Ik heb hem net bij play.com besteld voor 1 cent minderquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef janrad het volgende:
[..]
bioshock ga ik binnenkort mee beginnen, tenminste als ik hem binnenhaal via Ebay voor ¤ 17.00.
Ik had 'm. Vond het te veel van het zelfde. Geruild voor Killzone 2quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef capital_P het volgende:
Heeft iemand Wolverine al? De demo vind ik heel vet, maar ik twijfel of het 65 euro waard is.
Jammer dat je er nu mee komt, want een paar weken geleden kon je op zavvi Bioshock voor 12 euro bestellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef janrad het volgende:
[..]
bioshock ga ik binnenkort mee beginnen, tenminste als ik hem binnenhaal via Ebay voor ¤ 17.00.
Die zijn idd ook goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben enorm verliefd op de flame en laser towers..
Ben nu bezig met die hard levels.. Maar ik doe het niet erg veel moet ik toegeven.. En regenboogjes halen is al helemaal lastig
1 cimbal van mijn GH4 drumstel is kinda broken dus ik kan niet meer drummen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Potdomme ik heb zin om vanavond weer eens ouderwetsch te rocken.
Moet je ook maar Rock Band kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
1 cimbal van mijn GH4 drumstel is kinda broken dus ik kan niet meer drummen!![]()
Vraag me uberhaupt af wanneer die klote drumset los te kopen is...
quote:
Maar via Ebay geeft toch een beetje meer een beetje ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb hem net bij play.com besteld voor 1 cent minder
1 keer, bij die bossquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
En hoeveel keer ben je al dood gegaan
TheHut.com: £ 8,73quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Jammer dat je er nu mee komt, want een paar weken geleden kon je op zavvi Bioshock voor 12 euro bestellen.
Dat moelijke gedoe blijft maar even leuk neem dat maar van me aan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt wel gaaf hoor de demon shit!
Whehehehehehehehehehehe, talk about wasted timequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duke Nukem-maker kopje onder
AMSTERDAM - Wat gebeurt er als je twaalf jaar bezig bent met het maken van één game? Dan gaat je ontwikkelstudio failliet. Dat is althans de les die 3D Realms op harde wijze heeft moeten leren. De maker van Duke Nukem Forever heeft de deuren moeten sluiten.
De reden voor sluiting is het gebrek aan financiering. Het bedrijf heeft zichzelf altijd staande gehouden door bijvoorbeeld het uitbaten van oude games als Duke Nukem 3D, die onlangs nog uitkwam voor de Xbox 360 als downloadbare game.
De rechten op uitgave van Duke Nukem Forever liggen nog altijd bij Take Two Interactive, dus het lot van deze game is nog onzeker. Het kan zijn dat Take Two besluit een andere ontwikkelaar aan de slag te laten gaan met de titel.
Duke Nukem Forever heeft een extreem kleurrijke geschiedenis. Ontwikkeling van het spel begon vrijwel meteen nadat Duke Nukem 3D uitkwam in 1996. In 2001 werd het spel voor het laatst getoond op de E3-gamesbeurs totdat in 2007 ineens weer een trailer opdook. Het leek erop dat de game bijna af was toen hoofd van 3DRealms George Broussard op zijn Twitter liet weten dat er een groot gedeelte van de bugs uit de speelbare versie waren gehaald. Wellicht zullen we nooit weten of dat inderdaad zo was...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()