Ik luister geen radio en kom er al zeker niet opquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef Zaith het volgende:
Ben jij die faalhaas die net op de radio te horen was?
Midlife crisis, kredietcrisis, etcquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Zaith het volgende:
En sja, kan iemand clarificeren wat er precies met van Basten aan de hand is?
Wat is er met Den Haagquote:
Marco is een laffe hond die heeft besloten z'n club met nog een wedstrijd te gaan in z'n eigen soep te laten gaar koken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wat een faler ben jij ook hé.
En sja, kan iemand clarificeren wat er precies met van Basten aan de hand is?
Ik hoord het net van een collega. Wat een lafaard. Wat voor redenering gaf hij?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Marco is een laffe hond die heeft besloten z'n club met nog een wedstrijd te gaan in z'n eigen soep te laten gaar koken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
opgeruimd, en frits let op je taalgebruik
Doelstellingen niet gehaald en heeft niet het gevoel volgend jaar beter te doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik hoord het net van een collega. Wat een lafaard. Wat voor redenering gaf hij?![]()
[..]
![]()
of 3dubbelfoute.quote:
Marco zou de schoenen van Been (als ie daar nog trainer zou zijn volgend seizoen) niet eens mogen kussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
Nou ja, ik kan het me wel voorstellen...
Een goede timmerman kan ook niet werken met minder gereedschap. Misschien leuk als assistent bij NEC?
Been is ook niet lief, die blijft verkondigen "Feyenoord dit, Feyenoord dat"quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Marco zou de schoenen van Been (als ie daar nog trainer zou zijn volgend seizoen) niet eens mogen kussen
Vergeet Co. A. niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Marco Ajax verlaat.
De kans dat Ajax kampioen wordt de komende 5 jaar stijgt nu namelijk![]()
![]()
Hopen op Ronald K. nuof Frenk R.
Mijn God, dadelijk komt Guus H.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Marco Ajax verlaat.
De kans dat Ajax kampioen wordt de komende 5 jaar stijgt nu namelijk![]()
![]()
Hopen op Ronald K. nuof Frenk R.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |