Eigenlijk ben ik het hier ook wel mee eens, ik heb vaak het idee dat de communicatie tussen de gebruikers en de crew een beetje stroef loopt... Kan iemand van de crew misschien hier zijn licht over laten schijnen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef fraubitch het volgende:
goedzo jongens, weer een festival waar jullie niet op gereageerd hebben.
mijn foto's van de bevrijdingsfestival in zwolle krijgen jullie in ieder geval niet.
ga vooral zo door.
Ik tvp even mee. Ben wel benieuwd naar de antwoordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef fraubitch het volgende:
met lichte tegenzin een tvp dan maar om te volgen wat hier het antwoord op is.
hier nog zoiemandquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik tvp even mee. Ben wel benieuwd naar de antwoorden
Uiteraard!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef x-tremed het volgende:
is naast Zand Almere 2009 nu bezig met all-access kaarten voor Guus Meeuwis in het Abe Lenstra stadion Heerenveenga er vanuit dat hier ook wel interesse in is?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
Mee blijven lezen.
Misschien komt er weer wat leuks voorbij
Euh: krijgt iedereen nou persoonlijk een reactie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef Xilantof het volgende:
TVP, en zal de benodigde reacties plaatsen.
edit: betreffende personen hebben reactie.
Ik niet. Ingezonden foto's worden geplaatst namelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh: krijgt iedereen nou persoonlijk een reactie?Zouden andere fotografen het niet net zo interessant vinden om te weten wat er met ingezonden fotos gebeurt?
Roddels en achterklap is nou net waar het niet om gaat, maar juist om een (al dan niet terechte) klacht, die ik ook al tijdens de meet hoorde. En als die klacht klopt, dan is het wel zo aardig als alle fotografen, ook dhr freud, weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik niet. Ingezonden foto's worden geplaatst namelijk. Voor zover ik had begrepen is PM nog steeds het beste om dingen door te nemen. Wil je genieten van roddels en achterklap, dan kan ik de Story of Prive aanraden.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik niet. Ingezonden foto's worden geplaatst namelijk. Voor zover ik had begrepen is PM nog steeds het beste om dingen door te nemen. Wil je genieten van roddels en achterklap, dan kan ik de Story of Prive aanraden.
Deze klacht dus:quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Roddels en achterklap is nou net waar het niet om gaat, maar juist om een (al dan niet terechte) klacht, die ik ook al tijdens de meet hoorde. En als die klacht klopt, dan is het wel zo aardig als alle fotografen, ook dhr freud, weten hoe de vork in de steel zit.
enquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef fraubitch het volgende:
goedzo jongens, weer een festival waar jullie niet op gereageerd hebben.
mijn foto's van de bevrijdingsfestival in zwolle krijgen jullie in ieder geval niet.
ga vooral zo door.
En ik ben het er ook wel mee eens. Er wordt erg slecht gereageerd op sommige dingen. Mensen die vier keer vragen of er wat met het NK Rally gedaan kan of moet worden etc.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Erasmo het volgende:
Eigenlijk ben ik het hier ook wel mee eens, ik heb vaak het idee dat de communicatie tussen de gebruikers en de crew een beetje stroef loopt... Kan iemand van de crew misschien hier zijn licht over laten schijnen?
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal morgen wat vertellen over hoe wij alles doen en wat voor veranderingen we plannen en al uitgevoerd hebben om die strubbelingen te voorkomen / verhelpen.
Nog 55 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal morgen wat vertellen over hoe wij alles doen en wat voor veranderingen we plannen en al uitgevoerd hebben om die strubbelingen te voorkomen / verhelpen.
Joah een prijsvraag vrat te veel van mijn tijd. Ik ga nu wat typen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog 55 minuten![]()
Maar eigenlijk is dit een van de redenen van de onrust onder de leden, gisteren werd er door 2 mensen van de PR hier gepost maar er is nog geen inhoudelijke reactie.
Lijkt me een goed verhaalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: binnen nu en zeer korte tijd gaat er, eindelijk, veel veranderen voor jullie en voor ons.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We hebben op dit moment aanvragen lopen voor: Zandpop, Picnic, Rock, Indian, Appel, dauw, solar, metropolisfestival. Daarnaast zijn we met andere evenementen bezige, maar die zijn nog niet concreet genoeg om hier te melden. Deze aanvragen doen we bij de organisatie van het evenement of bij een bureau dat dat promotie voor haar rekening neemt. Bij de meeste hebben we nog geen contact dus moeten we daar eerst contact mee leggen en de mogelijkheden bespreken. Omdat FOK! een relatief onbekende speler is op het gebied van geaccrediteerde pers/fotografen duurt een aanvraag vaak langer dan we zouden willen en soms krijgen we dan ook geen accreditatie omdat de reguliere pers voor gaat.
Als we contact hebben met een partij voor bijvoorbeeld een prijsvraag rondom een concert proberen we ook altijd toegang te krijgen voor fotografen. Dit lukt vrijwel altijd, Het Goede Doel, Edsilia Rombley en dergelijke concerten. Daarnaast hebben we dan de grote namen als Pinkpop, Zwarte Cross, en vrijwel alle grote evenementen. Accreditatie hiervoor loopt via de organisatie van deze evenementen. Die kennen accreditatie toe aan hun contacten waar ze al jaren mee samenwerken. Ook hanteren ze bepaalde voorwaarden, zo moet een contact een minimum aantal aan publicaties over het evenement gedaan hebben, een bepaalde kwaliteit kunnen leveren, aangesloten zijn bij pers-organisaties en zo nog een aantal regeltjes. Daarnaast vergeven ze een aantal plekken en als die op zijn is het gewoon pech gehad.
Als FOK! bijvoorbeeld iemand naar pinkpop mag sturen moeten wij een afweging maken; sturen we een fotograaf of willen we het evenement verslaan in reviews. Soms mogen wij die keuze ook niet maken en doen ze dat voor ons. De accreditatie aanvragen voor de grote festivals lopen via dezelfde contacten als waar we reviews mee doen. Dat zijn de zelfde persbureaus en publishers. Intern zorgt dit dus ook voor het nodige overleg-werk. En daar wringt de schoen op dit moment. Wij zijn vaak gewoon te lang aan het overleggen voordat we jullie antwoord kunnen geven of we accreditatie kunnen regelen voor een fotograaf. Nu hebben we nu dus een mooie lijst met evenementen op de rol staan dus daar is nu al verandering in gekomen. Op de korte termijn zal dit nog veeeel beter aangepakt gaan worden. We gaan de lijnen tussen de daadwerkelijke aanvraag en de fotograaf zo kort mogelijk maken.
Ook op het gebied van administratie hebben we vooruitgang geboekt. We hebben een stukje software ontwikkeld dat het voor ons mogelijk maakt om in een makkelijk overzicht direct te kunnen zien waar we fotografen hebben zitten, wat hun specialiteit is en wat de fotograaf allemaal al gefotografeerd heeft voor FOK!. We kunnen een fotograaf nu ook aan een evenement koppelen. Voorheen hadden we deze software nog niet en moesten we alles in topics neerpleuren en maar proberen het overzicht te behouden.
Voor jullie komt er ook het een en ander aan. Dit topic is niet helemaal toereikend aan onze eisen. Er blijft gewoon te veel liggen. Het gaat voor jullie duidelijk worden wat er op ieder moment loopt, waar we dus nog fotografen voor zoeken. En wat er allemaal al al geschoten is. We krijgen een echte eigen plek, en dus niet alleen meer dit topic. Ook op het gebied van software zijn we druk aan werk. We hebben en zijn al bezig met het uitvoeren van het plan om een uploadvoorziening voor FOK!fotografen te realiseren. Foto's via mail aanleveren kan natuurlijk ook, maar een eigen voorziening is gewoon vele malen beter.
Samenvatting: binnen nu en zeer korte tijd gaat er, eindelijk, veel veranderen voor jullie en voor ons.
Ik ga ook naar Indian Summer .... Hoe moeilijk doet de organisatie als ik mijn fotospullen {rugzak} meeneem?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef CompuMess het volgende:
Als jullie bezig zijn voor een foto-accreditatie voor Indian Summer, dan kan ik wederom mededelen dat ik daar al rondloop als fotograaf. Beeldmateriaal is dus beschikbaar!
Mijn PM staat open.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef x-tremed het volgende:
zal binnenkort contact voor je regelen binnen The Entertainment Group
We hebben al te vaak dingen publiekelijk gemaakt waarna het nog te lang stil bleef. Al deze zaken kom er nu ook gewoon echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef sanger het volgende:
[..]
1 opmerking. Waarom ishier niet gewoon wat eerder open over gedaan? Nu ken ik FOK! wel een beetje, en ook de organisatie dus ik ben bekend met het fenomeen. Maar waarom niet gewoon wat meer openheid in zijn algemeenheid?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn PM staat open.![]()
[..]
We hebben al te vaak dingen publiekelijk gemaakt waarna het nog te lang stil bleef. Al deze zaken kom er nu ook gewoon echtVanaf nu kunnen we dus ook inderdaad meer openen zijn over zaken.
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef RonaldV het volgende:
Losse vraag: kunnen jullie mijn tagje laten weghalen? Ik heb totaal geen tijd om welke reportage dan ook te schieten, ik meldde me destijd alleen om eventueel bij nieuwsfeitjes vooraan te kunnen staan met de camera. Mocht ik toevalllig tegen iets nieuwswaardigs aanlopen en het fotograferen dan stuur ik het wel op, maar ik ben nou ook weer niet zo tagjes-geil dat ik daarom met een tagje door het leven moet gaan...
graagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:15 schreef Noxa het volgende:
Adjes, ik heb vandaag paar foto's gemaakt van Amersfoort Jazz Festival. Keistadjazz. Morgen ga ik ook nog even de stad in. En ben meer dan bereid Fok! een aantal foto's toe te sturen. (als er wat appetijtelijks tussen zit uiteraard)
En nog voor 12 uur geregeld!quote:
Watje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef RonaldV het volgende:
Losse vraag: kunnen jullie mijn tagje laten weghalen? Ik heb totaal geen tijd om welke reportage dan ook te schieten, ik meldde me destijd alleen om eventueel bij nieuwsfeitjes vooraan te kunnen staan met de camera. Mocht ik toevalllig tegen iets nieuwswaardigs aanlopen en het fotograferen dan stuur ik het wel op, maar ik ben nou ook weer niet zo tagjes-geil dat ik daarom met een tagje door het leven moet gaan...
Waar mogen ze naar toe?quote:
het e-mailadres in de openingspostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Noxa het volgende:
[..]
Waar mogen ze naar toe?
En ik ga zo naar de finale van "Mijn tent is top" in Amersfoort. Die kan ik ook wel jullie kant op doen.
Oh ja, had ik ook heen gekund, Moodz schijnt bij mij om de hoek te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Noxa het volgende:
Zo mijn tent is top gaat nu door de post processing. Was alleen drama wat betreft de drukte. Echt achterlijk druk! Maar ik stond iig in de juiste stad.
edit:// [Funcase] FInale "Mijn Tent Is Top" in Amersfoort
Had is lilluk......quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:08 schreef freud het volgende:
[..]
Oh ja, had ik ook heen gekund, Moodz schijnt bij mij om de hoek te zijn.
Voor RockWerchter loopt een accreditatieaanvraag. Kan momenteel nog niets zinnigs zeggen of we die krijgen of niet.quote:
Ik ga even bij FOK!sport informeren of dit interessant is!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi, ik wilde naar de Ordina Open dit jaar en daar ook wat foto's maken. Dit in principe op eigen gelegenheid, als er mooie foto's uitrollen wil ik die wel met jullie delen
Alleen, kan iemand me vertellen hoe het zit met het meenemen van apparatuur naar de publiekstribune? Over camerafoontjes en compacts zullen ze niet moeilijk doen maar ga ik problemen krijgen om daar met een Canon DSLR + witte telelens naar binnen te komen? Als dat zo is zou ik het wel op prijs stellen als men probeerde accreditatie voor me te regelen al kan ik geen goede foto's beloven, heb nog niet eerder op een tennistoernooi gefotografeerd.
quote:P E R S B E R I C H T
Best, 12 mei 2009
Best Golf Finals
Landskampioenschap voor golfclubs op Brabantse golfbaan
Op zaterdag 23 en zondag 24 mei staat Golfcentrum Best in het teken van Best Golf Finals, het landskampioenschap dat georganiseerd wordt door de Nederlandse Golf Federatie. Voor de landelijke finales van de Hoofdklasse Competitie Dames & Heren hebben zich gerenommeerde golfclubs uit alle delen van Nederland geclassificeerd, zoals de Utrechtse Golf Club 'De Pan', de Noord-Hollandse golfclubs Houtrak en de Noordwijkse, de Koninklijke Haagsche, de Noord-Nederlandse Golf & Country Club uit de provincie Groningen en de Tilburgse club Prise d'Eau Golf.
Golfcentrum Best en de Best Golf & Country Club zijn er uiteraard trots op dat de Nederlandse Golf Federatie hun 18-holes championshipcourse heeft uitgekozen voor het landskampioenschap. Medewerkers en bestuursleden zetten er hun schouders onder om van de ‘Best Golf Finals’ een mooi en sportief evenement te maken. “Dit is dé kans om een groot publiek kennis te laten maken met de mooiste golfbaan van Brabant. En ook om mensen te overtuigen van de landschappelijke schoonheid en de laagdrempeligheid van de vele faciliteiten van ons golfcomplex”, zegt Pieter van Heesewijk, directeur van Golfcentrum Best.
De golfbaan is tijdens Best Golf Finals gratis toegankelijk voor supporters uit het hele land en golfliefhebbers uit Best en omstreken. Dolf van den Berg, voorzitter van de Best Golf & Country Club: “We hopen dat veel golfliefhebbers gebruik gaan maken van de Brabantse gastvrijheid van Golfcentrum Best om eens een golfwedstrijd op topniveau mee te maken. Supporters van de zes rivaliserende clubs hebben hun komst in elk geval al aangekondigd.”
Zondagmiddag vanaf 13.30 uur wordt gestart met de finales. De feestelijke prijsuitreiking zal naar verwachting plaatsvinden om ongeveer 18.30 uur op het terras van het clubhuis.
Kijk op www.bestgolf.nl voor het wedstrijdprogramma, aanvullende informatie en de routebeschrijving.
Volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over, sowieso niet over de DSLR.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi, ik wilde naar de Ordina Open dit jaar en daar ook wat foto's maken. Dit in principe op eigen gelegenheid, als er mooie foto's uitrollen wil ik die wel met jullie delen
Alleen, kan iemand me vertellen hoe het zit met het meenemen van apparatuur naar de publiekstribune? Over camerafoontjes en compacts zullen ze niet moeilijk doen maar ga ik problemen krijgen om daar met een Canon DSLR + witte telelens naar binnen te komen? Als dat zo is zou ik het wel op prijs stellen als men probeerde accreditatie voor me te regelen al kan ik geen goede foto's beloven, heb nog niet eerder op een tennistoernooi gefotografeerd.
Dit heb ik ook al in het vorige topic gepost, en ik heb nog 0 reactie gehad... Niet eens een bevestiging dat het gelezen en dat het niet interessant is/dat het wel interessant is en dat men gaat kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef Erasmo het volgende:
Maar goed, ik ga hoogstwaarschijnlijk naar North Sea Jazz. Kaartjes heb ik al maar als Fok! kan regelen dat ik mijn fototas mee naar binnen kan nemen wil ik wel een reportage pogen te maken(eerste keer dat ik een concertje pak hoor)
en we zijn dus weer terug bij af....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al in het vorige topic gepost, en ik heb nog 0 reactie gehad... Niet eens een bevestiging dat het gelezen en dat het niet interessant is/dat het wel interessant is en dat men gaat kijken.
Ik denk niet dat we dat kunnen zeggen. Een opmerking kan er altijd tussen door glippen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:29 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
en we zijn dus weer terug bij af....
Alleen zondag is wat ons betreft prima.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel wat maar ik kan alleen zondag....laat maar weten of je daar wat mee kan.
Top, ik hoor het wel over hoe en watquote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Alleen zondag is wat ons betreft prima.
Ik ga je naam doorgeven!
Zit in de molen. We bekijken de mogelijkhedenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef purplerose het volgende:
SF! Weet je al iets over Pearl Jam voor me?
Kdanquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit in de molen. We bekijken de mogelijkheden
Tja, ik heb in het vorige topic 2 keer gevraagd of er nog mogelijkheden zijn dat ik bij de Zwarte Cross mag fotograferen... 0,0 reactie hierop.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al in het vorige topic gepost, en ik heb nog 0 reactie gehad... Niet eens een bevestiging dat het gelezen en dat het niet interessant is/dat het wel interessant is en dat men gaat kijken.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:10 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Tja, ik heb in het vorige topic 2 keer gevraagd of er nog mogelijkheden zijn dat ik bij de Zwarte Cross mag fotograferen... 0,0 reactie hierop.
</sarcasm>quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat kunnen zeggen. Een opmerking kan er altijd tussen door glippen.
wees gerust, gebeurt niet alleen bij jouquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:10 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Tja, ik heb in het vorige topic 2 keer gevraagd of er nog mogelijkheden zijn dat ik bij de Zwarte Cross mag fotograferen... 0,0 reactie hierop.
Ik liep op Dauwpop, maar niet voor FOK!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wees gerust, gebeurt niet alleen bij jou
Inmiddels is dauwpop ook al begonnen, en urkpop..En hoeveel fotografen van fok lopen er rond??
Maar vooruit, we wachten braaf en lief af. komt vast wel goed.
Al iets bekend?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Alleen zondag is wat ons betreft prima.
Ik ga je naam doorgeven!
ga je dan net zo tekeer als in OUD? enneh zijn je foto's dan ook zo ontzettend super?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef joers1 het volgende:
ik ben welliswaar amateurfotograaf, maar een fok!-fotograaf?? Geen idee haha
Je naam is doorgegeven aan de organisatie. Ik zal even informerenquote:
Dit is helaas niet meer mogelijk. De accreditaties moeten volgens hun website voor 15 mei binnen zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:24 schreef Marco001 het volgende:
Hey, Is er nog tijd genoeg om iets te regelen voor Waldrock?
Met gewone kaartjes mag je namelijk geen camera meenemen met verwisselbare lenzen.... En laat dat nou net het enige zijn wat ik op dit moment heb.
godver, had ik eerder moeten weten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik liep op Dauwpop, maar niet voor FOK!
Nope, zo vroeg kon ik er niet zijn met het OV vanuit Rdam helaaschquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
godver, had ik eerder moeten weten.
Heb je foto's gemaakt van Nou En?
De foto's zijn aangekomen en doorgestuurd naar FOK!sportquote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
ZIjn de foto's aangekomen? Had ze gister verstuurd maar geen reactie vernomen verder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |