abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:32:13 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68729921
FOK!fotografen!

Vorige topics:
Fok! Fotografen gezocht #3
Fok! Fotografen gezocht #4

Wat is dit eigenlijk voor iets?
De FOK!fotografen zijn users die hebben aangegeven dat ze wel eens foto's voor FOK! willen maken. Hierbij moet je vooral denken aan nieuwsitems en reportages. Zodra er bij ons iets langskomt dat interessant is zullen wij een oproep plaatsen zodat de FOK!fotografen daarop kunnen reageren. In sommige gevallen zullen wij zelf mensen selecteren. Dit in geval dat de organisatie van bijv. een evenement dusdanige verwachtingen heeft dat wij, om de relatie goed en vruchtbaar te houden, wel iemand op pad willen sturen waarvan we zeker zijn dat deze persoon kwaliteit zal leveren. Dit klinkt hard, maar in de realiteit zal de uitleg logisch blijken.
We zullen in elk geval niemand weren om zich bij de FOK!fotografen aan te sluiten. Hoe meer hoe beter, 't nieuws is overal in het land.

Hoe kom ik op de lijst te staan?
Mail even naar: fokfotograaf@fok.nl
Of PM naar: FOKfotograaf
Als je één van deze opties gebruikt ben je er zeker van dat de betrokken personen (Xilantof en Suveillance-Fiets) je bericht beide krijgen.

Zet in je bericht in elk geval je nickname en de regio waarin je actief wilt zijn. Ook vernemen we graag voor welke soorten foto's je mee wilt doen te weten: Evenementen, sport, showbizz en nieuws of reportage.

Ja, leuk die termen... Maar wat moet ik eronder verstaan?
Evenementen: grote evenementen zoals het bevrijdingsfestival.
Sport: sportevenementen.
Showbizz: bijvoorbeeld fotoverslagen bij premières of presentaties.
Nieuws: allerhande gebeurtenissen die nieuwswaardige zijn, bijv. ter ondersteuning van een nieuwsbericht
Reportage: je hebt zelf een briljant idee voor een (nieuws/frontpage)waardige reportage? Er is een demonstratie of gebeurtenis waar een mooie fotoserie in zit? etc.

Wat krijg ik er voor terug?
We kunnen geen geld of onkostenvergoeding bieden. Wat we wel bieden is een gigantisch publiek waaraan jouw foto's getoond worden. Daarbij zorgen wij voor duidelijke naamsvermelding en minimaal één link naar je persoonlijke website.

Het hoe en wat m.b.t. de foto's
Mail je foto's naar het eerder genoemde e-mailadres: Fokfotograaf@fok.nl
Zet in je mail even kort en bondig waar de foto's van zijn.

Zorg voor JPEG of PNG's met de volgende formaten.
Voor de:
FP, 440 pixels
SPO, 450 pixels
Forum, 610 pixels

Let op: Er morgen géén watermerken in de foto's zichtbaar zijn. Wij zorgen bij het bericht voor voldoende naamsvermelding en minimaal één link naar je eigen website.

De foto's zullen geupload worden naar de servers van FOK!. Dit zodat de foto's altijd zichtbaar zullen zijn.
FOK! behoudt het recht om foto's te bewerken, aan te passen en te voorzien van een watermerk. Dit houdt dus bijv. in: bijsnijden en toepassen in een overzichtsfoto.

Houdt bij het fotograferen rekening met eventuele gemaakte afspraken die gemaakt zijn tussen jou en een organisatie. Zodra jij iets toestuurt wat van een organisatie niet zou mogen blijf jij verantwoordelijk voor de foto.
Ook zodra je een contract moet ondertekenen om ergens foto's van te mogen maken blijf je als fotograaf en ondergetekende verantwoordelijk voor de handhaving van deze contracten. Zodra je de foto's zelf ergens anders plaatst ben je zelf verantwoordelijk.

Wat kun je wel en niet van FOK! verwachten?
Wij gaan niet voor elk concert of festivalletje accreditatie regelen. Mochten jullie hiervan zelf foto's willen maken, dan is dit op eigen kosten. Je kan uiteraard altijd van te voren of achteraf informeren of FOK! je foto's wilt gebruiken. (E.e.a. als hierboven vermeld). Is dit niet zo zijn ze altijd welkom in een showcase in Fotografie.
Voor de concerten en evenementen die wél interessant zijn voor FOK! wordt e.e.a. geregeld door de PR-afdeling van FOK!. Indien hiervoor FOK!fotografen nodig zijn zullen deze gevraagd worden.

Hoe gaat FOK! met mijn foto's om en hoe zit het met mijn rechten?
Zodra je je foto's instuurt voor publicatie op FOK! volgens dit FOK!fotografen-concept ga je met het volgende akkoord:
- Je verleent middels insturen van je foto's FOK! het gebruiksrecht van je foto's. Dat houdt in dat FOK! de foto's meer dan eens mag gebruiken op FOK!.
- De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
- Je mag je foto's ook elders (bijv. eigen portfolio of website) plaatsen, echter voor opdrachten waarvoor FOK! persaccreditatie heeft gezorgd wordt verwacht dat FOK! wel de exclusiviteit van de foto's behoudt.
- Mocht het geval zich voordoen dat FOK! benaderd wordt door derden die jouw foto('s) willen gebruiken dan zal de rechtmatige eigenaar altijd benaderd worden en zal hem toekomen wat hem toebehoort.
- Als je namens FOK! ergens fotografeert blijf je zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of onkosten die je maakt. FOK! accepteert daarin geen verantwoordelijkheid.
- Alle foto's gemaakt in opdracht van FOK! of voor FOK! worden gemaakt op eigen risico.
- Alle foto's die je FOK! toestuurt mogen als in deze post beschreven door FOK! worden gebruikt.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor het handhaven van ondertekende contracten.

Laatste post uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef fraubitch het volgende:
goedzo jongens, weer een festival waar jullie niet op gereageerd hebben.
mijn foto's van de bevrijdingsfestival in zwolle krijgen jullie in ieder geval niet.

ga vooral zo door.
Eigenlijk ben ik het hier ook wel mee eens, ik heb vaak het idee dat de communicatie tussen de gebruikers en de crew een beetje stroef loopt... Kan iemand van de crew misschien hier zijn licht over laten schijnen?
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 14:35:53 #2
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68730107
met lichte tegenzin een tvp dan maar om te volgen wat hier het antwoord op is.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_68730680
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef fraubitch het volgende:
met lichte tegenzin een tvp dan maar om te volgen wat hier het antwoord op is.
Ik tvp even mee. Ben wel benieuwd naar de antwoorden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:49:47 #4
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68730800
TerugVindPhoto
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 mei 2009 @ 15:06:52 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68731543
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik tvp even mee. Ben wel benieuwd naar de antwoorden
hier nog zoiemand
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:33:30 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68732465
Zo ik ook. Heb aan Olga aangeboden enkele autosportevenementen te doen maar eigenlijk vrijwel geen reactie tot op heden....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:34:15 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68732509
>algemeen

Ik tvp lekker mee.

En TT fix.

[ Bericht 17% gewijzigd door Isdatzo op 06-05-2009 15:39:09 (TT fix.) ]
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:10 #8
65960 sanger
pi_68732632
Moet dit niet nummer 5 zijn trouwens ipv 3?
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:17 #9
842 Zorro
Z
pi_68732635
Na #4 komt #3
Tevens tvp
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:45:11 #10
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68733033
Kut ik liep niet op te letten omdat er maar 2 linkjes in de op staan naar vorige delen
pi_68733454
TEUVEUPEU
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:00:23 #12
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_68733806
terugvindphotooo
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:01:50 #13
65960 sanger
pi_68733883
Ook even een PM gestuurd over een evenement.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 16:28:33 #14
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68735025
TVP, en zal de benodigde reacties plaatsen.

edit: betreffende personen hebben reactie.

[ Bericht 38% gewijzigd door Xilantof op 06-05-2009 16:37:51 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:55:11 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68736103
We wachten in spanning af
  PR/Manusje van alles woensdag 6 mei 2009 @ 16:59:29 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68736290
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:50:51 #17
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68743259
Hoi
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:52:12 #18
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_68743319
Mee blijven lezen.
Misschien komt er weer wat leuks voorbij
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:27:23 #19
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_68744797
is naast Zand Almere 2009 nu bezig met all-access kaarten voor Guus Meeuwis in het Abe Lenstra stadion Heerenveen ga er vanuit dat hier ook wel interesse in is?
  PR/Manusje van alles woensdag 6 mei 2009 @ 20:32:12 #20
Toezicht is gezond!
pi_68745029
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef x-tremed het volgende:
is naast Zand Almere 2009 nu bezig met all-access kaarten voor Guus Meeuwis in het Abe Lenstra stadion Heerenveen ga er vanuit dat hier ook wel interesse in is?
Uiteraard!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_68747206
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
Mee blijven lezen.
Misschien komt er weer wat leuks voorbij
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:29:49 #22
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68747952
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef Xilantof het volgende:
TVP, en zal de benodigde reacties plaatsen.

edit: betreffende personen hebben reactie.
Euh: krijgt iedereen nou persoonlijk een reactie? Zouden andere fotografen het niet net zo interessant vinden om te weten wat er met ingezonden fotos gebeurt?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 22:48:14 #23
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68752489
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Euh: krijgt iedereen nou persoonlijk een reactie? Zouden andere fotografen het niet net zo interessant vinden om te weten wat er met ingezonden fotos gebeurt?
Ik niet. Ingezonden foto's worden geplaatst namelijk . Voor zover ik had begrepen is PM nog steeds het beste om dingen door te nemen. Wil je genieten van roddels en achterklap, dan kan ik de Story of Prive aanraden.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_68752992
Volgens mij gaat het er meer om dat nu aangegeven wordt wat er mee gedaan wordt zodat toekomstig fotografen dit ook kunnen lezen en weten waar ze (eventueel) aan toe zijn.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:05:35 #25
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68753503
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef freud het volgende:

[..]

Ik niet. Ingezonden foto's worden geplaatst namelijk . Voor zover ik had begrepen is PM nog steeds het beste om dingen door te nemen. Wil je genieten van roddels en achterklap, dan kan ik de Story of Prive aanraden.
Roddels en achterklap is nou net waar het niet om gaat, maar juist om een (al dan niet terechte) klacht, die ik ook al tijdens de meet hoorde. En als die klacht klopt, dan is het wel zo aardig als alle fotografen, ook dhr freud, weten hoe de vork in de steel zit.

Als je gelooft in sprookjes kan ik je de gebroeders Grimm aanbevelen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_68754996
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef freud het volgende:

[..]

Pm kan roddel veroorzaken (niet iedereen heeft toegang tot persoonlijke messages)
De rest van nederland kan de Story en Prive gewoon kopen en lezen....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_68756254
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Roddels en achterklap is nou net waar het niet om gaat, maar juist om een (al dan niet terechte) klacht, die ik ook al tijdens de meet hoorde. En als die klacht klopt, dan is het wel zo aardig als alle fotografen, ook dhr freud, weten hoe de vork in de steel zit.
Deze klacht dus:
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef fraubitch het volgende:
goedzo jongens, weer een festival waar jullie niet op gereageerd hebben.
mijn foto's van de bevrijdingsfestival in zwolle krijgen jullie in ieder geval niet.

ga vooral zo door.
en
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Erasmo het volgende:

Eigenlijk ben ik het hier ook wel mee eens, ik heb vaak het idee dat de communicatie tussen de gebruikers en de crew een beetje stroef loopt... Kan iemand van de crew misschien hier zijn licht over laten schijnen?
En ik ben het er ook wel mee eens. Er wordt erg slecht gereageerd op sommige dingen. Mensen die vier keer vragen of er wat met het NK Rally gedaan kan of moet worden etc.

Dit soort dingen moeten van twee kanten komen. Er zijn best wel users proactief bezig hier en dat kunnen we niet van de PR-tak zeggen geloof ik.

Zorg voor een heldere communicatie en doe dat gewoon open en bloot. Dan weet iedereen wat de status is van die dingen. Zoals het nu gaat vind ik het ronduit chaotisch.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  PR/Manusje van alles donderdag 7 mei 2009 @ 00:04:58 #28
Toezicht is gezond!
pi_68756325
Ik zal morgen wat vertellen over hoe wij alles doen en wat voor veranderingen we plannen en al uitgevoerd hebben om die strubbelingen te voorkomen / verhelpen.
pi_68763963
TvP
  FOK!fotograaf donderdag 7 mei 2009 @ 12:19:54 #30
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_68767081
Ook een terugvinder...
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  FOK!fotograaf donderdag 7 mei 2009 @ 18:08:02 #31
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68779926
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal morgen wat vertellen over hoe wij alles doen en wat voor veranderingen we plannen en al uitgevoerd hebben om die strubbelingen te voorkomen / verhelpen.
Ik ben benieuwd . Het blijft ook vrijwilligerswerk natuurlijk, en al die zaken regelen met zowel Fok als de organisaties is best een k*twerk af en toe...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf donderdag 7 mei 2009 @ 22:49:50 #32
9758 GoGoHaRrY
live ingetypt !
pi_68791127
TvP

En ik ben ook wel benieuwd naar de gang van zaken / wijzigingen
EOS 10D / EOS 40D / 10-22 / 24-70 2.8L / 70-200 2.8L IS / 580EXII
Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:07:42 #33
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68792003
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog 55 minuten

Maar eigenlijk is dit een van de redenen van de onrust onder de leden, gisteren werd er door 2 mensen van de PR hier gepost maar er is nog geen inhoudelijke reactie.
  PR/Manusje van alles donderdag 7 mei 2009 @ 23:13:32 #34
Toezicht is gezond!
pi_68792262
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nog 55 minuten

Maar eigenlijk is dit een van de redenen van de onrust onder de leden, gisteren werd er door 2 mensen van de PR hier gepost maar er is nog geen inhoudelijke reactie.
Joah een prijsvraag vrat te veel van mijn tijd. Ik ga nu wat typen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:21:41 #35
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68792589
It's alive!
  FOK!fotograaf donderdag 7 mei 2009 @ 23:29:04 #36
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68792862
heerlijk al die smoesjes
  PR/Manusje van alles vrijdag 8 mei 2009 @ 00:09:39 #37
Toezicht is gezond!
pi_68794437
We hebben op dit moment aanvragen lopen voor: Zandpop, Picnic, Rock, Indian, Appel, dauw, solar, metropolisfestival. Daarnaast zijn we met andere evenementen bezige, maar die zijn nog niet concreet genoeg om hier te melden. Deze aanvragen doen we bij de organisatie van het evenement of bij een bureau dat dat promotie voor haar rekening neemt. Bij de meeste hebben we nog geen contact dus moeten we daar eerst contact mee leggen en de mogelijkheden bespreken. Omdat FOK! een relatief onbekende speler is op het gebied van geaccrediteerde pers/fotografen duurt een aanvraag vaak langer dan we zouden willen en soms krijgen we dan ook geen accreditatie omdat de reguliere pers voor gaat.

Als we contact hebben met een partij voor bijvoorbeeld een prijsvraag rondom een concert proberen we ook altijd toegang te krijgen voor fotografen. Dit lukt vrijwel altijd, Het Goede Doel, Edsilia Rombley en dergelijke concerten. Daarnaast hebben we dan de grote namen als Pinkpop, Zwarte Cross, en vrijwel alle grote evenementen. Accreditatie hiervoor loopt via de organisatie van deze evenementen. Die kennen accreditatie toe aan hun contacten waar ze al jaren mee samenwerken. Ook hanteren ze bepaalde voorwaarden, zo moet een contact een minimum aantal aan publicaties over het evenement gedaan hebben, een bepaalde kwaliteit kunnen leveren, aangesloten zijn bij pers-organisaties en zo nog een aantal regeltjes. Daarnaast vergeven ze een aantal plekken en als die op zijn is het gewoon pech gehad.

Als FOK! bijvoorbeeld iemand naar pinkpop mag sturen moeten wij een afweging maken; sturen we een fotograaf of willen we het evenement verslaan in reviews. Soms mogen wij die keuze ook niet maken en doen ze dat voor ons. De accreditatie aanvragen voor de grote festivals lopen via dezelfde contacten als waar we reviews mee doen. Dat zijn de zelfde persbureaus en publishers. Intern zorgt dit dus ook voor het nodige overleg-werk. En daar wringt de schoen op dit moment. Wij zijn vaak gewoon te lang aan het overleggen voordat we jullie antwoord kunnen geven of we accreditatie kunnen regelen voor een fotograaf. Nu hebben we nu dus een mooie lijst met evenementen op de rol staan dus daar is nu al verandering in gekomen. Op de korte termijn zal dit nog veeeel beter aangepakt gaan worden. We gaan de lijnen tussen de daadwerkelijke aanvraag en de fotograaf zo kort mogelijk maken.

Ook op het gebied van administratie hebben we vooruitgang geboekt. We hebben een stukje software ontwikkeld dat het voor ons mogelijk maakt om in een makkelijk overzicht direct te kunnen zien waar we fotografen hebben zitten, wat hun specialiteit is en wat de fotograaf allemaal al gefotografeerd heeft voor FOK!. We kunnen een fotograaf nu ook aan een evenement koppelen. Voorheen hadden we deze software nog niet en moesten we alles in topics neerpleuren en maar proberen het overzicht te behouden.

Voor jullie komt er ook het een en ander aan. Dit topic is niet helemaal toereikend aan onze eisen. Er blijft gewoon te veel liggen. Het gaat voor jullie duidelijk worden wat er op ieder moment loopt, waar we dus nog fotografen voor zoeken. En wat er allemaal al al geschoten is. We krijgen een echte eigen plek, en dus niet alleen meer dit topic. Ook op het gebied van software zijn we druk aan werk. We hebben en zijn al bezig met het uitvoeren van het plan om een uploadvoorziening voor FOK!fotografen te realiseren. Foto's via mail aanleveren kan natuurlijk ook, maar een eigen voorziening is gewoon vele malen beter.

Samenvatting: binnen nu en zeer korte tijd gaat er, eindelijk, veel veranderen voor jullie en voor ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 08-05-2009 00:15:05 ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:16:12 #38
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_68794658
zal binnenkort contact voor je regelen binnen The Entertainment Group
pi_68798307
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Samenvatting: binnen nu en zeer korte tijd gaat er, eindelijk, veel veranderen voor jullie en voor ons.
Lijkt me een goed verhaal Eindelijk eens wat concrete uitspraken en toezeggingen. Ben benieuwd
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:02:34 #40
65960 sanger
pi_68798541
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We hebben op dit moment aanvragen lopen voor: Zandpop, Picnic, Rock, Indian, Appel, dauw, solar, metropolisfestival. Daarnaast zijn we met andere evenementen bezige, maar die zijn nog niet concreet genoeg om hier te melden. Deze aanvragen doen we bij de organisatie van het evenement of bij een bureau dat dat promotie voor haar rekening neemt. Bij de meeste hebben we nog geen contact dus moeten we daar eerst contact mee leggen en de mogelijkheden bespreken. Omdat FOK! een relatief onbekende speler is op het gebied van geaccrediteerde pers/fotografen duurt een aanvraag vaak langer dan we zouden willen en soms krijgen we dan ook geen accreditatie omdat de reguliere pers voor gaat.

Als we contact hebben met een partij voor bijvoorbeeld een prijsvraag rondom een concert proberen we ook altijd toegang te krijgen voor fotografen. Dit lukt vrijwel altijd, Het Goede Doel, Edsilia Rombley en dergelijke concerten. Daarnaast hebben we dan de grote namen als Pinkpop, Zwarte Cross, en vrijwel alle grote evenementen. Accreditatie hiervoor loopt via de organisatie van deze evenementen. Die kennen accreditatie toe aan hun contacten waar ze al jaren mee samenwerken. Ook hanteren ze bepaalde voorwaarden, zo moet een contact een minimum aantal aan publicaties over het evenement gedaan hebben, een bepaalde kwaliteit kunnen leveren, aangesloten zijn bij pers-organisaties en zo nog een aantal regeltjes. Daarnaast vergeven ze een aantal plekken en als die op zijn is het gewoon pech gehad.

Als FOK! bijvoorbeeld iemand naar pinkpop mag sturen moeten wij een afweging maken; sturen we een fotograaf of willen we het evenement verslaan in reviews. Soms mogen wij die keuze ook niet maken en doen ze dat voor ons. De accreditatie aanvragen voor de grote festivals lopen via dezelfde contacten als waar we reviews mee doen. Dat zijn de zelfde persbureaus en publishers. Intern zorgt dit dus ook voor het nodige overleg-werk. En daar wringt de schoen op dit moment. Wij zijn vaak gewoon te lang aan het overleggen voordat we jullie antwoord kunnen geven of we accreditatie kunnen regelen voor een fotograaf. Nu hebben we nu dus een mooie lijst met evenementen op de rol staan dus daar is nu al verandering in gekomen. Op de korte termijn zal dit nog veeeel beter aangepakt gaan worden. We gaan de lijnen tussen de daadwerkelijke aanvraag en de fotograaf zo kort mogelijk maken.

Ook op het gebied van administratie hebben we vooruitgang geboekt. We hebben een stukje software ontwikkeld dat het voor ons mogelijk maakt om in een makkelijk overzicht direct te kunnen zien waar we fotografen hebben zitten, wat hun specialiteit is en wat de fotograaf allemaal al gefotografeerd heeft voor FOK!. We kunnen een fotograaf nu ook aan een evenement koppelen. Voorheen hadden we deze software nog niet en moesten we alles in topics neerpleuren en maar proberen het overzicht te behouden.

Voor jullie komt er ook het een en ander aan. Dit topic is niet helemaal toereikend aan onze eisen. Er blijft gewoon te veel liggen. Het gaat voor jullie duidelijk worden wat er op ieder moment loopt, waar we dus nog fotografen voor zoeken. En wat er allemaal al al geschoten is. We krijgen een echte eigen plek, en dus niet alleen meer dit topic. Ook op het gebied van software zijn we druk aan werk. We hebben en zijn al bezig met het uitvoeren van het plan om een uploadvoorziening voor FOK!fotografen te realiseren. Foto's via mail aanleveren kan natuurlijk ook, maar een eigen voorziening is gewoon vele malen beter.

1 opmerking. Waarom ishier niet gewoon wat eerder open over gedaan? Nu ken ik FOK! wel een beetje, en ook de organisatie dus ik ben bekend met het fenomeen. Maar waarom niet gewoon wat meer openheid in zijn algemeenheid?
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2009 @ 10:08:32 #41
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_68800417
Als jullie bezig zijn voor een foto-accreditatie voor Indian Summer, dan kan ik wederom mededelen dat ik daar al rondloop als fotograaf. Beeldmateriaal is dus beschikbaar!
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_68801393
tvp
dag
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:49:18 #43
208786 elzhhw
READY or NOT!!!!
pi_68812365
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef CompuMess het volgende:
Als jullie bezig zijn voor een foto-accreditatie voor Indian Summer, dan kan ik wederom mededelen dat ik daar al rondloop als fotograaf. Beeldmateriaal is dus beschikbaar!
Ik ga ook naar Indian Summer .... Hoe moeilijk doet de organisatie als ik mijn fotospullen {rugzak} meeneem?
Canon 450D | 50mm 1.4 | 17-55mm 2.8 is | 55-250mm 3,5-5,6 is
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://picasaweb.google.com/Photo.Elz
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2009 @ 17:11:27 #44
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68815290
Betreffende Indian Summer: we zijn inderdaad bezig met een accreditatie.
Of we hem krijgen is nog een tweede punt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  PR/Manusje van alles vrijdag 8 mei 2009 @ 17:21:22 #45
Toezicht is gezond!
pi_68815646
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef x-tremed het volgende:
zal binnenkort contact voor je regelen binnen The Entertainment Group
Mijn PM staat open.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef sanger het volgende:

[..]

1 opmerking. Waarom ishier niet gewoon wat eerder open over gedaan? Nu ken ik FOK! wel een beetje, en ook de organisatie dus ik ben bekend met het fenomeen. Maar waarom niet gewoon wat meer openheid in zijn algemeenheid?
We hebben al te vaak dingen publiekelijk gemaakt waarna het nog te lang stil bleef. Al deze zaken kom er nu ook gewoon echt Vanaf nu kunnen we dus ook inderdaad meer openen zijn over zaken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:15:32 #46
65960 sanger
pi_68821580
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Mijn PM staat open.
[..]

We hebben al te vaak dingen publiekelijk gemaakt waarna het nog te lang stil bleef. Al deze zaken kom er nu ook gewoon echt Vanaf nu kunnen we dus ook inderdaad meer openen zijn over zaken.

Zie ook mijn pm van vanmiddag
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:19:15 #47
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68821728
Maar goed, ik ga hoogstwaarschijnlijk naar North Sea Jazz. Kaartjes heb ik al maar als Fok! kan regelen dat ik mijn fototas mee naar binnen kan nemen wil ik wel een reportage pogen te maken(eerste keer dat ik een concertje pak hoor)
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2009 @ 20:33:05 #48
9758 GoGoHaRrY
live ingetypt !
pi_68822243
Goed om te horen dat er achter de schermen gewerkt word aaan veel goeds om de foto's voro op Fok! heen.

Een stukje software, alles in kaart en kortere lijnen is heel goed. Ik denk dat ik net als een aantal andere Fok!-fotograven zo een eigen omgeving heb waar accreditatie bijna vanzelfsprekend aanwezig is op bepaalde plaatsen. Als dat ook een beetje in beeld komt kan het erg handig zijn om Fok! van meer fotomateriaal te voorzien.
EOS 10D / EOS 40D / 10-22 / 24-70 2.8L / 70-200 2.8L IS / 580EXII
Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 mei 2009 @ 21:34:52 #49
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68824449
Net stukje tekst SF! Ik mis alleen een setje waar ik met Xilantof over ge-PM'd heb. Zal de PM ook even forwarden naar jou.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_68844082
Adjes, ik heb vandaag paar foto's gemaakt van Amersfoort Jazz Festival. Keistadjazz. Morgen ga ik ook nog even de stad in. En ben meer dan bereid Fok! een aantal foto's toe te sturen. (als er wat appetijtelijks tussen zit uiteraard)
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:25:49 #51
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68845851
Losse vraag: kunnen jullie mijn tagje laten weghalen? Ik heb totaal geen tijd om welke reportage dan ook te schieten, ik meldde me destijd alleen om eventueel bij nieuwsfeitjes vooraan te kunnen staan met de camera. Mocht ik toevalllig tegen iets nieuwswaardigs aanlopen en het fotograferen dan stuur ik het wel op, maar ik ben nou ook weer niet zo tagjes-geil dat ik daarom met een tagje door het leven moet gaan...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zaterdag 9 mei 2009 @ 23:08:46 #52
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68857914
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef RonaldV het volgende:
Losse vraag: kunnen jullie mijn tagje laten weghalen? Ik heb totaal geen tijd om welke reportage dan ook te schieten, ik meldde me destijd alleen om eventueel bij nieuwsfeitjes vooraan te kunnen staan met de camera. Mocht ik toevalllig tegen iets nieuwswaardigs aanlopen en het fotograferen dan stuur ik het wel op, maar ik ben nou ook weer niet zo tagjes-geil dat ik daarom met een tagje door het leven moet gaan...
Ik zal het doorgeven
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 9 mei 2009 @ 23:09:25 #53
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68857948
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:15 schreef Noxa het volgende:
Adjes, ik heb vandaag paar foto's gemaakt van Amersfoort Jazz Festival. Keistadjazz. Morgen ga ik ook nog even de stad in. En ben meer dan bereid Fok! een aantal foto's toe te sturen. (als er wat appetijtelijks tussen zit uiteraard)
graag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:57:52 #54
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68859754
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven
En nog voor 12 uur geregeld!
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zondag 10 mei 2009 @ 13:02:31 #55
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68868214
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef RonaldV het volgende:
Watje.
pi_68894984
Nou ben ik pas begonnen met wat te experimenteren op het gebied van fotografie, dus ik ben nog niet helemaal tevreden over de kwaliteit van mijn foto's.

Mocht het me wat beter gaan lukken, dan laat ik het wel weten.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 mei 2009 @ 12:55:05 #57
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_68936185
Ik weet niet of er nog toestemming komt van Dauwpop, maar ik moet helaas afhaken. Er zijn wat andere dingen op mijn pad gekomen voor hemelvaart.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_68949657
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Xilantof het volgende:

[..]

graag
Waar mogen ze naar toe?

En ik ga zo naar de finale van "Mijn tent is top" in Amersfoort. Die kan ik ook wel jullie kant op doen.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 mei 2009 @ 19:05:06 #59
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68949833
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Noxa het volgende:

[..]

Waar mogen ze naar toe?

En ik ga zo naar de finale van "Mijn tent is top" in Amersfoort. Die kan ik ook wel jullie kant op doen.
het e-mailadres in de openingspost
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_68960836
Zo mijn tent is top gaat nu door de post processing. Was alleen drama wat betreft de drukte. Echt achterlijk druk! Maar ik stond iig in de juiste stad .

edit:// [Funcase] FInale "Mijn Tent Is Top" in Amersfoort

[ Bericht 21% gewijzigd door Noxa op 13-05-2009 17:45:17 ]
  FOK!fotograaf woensdag 13 mei 2009 @ 21:08:07 #61
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68993328
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Noxa het volgende:
Zo mijn tent is top gaat nu door de post processing. Was alleen drama wat betreft de drukte. Echt achterlijk druk! Maar ik stond iig in de juiste stad .

edit:// [Funcase] FInale "Mijn Tent Is Top" in Amersfoort
Oh ja, had ik ook heen gekund, Moodz schijnt bij mij om de hoek te zijn .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_69001730
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:08 schreef freud het volgende:

[..]

Oh ja, had ik ook heen gekund, Moodz schijnt bij mij om de hoek te zijn .
Had is lilluk......
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:07:11 #63
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_69002333
zitten er nog voordelen aan om foto's voor fok te maken?

of willen jullie alleen foto's zonder dat jullie er iets voor regelen?

zie veel aanvragen voor evenementen maar veel meer als een verwijzing naar het mail adres waar de foto's heen moeten zie ik niet voorbij komen...
pi_69006590
TVP!

Hoe zit het met Rock Werchter?
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 16:39:08 #65
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_69020849
Hoi, ik wilde naar de Ordina Open dit jaar en daar ook wat foto's maken. Dit in principe op eigen gelegenheid, als er mooie foto's uitrollen wil ik die wel met jullie delen
Alleen, kan iemand me vertellen hoe het zit met het meenemen van apparatuur naar de publiekstribune? Over camerafoontjes en compacts zullen ze niet moeilijk doen maar ga ik problemen krijgen om daar met een Canon DSLR + witte telelens naar binnen te komen? Als dat zo is zou ik het wel op prijs stellen als men probeerde accreditatie voor me te regelen al kan ik geen goede foto's beloven, heb nog niet eerder op een tennistoernooi gefotografeerd.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  FOK!fotograaf donderdag 14 mei 2009 @ 16:48:54 #66
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69021283
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef Barend_ het volgende:
TVP!

Hoe zit het met Rock Werchter?
Voor RockWerchter loopt een accreditatieaanvraag. Kan momenteel nog niets zinnigs zeggen of we die krijgen of niet.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 14 mei 2009 @ 16:50:44 #67
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69021369
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi, ik wilde naar de Ordina Open dit jaar en daar ook wat foto's maken. Dit in principe op eigen gelegenheid, als er mooie foto's uitrollen wil ik die wel met jullie delen
Alleen, kan iemand me vertellen hoe het zit met het meenemen van apparatuur naar de publiekstribune? Over camerafoontjes en compacts zullen ze niet moeilijk doen maar ga ik problemen krijgen om daar met een Canon DSLR + witte telelens naar binnen te komen? Als dat zo is zou ik het wel op prijs stellen als men probeerde accreditatie voor me te regelen al kan ik geen goede foto's beloven, heb nog niet eerder op een tennistoernooi gefotografeerd.
Ik ga even bij FOK!sport informeren of dit interessant is!

edit: Het zal daarvoor niet mogelijk zijn om accreditatie te verzorgen helaas, de interesse was er zeker vanuit FOK!Sport.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xilantof op 14-05-2009 17:38:44 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 14 mei 2009 @ 17:40:40 #68
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69023095
Wie lijkt dit leuk?
quote:
P E R S B E R I C H T

Best, 12 mei 2009

Best Golf Finals

Landskampioenschap voor golfclubs op Brabantse golfbaan

Op zaterdag 23 en zondag 24 mei staat Golfcentrum Best in het teken van Best Golf Finals, het landskampioenschap dat georganiseerd wordt door de Nederlandse Golf Federatie. Voor de landelijke finales van de Hoofdklasse Competitie Dames & Heren hebben zich gerenommeerde golfclubs uit alle delen van Nederland geclassificeerd, zoals de Utrechtse Golf Club 'De Pan', de Noord-Hollandse golfclubs Houtrak en de Noordwijkse, de Koninklijke Haagsche, de Noord-Nederlandse Golf & Country Club uit de provincie Groningen en de Tilburgse club Prise d'Eau Golf.

Golfcentrum Best en de Best Golf & Country Club zijn er uiteraard trots op dat de Nederlandse Golf Federatie hun 18-holes championshipcourse heeft uitgekozen voor het landskampioenschap. Medewerkers en bestuursleden zetten er hun schouders onder om van de ‘Best Golf Finals’ een mooi en sportief evenement te maken. “Dit is dé kans om een groot publiek kennis te laten maken met de mooiste golfbaan van Brabant. En ook om mensen te overtuigen van de landschappelijke schoonheid en de laagdrempeligheid van de vele faciliteiten van ons golfcomplex”, zegt Pieter van Heesewijk, directeur van Golfcentrum Best.

De golfbaan is tijdens Best Golf Finals gratis toegankelijk voor supporters uit het hele land en golfliefhebbers uit Best en omstreken. Dolf van den Berg, voorzitter van de Best Golf & Country Club: “We hopen dat veel golfliefhebbers gebruik gaan maken van de Brabantse gastvrijheid van Golfcentrum Best om eens een golfwedstrijd op topniveau mee te maken. Supporters van de zes rivaliserende clubs hebben hun komst in elk geval al aangekondigd.”

Zondagmiddag vanaf 13.30 uur wordt gestart met de finales. De feestelijke prijsuitreiking zal naar verwachting plaatsvinden om ongeveer 18.30 uur op het terras van het clubhuis.

Kijk op www.bestgolf.nl voor het wedstrijdprogramma, aanvullende informatie en de routebeschrijving.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_69023520
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
Volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over, sowieso niet over de DSLR.
En heb ook vaak genoeg mensen met zo'n grote lens gezien die niet in het persvak zaten.
Ik ga dit jaar ook weer, maar je kan zeker op de andere banen goed genoeg zitten op de publiekstribune om mooie platen te krijgen.
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 18:04:03 #70
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_69023681
Xilantof: bedankt voor het navragen, jammer dat het niet kan. Wie weet denken ze er volgend jaar anders over, als ze m'n mooie foto's zien

Miss_S: bedankt voor de info, ik ga het gewoon proberen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:09:34 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69069878
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef Erasmo het volgende:
Maar goed, ik ga hoogstwaarschijnlijk naar North Sea Jazz. Kaartjes heb ik al maar als Fok! kan regelen dat ik mijn fototas mee naar binnen kan nemen wil ik wel een reportage pogen te maken(eerste keer dat ik een concertje pak hoor)
Dit heb ik ook al in het vorige topic gepost, en ik heb nog 0 reactie gehad... Niet eens een bevestiging dat het gelezen en dat het niet interessant is/dat het wel interessant is en dat men gaat kijken.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:29:01 #72
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_69077968
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dit heb ik ook al in het vorige topic gepost, en ik heb nog 0 reactie gehad... Niet eens een bevestiging dat het gelezen en dat het niet interessant is/dat het wel interessant is en dat men gaat kijken.
en we zijn dus weer terug bij af....
  FOK!fotograaf zaterdag 16 mei 2009 @ 12:11:26 #73
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69083225
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

en we zijn dus weer terug bij af....
Ik denk niet dat we dat kunnen zeggen. Een opmerking kan er altijd tussen door glippen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:32:47 #74
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_69090981
kunnen jullie bij Mojo accreditatie aanvragen voor woensdag 28 oktober 2009

Eros Ramazzotti in de Kuip
  FOK!fotograaf zaterdag 16 mei 2009 @ 21:00:03 #75
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_69096687
Kan er ook wat geregeld worden voor 6 december 2009 voor Rammstein?
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  FOK!fotograaf zondag 17 mei 2009 @ 13:13:10 #76
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69114983
Ik zal voor beide even informeren!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_69129326
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Xilantof het volgende:
Wie lijkt dit leuk?
[..]

Mij lijkt het wel wat maar ik kan alleen zondag....laat maar weten of je daar wat mee kan.
  FOK!fotograaf maandag 18 mei 2009 @ 16:51:54 #78
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69155780
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

Mij lijkt het wel wat maar ik kan alleen zondag....laat maar weten of je daar wat mee kan.
Alleen zondag is wat ons betreft prima.
Ik ga je naam doorgeven!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_69157161
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik ga je naam doorgeven!
Top, ik hoor het wel over hoe en wat
  maandag 18 mei 2009 @ 17:39:17 #80
52349 purplerose
pi_69157432
SF! Weet je al iets over Pearl Jam voor me?
  PR/Manusje van alles maandag 18 mei 2009 @ 17:42:07 #81
Toezicht is gezond!
pi_69157512
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef purplerose het volgende:
SF! Weet je al iets over Pearl Jam voor me?
Zit in de molen. We bekijken de mogelijkheden
  maandag 18 mei 2009 @ 18:50:36 #82
52349 purplerose
pi_69159677
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zit in de molen. We bekijken de mogelijkheden
Kdan
  FOK!fotograaf donderdag 21 mei 2009 @ 10:10:02 #83
148247 taxibabe
pi_69252937
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tja, ik heb in het vorige topic 2 keer gevraagd of er nog mogelijkheden zijn dat ik bij de Zwarte Cross mag fotograferen... 0,0 reactie hierop.
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:12:52 #84
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_69252992
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:10 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Tja, ik heb in het vorige topic 2 keer gevraagd of er nog mogelijkheden zijn dat ik bij de Zwarte Cross mag fotograferen... 0,0 reactie hierop.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we dat kunnen zeggen. Een opmerking kan er altijd tussen door glippen.
</sarcasm>
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf donderdag 21 mei 2009 @ 12:23:40 #85
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_69256568
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:10 schreef taxibabe het volgende:

[..]

wees gerust, gebeurt niet alleen bij jou
Inmiddels is dauwpop ook al begonnen, en urkpop.. En hoeveel fotografen van fok lopen er rond??

Maar vooruit, we wachten braaf en lief af. komt vast wel goed.
pi_69258987
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef fraubitch het volgende:
urkpop..
Urkpop
pi_69279841
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef fraubitch het volgende:

[..]

wees gerust, gebeurt niet alleen bij jou
Inmiddels is dauwpop ook al begonnen, en urkpop.. En hoeveel fotografen van fok lopen er rond??

Maar vooruit, we wachten braaf en lief af. komt vast wel goed.
Ik liep op Dauwpop, maar niet voor FOK!
pi_69282660
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik ga je naam doorgeven!
Al iets bekend?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:09:20 #89
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_69282668
ik ben welliswaar amateurfotograaf, maar een fok!-fotograaf?? Geen idee haha
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 mei 2009 @ 09:19:58 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69282810
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef joers1 het volgende:
ik ben welliswaar amateurfotograaf, maar een fok!-fotograaf?? Geen idee haha
ga je dan net zo tekeer als in OUD? enneh zijn je foto's dan ook zo ontzettend super?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:24:50 #91
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_69282900
mij nfoto's zijn niet super.....dat laat i kaan anderen over om daarover te oordelen
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_69282901
Hey, Is er nog tijd genoeg om iets te regelen voor Waldrock?

Met gewone kaartjes mag je namelijk geen camera meenemen met verwisselbare lenzen.... En laat dat nou net het enige zijn wat ik op dit moment heb.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  FOK!fotograaf vrijdag 22 mei 2009 @ 09:59:32 #93
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69283527
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:08 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

Al iets bekend?
Je naam is doorgegeven aan de organisatie. Ik zal even informeren

Edit:
Ik zie in de mailwisseling dat jij momenteel net zoveel weet als ik
Ga nog wel even info-trekken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 22 mei 2009 @ 10:03:46 #94
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69283608
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:24 schreef Marco001 het volgende:
Hey, Is er nog tijd genoeg om iets te regelen voor Waldrock?

Met gewone kaartjes mag je namelijk geen camera meenemen met verwisselbare lenzen.... En laat dat nou net het enige zijn wat ik op dit moment heb.
Dit is helaas niet meer mogelijk. De accreditaties moeten volgens hun website voor 15 mei binnen zijn.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_69288923
hmmzz.. Jammer... Ook niet als we hun even een vriendelijk mailtje sturen?

Dan is dat niet anders.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  FOK!fotograaf vrijdag 22 mei 2009 @ 15:10:58 #96
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_69293089
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Ik liep op Dauwpop, maar niet voor FOK!
godver, had ik eerder moeten weten.
Heb je foto's gemaakt van Nou En?
pi_69297808
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:10 schreef fraubitch het volgende:

[..]

godver, had ik eerder moeten weten.
Heb je foto's gemaakt van Nou En?
Nope, zo vroeg kon ik er niet zijn met het OV vanuit Rdam helaasch
pi_69392377
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Xilantof het volgende:
Wie lijkt dit leuk?
[..]

ZIjn de foto's aangekomen? Had ze gister verstuurd maar geen reactie vernomen verder....
  FOK!fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 19:47:27 #99
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_69392724
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

ZIjn de foto's aangekomen? Had ze gister verstuurd maar geen reactie vernomen verder....
De foto's zijn aangekomen en doorgestuurd naar FOK!sport
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_69393014
Ah mooi, dan hoor of zie ik wel of ze er wat mee kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')