Slapen? Dat doet mijn baby niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef lcicle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het heel lief/mooi als het kindje zo groot/klein is dat het het hoofdje omhoog kan tillen wanneer het op de buik ligt. Als het goed zelf kan zitten is dat hele kleine fragiele 'babytje' er al een beetje af
En van slapende babytjes kun je ook héle mooie foto's laten maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles 86 t/m 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die taart wil ik ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Vergeet de taart van de hema niet![]()
[ afbeelding ]
En soep is zo klaar! (750 ml water en twee bouillonblokjes met een bosui aan de kook laten komen, zakje diepvrieserwten erbij , weer aan de kook tot de erwten zacht zijn, bosui eruit, bol mozzarella in stukken erin, pureren en klaar is uw soep. en lekker!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! nu ga ik failliet!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bovenste shirt!Mijn
nerd
is nu al verliefd.
En ik ook.
daar zitten toch ook leuke dingen tussen voor meisjes? zo'n zwart jekkie, sommige van die tshirtjes.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef huuphuup het volgende:
Okay komt ie he, very image-heavy daarom ff onder spoilers![]()
Alles voor jongens, maten en nummers staan erbij, de prijs is na aftrek van de korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo![]()
das wast, een greep...
dan ga k nu maar es leren![]()
ikke wel, ik help ze persoonlijk aan hun jaaromzetquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef innepin het volgende:
Qwea feli!
Huup, je bent echt de ambassadeur van de H&M hier hè
Oh, nou! dat geeft de burger moed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ikke wel, ik help ze persoonlijk aan hun jaaromzet![]()
Simmu jawel vind ik wel, maar ik bedoelde meer dat al deze plaatjes uit de jongenscollectie komenvandaar.
Buuf ik heb dat ook altijd hoor, terwijl ik normaal toch echt geen overdreven cupmaat heb (C), blousjes begin ik meestal maar niet meer aan en jassen gaan pas een beetje behoorlijk dicht bij maat 42/44. Terwijl ik verder maat 38/40 heb normaalgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |