Dan wint hij daar opeens de titel en de CL, let maar op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Lache als AC Milan hem haalt als Ancelotti vertrekt
Grap? Ik ben bloedserieus. Ik denk echt dat de kromme kampioen zou worden met Ajax.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, en bij Ajax is dat idd niet het probleem dit jaar.
Nou is de "Grap" er wel weer vanaf ok?
Ja het was dikke onrust bij Utrecht, op het veld liep het ook voor geen meter. En naar mijn denken stond utrecht in het rechterrijtje. Kan ook wel het linkerrijtje zijn hou die club niet echt in de gaten maar dat het een gekkenhuis daar was toen staat vast.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan kom ik maar op 1 iemand uit.....WILLEM
Ja dat ligt toch vooral aan het gebrek aan kwaliteit van de spelers van Utrecht. Bij Ajax hebben ze zat kwaliteit, dus weet zeker dat Willem het er goed zou doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja het was dikke onrust bij Utrecht, op het veld liep het ook voor geen meter. En naar mijn denken stond utrecht in het rechterrijtje. Kan ook wel het linkerrijtje zijn hou die club niet echt in de gaten maar dat het een gekkenhuis daar was toen staat vast.
onzin waarschijnlijk 4 miljoen oprotpremie mee en 34 miljoen weggegooid in 1 jaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Loserkid het volgende:
het doet gewoon pijn als je de grote van basten zo timide ziet binnenlopen..
Hij stapt zelf op kneus, dus hij krijgt helemaal niets mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
onzin waarschijnlijk 4 miljoen oprotpremie mee en 34 miljoen weggegooid in 1 jaar.
goed gedaan marco, top man!
Nee hoor?quote:
Daar heeft het helemaal niets mee te makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
onzin waarschijnlijk 4 miljoen oprotpremie mee en 34 miljoen weggegooid in 1 jaar.
goed gedaan marco, top man!
je weet hoe dat gaat, deel van het salaris mee, zo werkt het wereldje, zie verbeek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Hij stapt zelf op kneus, dus hij krijgt helemaal niets mee.
Jij hebt Digitenne.. dan heb je geen AT5 meer. CN nu gelukkigquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Hij stapt zelf op kneus, dus hij krijgt helemaal niets mee.
Verbeek is weggestuurd, niet opgestapt.. Get your facts straight.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
je weet hoe dat gaat, deel van het salaris mee, zo werkt het wereldje, zie verbeek.
"Oh dus je neemt ontslag?" "Oh nou hier heb je nog een leuk zak centje, gewoon omdat we aardig willen zijn"quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]Inderdaad, net alsof je bij je eigen baas een gouden handdruk krijgt als je je ontslag indient
Omg, lekker is datquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jij hebt Digitenne.. dan heb je geen AT5 meer. CN nu gelukkig
http://player.omroep.nl/?aflID=9581448
Ja jij natuurlijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef ASroma het volgende:
blijkbaar kennen jullie de voetbalwereld niet goed genoeg, jammer.
Of jij kent het bedrijfsleven niet? Als ze hem geld mee geven moet dat bekend gemaakt worden voor de aandeelhouders. Als het niet in de boeken komt is het fraude.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef ASroma het volgende:
blijkbaar kennen jullie de voetbalwereld niet goed genoeg, jammer.
Hier draait ie anders lekkerquote:
Nee hij is ook te aardigquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyfuszooi!
Ik had nog wel vertrouwen in San Marco!!!
Laat Frenkie dan maar terugkeren.
Ik ook man, ik had echt hoop dat hij er volgend jaar nog iets van kon maken..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyfuszooi!
Ik had nog wel vertrouwen in San Marco!!!
Laat Frenkie dan maar terugkeren.
Na een minuutje haperen gaat het weer goedquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef dronkeykong het volgende:
Hopelijk kijken een aantal spelers ook in de spiegel of ze wel goed genoeg voor AFCA zijn.
de voetbalwereld kun je niet vergelijken met de gewone maatschappij, geinfiltreerde vriendjespolitiek, absurde salarissen etc. etc. Rik en Marco zijn er echt wel uitgekomen, maar je daar maar niet druk om.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Ja jij natuurlijk wel![]()
Vooral die onderbouwing is fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |