En niet te vergeten over de TOTO, waar ook nog één en ander over gepost is!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
en borisz en gijs_ en nico en ik ook hoor.
Nico over zijn P/D-tegenstander waar ik op gereageerd had.
En Borisz over zijn jeugd waar Gijs_ op gereageerd had.
Hij krijgt er duidelijk meer mensen in mee dan bijvoorbeeld een Lyzio!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan ik niet oordelen
Het is echter wel opvallend dat sinds Outpost weer wat meer post de topics sneller gaan en er meer (onzin) gespamd wordt..
ik zei toch al dat Tsaar Hiddink je genaaid had, want je speelde echt tegen een drama teamquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
Pokke russen ik speel niet eens kiet
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen maar is overdreven.. maar nog minder dan koekje dus
Denk dat dat t is idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jouw nickname was gewoon makkelijker om te onthouden.
We hadden t niet over t afgelopen topic en niet all1 ruudt hoor Borisz heeft nog wat ontopic gevraagd al was zn volgende vraag dan 2 pagina's verder en de volgende in t nieuwe topicquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik heb het even nagelezen.. ik heb alleen Ruudt ontopic zien posten..
Ik maak nogal wat in jullie los blijkbaar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan ik niet oordelen
Het is echter wel opvallend dat sinds Outpost weer wat meer post de topics sneller gaan en er meer (onzin) gespamd wordt..
Ik weet t het was ook zn eerste oefen wedstrijd in wekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zei toch al dat Tsaar Hiddink je genaaid had, want je speelde echt tegen een drama team
Mja je bent nogal een spammer en sleurt de rest daarin mee..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak nogal wat in jullie los blijkbaar!
ik zoek daarom ook altijd zelf ipv mensen vragenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t het was ook zn eerste oefen wedstrijd in weken
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja je bent nogal een spammer en sleurt de rest daarin mee..
hehehequote:ik zoek daarom ook altijd zelf ipv mensen vragen
Het is goffer ook nooit goed he!quote:irritant trouwens dat je geen multiquoteposts doet..
Koek is er ook heel vaak zonder dat er gespamd wordt, met jou aanwezigheid dan gaan we allemaal in eens los!quote:
die reageert op jouw gespamquote:
quote:]Het is goffer ook nooit goed he!
Dus ik maak t slechste in jullie los? Verdomme zonde dat jullie geen vrouwen zijn dan zeg!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Koek is er ook heel vaak zonder dat er gespamd wordt, met jou aanwezigheid dan gaan we allemaal in eens los!
quote:
In het vorige topic?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En niet te vergeten over de TOTO, waar ook nog één en ander over gepost is!
nou ja, als jij dat het slechtste in ons vind..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ik maak t slechtste in jullie los? Verdomme zonde dat jullie geen vrouwen zijn dan zeg!
nee hoor.. je brengt ook wel weer wat leven in de brouwerijquote:Volgens mij moet ik maar weer eens een paar weekjes spelletjes gaan spelen ofzow
Het is heus wel gezellig hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]Volgens mij moet ik maar weer eens een paar weekjes spelletjes gaan spelen ofzow
Zo vatte ik dat wel op jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja, als jij dat het slechtste in ons vind..
Brouwerij??? Waar? Waar?quote:nee hoor.. je brengt ook wel weer wat leven in de brouwerij
Ik vroeg me hard op af of er nog iemand een app.ging schrijven om het te kunnen automatiseren en eventueel te integreren in de site, omdat het bij een aantal mensen ging kriebelen de vorige keer, maar er nog niks is gebeurt naar ik weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
In het vorige topic?
Aangezien ik vrijwel niet gelezen heb zou ik hier graag een samenvatting van willen
Dat was ook snel afgelopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me hard op af of er nog iemand een app.ging schrijven om het te kunnen automatiseren en eventueel te integreren in de site, omdat het bij een aantal mensen ging kriebelen de vorige keer, maar er nog niks is gebeurt naar ik weer
Dat een beetje!
Het was een kansloze missie idd, maar misschien dat nu iets meer mensen het lezen ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was ook snel afgelopen.2 posts oid. Een beetje Offtopic posten in zo een serieus topic!
ik dacht dat Koek zich daar voor had aangemeld..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het was een kansloze missie idd, maar misschien dat nu iets meer mensen het lezen ook!
Nico leek het ook wel interessant, mij ook welquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik dacht dat Koek zich daar voor had aangemeld..
Dank uquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me hard op af of er nog iemand een app.ging schrijven om het te kunnen automatiseren en eventueel te integreren in de site, omdat het bij een aantal mensen ging kriebelen de vorige keer, maar er nog niks is gebeurt naar ik weet
Dat een beetje!
Het lijkt me ook erg leuk!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dank u
Ik ben hoe dan ook van plan het op te zetten, zo nodig handmatig... Maar we hebben nog 2 week voor het nieuwe seizoen begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |