Wie sluit de aanmelding nou al in April als de opleiding pas in Februari van start gaat!?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is gewoon nogal achterlijk van jou. Blijkbaar zit je dus al een tijd thuis, dan zou ik er persoonlijk zeker wel voor zorgen dat het me niet nog een keer zal gebeuren!!!
Had je er maar voor moeten zorgen dat je niet onwetend was. Je zou dat soort dingen in de gaten moeten houden, zeker als je in jouw situatie zit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef 1517 het volgende:
[..]
Wie sluit de aanmelding nou al in April als de opleiding pas in Februari van start gaat!?
Het is niet mijn schuld, het is meer mijn onwetendheid
Mijn situatie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je er maar voor moeten zorgen dat je niet onwetend was. Je zou dat soort dingen in de gaten moeten houden, zeker als je in jouw situatie zit.
Te laat voor inschrijving opleidingquote:
Ook ervoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap het niet....
April komt toch na Februari ?
= eigen schuldquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef 1517 het volgende:
[..]
Wie sluit de aanmelding nou al in April als de opleiding pas in Februari van start gaat!?
Het is niet mijn schuld, het is meer mijn onwetendheid![]()
Ja maar ik wil naar schoolquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:34 schreef Liefste. het volgende:
Als je naam geïnspireerd is op HET nummer van the whitest boy alive hou ik echt van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |