Lees mijn reactie nog een keerquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
de voetbalwereld kun je niet vergelijken met de gewone maatschappij, geinfiltreerde vriendjespolitiek, absurde salarissen etc. etc. Rik en Marco zijn er echt wel uitgekomen, maar je daar maar niet druk om.
ASRoma heeft het natuurlijk over die maffia wereld in Italiequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ja en 9/11 was ook één grote conspiracy.
Ajax is beursgenoteerd weet je nog? Ze kunnen Van Basten echt niet zomaar even 4 mil mee geven
Een Jan van Halst in je selectie is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Niemand kan met dit stelletje lapzwansen iets bereiken. Tegen Marseille kunnen ze het wel, maar tegen sparta of vitesse kunnen ze het niet opbrengen. Teringlijers.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Niemand kan met dit stelletje lapzwansen iets bereiken. Tegen Marseille kunnen ze het wel, maar tegen sparta of vitesse kunnen ze het niet opbrengen. Teringlijers.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dus toen dachten ze: laten we van Gaal eens bellen. Snel besloot ik in de auto te stappen en me naar de arena te snellen. Onderweg stuurde ik een sms'je: beste Scheringa, krijg de tyfus met je frisia..."
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
ASRoma heeft het natuurlijk over die maffia wereld in Italie
Als hij geld heeft mee gekregen staat het in het jaar rapport, dus ja daar komen we vanzelf achter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
dude dat komt nog wel naar buiten en die 4 miljoen was overdreven, maar gewoon ff om aan te geven hoe de zaken werken.doe niet zo naief.
Ja daar zullen ze vast wat miljoentjes zwart geld mee krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
ASRoma heeft het natuurlijk over die maffia wereld in Italie
Ik heb ook wel vertrouwen in die man. Geen gedraai, gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:20 schreef Lil_Wayne het volgende:
Rik Van den Boog is wel de juiste man op de juist plaats als je het mij vraagt.
Hetzelfde als altijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef rompompom het volgende:
Nog wat boeiends gezegd op de PC of was het een uitgebreidere versie van wat er op ajax.nl stond? Zit op werk en kan geen streams bekijken..
Vind ik ook. Het is een erg correcte man die in mijn ogen ook rust uitstraalt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 17:20 schreef Lil_Wayne het volgende:
Rik Van den Boog is wel de juiste man op de juist plaats als je het mij vraagt.
Guusquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Dvm86 het volgende:
Met het beleid door Van den Boog, Coronel en Van der Aat zit het wel goed. Nu nog een goede trainer en technisch team en we worden weer kampioen
En een betere mentaliteit in de selectie!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Dvm86 het volgende:
Met het beleid door Van den Boog, Coronel en Van der Aat zit het wel goed. Nu nog een goede trainer en technisch team en we worden weer kampioen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef dronkeykong het volgende:
Supportershome gaat pleite naast het trainingsveld.
Elk seizoen klinkt het zo, en elk seizoen wordt het weer onwijs hard verneuktquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef Dvm86 het volgende:
Ja, daarvoor zullen ze moeten doorzetten wat al gepland was: een deel van de selectie laten oprotten. Lindgren, Anita, Sno, Emanuelson de hele zooi mag weg, ze kunnen allemaal het niveau niet aan of hebben niet de juiste mentaliteit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En een betere mentaliteit in de selectie!
Waarom die smiley? Het is al langere tijd bekend dat de home verplaats word.quote:
Vermaelen heeft ook lang genoeg lopen aanmodderenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zullen ze moeten doorzetten wat al gepland was: een deel van de selectie laten oprotten. Lindgren, Anita, Sno, Emanuelson de hele zooi mag weg, ze kunnen allemaal het niveau niet aan of hebben niet de juiste mentaliteit.
En geen geblaat over Lindgren: hij is geen meerwaarde noch consistent.
Ging niet door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Het is al langere tijd bekend dat de home verplaats word.
Ik heb liever nu dat hij inziet dat het niet lukt, dan over een paar jaar met dezelfde resultatenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Van basten laffe hond. Maak het karwei gewoon af en erken daarna dat je gefaald hebt.
Wat een gelul zeg, Marco ziet nu al dat hij het waarschijnlijk niet beter gaat doen aankomend jaar dus waarom zou hij dan nog een jaar voor Ajax verpesten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Van basten laffe hond. Maak het karwei gewoon af en erken daarna dat je gefaald hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |