meld mij maar afquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nico leek het ook wel interessant, mij ook wel
Ach ja we doen allemaal wel eens een beetje dom.quote:
Drank?? Waar? WAAR????quote:drankorgel
Wat een vertrouwen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Outpost76 het volgende:
Koek, nico, Gijs_ en Nelisz Als dat geen suc6 gaat worden weet ik t ook niet meer!
Handmatig ben ik ook niet zo voor. Dan maar een eenvoudig excel-bestandje waarin het bijgehouden kan worden. Dat moet ook niet zo moeilijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg leuk!!![]()
Maar handmatig lijkt me geen doen, al hebben we idd ook nog even!
Een hele korte samenvatting kan ik je met 3 karakters (oftewel 1 emoticon) geven:quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
In het vorige topic?
Aangezien ik vrijwel niet gelezen heb zou ik hier graag een samenvatting van willen
ik ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Outpost76 het volgende:
Koek, nico, Gijs_ en Nelisz Als dat geen suc6 gaat worden weet ik t ook niet meer!
even wat anders.. ik zou in HT wel graag Cup Organisator willen zijn van de Fok!Fed ipv Coach aangezien ik ook Cup Organisator benquote:
Als je er op solliciteert, dan kan ik hem wel accepteren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
even wat anders.. ik zou in HT wel graag Cup Organisator willen zijn van de Fok!Fed ipv Coach aangezien ik ook Cup Organisator ben
Ik kan er niet op solliciteren vandaar dat ik het vroeg..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er op solliciteert, dan kan ik hem wel accepteren.
das zonde.. ik zit er al zo lang bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat is misschien omdat het een lager niveau is. Anders moet je de fed even verlaten en er weer bij komen.
Dan moet je even via Nico vragen dat eerst het niveau van organisator omhoog gezet wordt, of het andere omlaag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das zonde.. ik zit er al zo lang bij![]()
Kan Coach anders niet veranderd worden in Cup Organisator?
dan wacht ik wel tot Nico het gelezen heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je even via Nico vragen dat eerst het niveau van organisator omhoog gezet wordt, of het andere omlaag.
Ook veranderen kan ik niet, ook dat moet Nico doen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:16 schreef MrMoon het volgende:
ik zit even te kijken, maar (bijna) alles (op lid na) onder Cup Organisator heeft meer rechten dan de Cup Organisator zelf
We zijn veelal in de 6e divisie vertegenwoordigd op dit moment.quote:Federatiestatistieken (FOK! Federatie)
Lijst met de aantallen leden van de federatie naar de divisie van Hattrick waarin ze spelen (niveau 1 = hoogste divisie, niveau 2 = tweede divisie, enz.).
4 2
5 4
6 16
7 7
8 6
9 7
10 4
ohw das wel netjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze is leuk:
[..]
We zijn veelal in de 6e divisie vertegenwoordigd op dit moment.
quote:Laatste Mijlpalen
03-05-2009 Bereikte een gemiddelde wedstrijdrating van goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |