quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef wise het volgende:
je lag zeker te fappen in bed.
met je laptop op je dekbed waardoor deze zijn warmte niet kwijt kon, dus maar gewoon vastliep/uitviel.
vieze fappert
Zo te horen is het niet je harde schijf dus je bent je bestanden wss niet kwijt. (Including the pr0nz collectiobn).quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh ja, muziek had ik gelukkig gister nog gesynchroniseert met m'n mp3-speler, maar wel de documenten van de afgelopen paar weken kwijt (als hij niet meer gerepareerd kan worden)
Net goed!quote:
Dat gaan we even proberenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef MervinMinky het volgende:
Haal je accu eruit en doe hem na 5 minuten erin en kijk of ie het dan doet.
Dat dacht ik zelf ook al, maar ik kan hem er niet uithalen want garantie en zulksquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Zo te horen is het niet je harde schijf dus je bent je bestanden wss niet kwijt. (Including the pr0nz collectiobn).
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef wise het volgende:
je lag zeker te fappen in bed.
met je laptop op je dekbed waardoor deze zijn warmte niet kwijt kon, dus maar gewoon vastliep/uitviel.
vieze fappert
En het werkte ook nogquote:
uh, zit er garantie op het schroefdraad dan ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook al, maar ik kan hem er niet uithalen want garantie en zulks
je harde schijf kan je er altijd uithalen zonder dat je garantie vervalt, tenminste, bij de laptops die ik heb gehad was dat wel het geval. zaten geen stickers oid op het hdd vakje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook al, maar ik kan hem er niet uithalen want garantie en zulks
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef nuget het volgende:
[..]
uh, zit er garantie op het schroefdraad dan ofzo?
waarom zou je niet je hdd mogen uitbouwen om je gegevens er af te halen
Hmm, nou je het zegt... er zit inderdaad geen sticker overheenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
je harde schijf kan je er altijd uithalen zonder dat je garantie vervalt, tenminste, bij de laptops die ik heb gehad was dat wel het geval. zaten geen stickers oid op het hdd vakje.
Is Medion niet goed danquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef EIKELKAAS het volgende:
moet je ook niet zo'n goedkoop kankerding kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het 1 post eerder zelf al gezegt:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Iemand trouwens een idee hóe dit gekomen kan zijn?
Nou, mijn laptop is dus recentelijk ook dood gegaan, mee naar de winkel geweest, en zo'n gast ging dat bij mij ook proberen, omdat hij zei dat het wel vaker werkte. Hij had het iets over dat er dan nog netstroom ergens in het apparaat was achtergebleven en dat was niet goed ofzo. Vrij wazig, en ik heb er ook maar voor 50% naar geluisterd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Iemand trouwens een idee hóe dit gekomen kan zijn?
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:36 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Nou, mijn laptop is dus recentelijk ook dood gegaan, mee naar de winkel geweest, en zo'n gast ging dat bij mij ook proberen, omdat hij zei dat het wel vaker werkte. Hij had het iets over dat er dan nog netstroom ergens in het apparaat was achtergebleven en dat was niet goed ofzo. Vrij wazig, en ik heb er ook maar voor 50% naar geluisterd.
Bij mij werkte het helaas niet, want moederbord+koeling+accu naar de klote.
RIP [ afbeelding ]
Jij leest ook niet hèquote:Op donderdag 7 mei 2009 05:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt het 1 post eerder zelf al gezegt:
Medion![]()
Laat de volgende een MSI zijn en je hebt nooit meer een probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |