quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef Tim21 het volgende:
Rijkaard met als assistenten:
F. de Boer
Bergkamp
Litmanen
Van 't Schip
Nooit Foppe of Stevens aub. Laat Foppe maar lekker in Friesland, die kan niet met jeugd omgaan blijkt maar weer na de diverse akkefietjes bij Jong Oranje. Vooral niet als het niet goed loopt, dan hebben de spelers ineens van alles gedaan. En Stevens is een botte Duitse hond.quote:
Co kan volgens mij onder de supporters op behoorlijk wat steun rekenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap die hele voorkeur voor Frank Rijkaard niet echt eerlijk gezegd. Rijkaard heeft ook amper Eredivisie-ervaring. Barcelona managen is iets heel anders dan Ajax.
Al blijft er verder weinig keus over.. dat dan weer wel.
Ten Cate en Co zou ik de beste opties vinden voor Ajax, maar die twee zijn nou niet meer gewild in Amsterdam.
F. de Boer kan wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef Tim21 het volgende:
Rijkaard met als assistenten:
F. de Boer
Bergkamp
Litmanen
Van 't Schip
Van mij mag Koeman ook wel komenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef RayMania het volgende:
Ronald Koeman heeft het bij Ajax niet zo slecht gedaan. Twee landstitels, ver gekomen in de CL in 2003.
Laatste hoogtepunten van Ajax. Ik zou er niks op tegen hebben als hij terugkomt. Maar ik zal de enige zijn.
Ik zie voor Litmanen (moet ook nog cursus doen) en Bergkamp meer een rol in de individuele training. Lees: Spitsentrainer/ techniektrainer. Met De Boer en Van 't Schip heb je dan twee volwaardige assistenten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
F. de Boer kan wel.
Bergkamp en Litmanen moeten nog maar even wachten
Geen Duitserquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Colplay het volgende:
Laudrup zou ik ook wel een topkeuze vinden. Verder is Klinsmann ook vrij, als we in het buitenland kijken naar geschikte coaches.
Misschien niet helemaal de plek om dit te zeggen, maar R. Koeman kan alleen maar voortborduren op het succes van anderen. Zo ging het bij Ajax na het vertrek van Co en net zo ging het bij PSV na het succes van Hiddink....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef RayMania het volgende:
Ronald Koeman heeft het bij Ajax niet zo slecht gedaan. Twee landstitels, ver gekomen in de CL in 2003.
Laatste hoogtepunten van Ajax. Ik zou er niks op tegen hebben als hij terugkomt. Maar ik zal de enige zijn.
Normaal ben ik het met je eens, maar Klinsmann is echt een uitzondering. Een van de weinige sympathieke Duitserts en ook nog voorstander van aanvallend voetbal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |