Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Dottey het volgende:
Amber is ook kwetsbaar en stelt zich harder op om zichzelf te beschermen en haar eigen onzekerheden af te ketsen..
Werkt niet lekker.. want dan is ze geforceerd aanwezig.

Kijk aan, dat is prettigquote:

quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef blomst het volgende:
Zouden er zo weinig aanmeldingen zijn geweest voor de Bunker?

Dat wordt wat, als ze erachter komt dat de eliminatie zaterdag pas is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Amber bespreekt hoe ze zich heeft opgegeven.... Het verwerkingsproces is begonnen.....

Ik denk het. En voor mijn gevoel zijn er ook verdomd weinig kijkers. En nog minder kijkers met credits, als ik de aantallen stemmen bekijk bij de Polls.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef blomst het volgende:
Zouden er zo weinig aanmeldingen zijn geweest voor de Bunker?

De bunker kan natuurlijk zelf ook een paar credits uitdelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het. En voor mijn gevoel zijn er ook verdomd weinig kijkers. En nog minder kijkers met credits, als ik de aantallen stemmen bekijk bij de Polls.

die loopt, zodra ze door krijgt dat ze er donderdag niet uitgestemd kan worden, jankend de bunker uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt wat, als ze erachter komt dat de eliminatie zaterdag pas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |