ridderen van mensen, lintjes doorknippen en de borrels natuurlik!
Dan moet ik net als jij gaan zoeken in dat topicquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
Ang3l, pm anders eens een linkje naar de foto's?
Ik lust wel een caipirinha en wat te knabbelen erbij maar dat laat ik aan jou over om te kiezen.quote:
ik kon het niet vinden zo snel. thanxquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet ik net als jij gaan zoeken in dat topic
Maar zal vanavond eens ff kijken.
Mijn god zeg, in de tijd dat je het nu 3 keer gevraagd heb, had je ook gewoon even kunnen zoeken. Gisterenavond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
Ang3l, pm anders eens een linkje naar de foto's?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god zeg, in de tijd dat je het nu 3 keer gevraagd heb, had je ook gewoon even kunnen zoeken. Gisterenavond.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef KudFokker het volgende:
Vanmorgen bij de tandarts 1 gaatje, meteen laten fixen...
Moet alleen nu bellen naar de kaakchirurg om 4 verstandskiezen te laten trekken...
Dan word ik straks nog dommer
Caipirinha is ok. En qua knabbels wat tapas?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lust wel een caipirinha en wat te knabbelen erbij maar dat laat ik aan jou over om te kiezen.
Weetje hoe grappigquote:
Ja dat is goed! Bediendes! Serveer ons terstond!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Caipirinha is ok. En qua knabbels wat tapas?
Albondigas, tortilla's, poppers, dadels.
Ik lach me dood.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef KudFokker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pje_in_de_wagen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |