Nee, zal mij ook niks verbazen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij graag in het buitenland werken.
Zou me niets verbazen als Frank komend seizoen naar Chelsea gaat.
Brrrr nee... Niet weer een trainer van de 88-generatie. Nog even en dan moet Gullit ook nog trainer worden in Amsterdam...quote:
Blind!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Rumille het volgende:Rijkaard dan maar? Ben benieuwd welke lamlul ze anders aan zullen stellen. Koeman?
Rijkaard is een ajacied. Die komt ooit wel een keer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef YazooW het volgende:
Kijk ze dan allemaal hopen dat Rijkaard naar Ajax komt
Hij moet wel heel hard op z'n achterhoofd zijn gevallen als hij naar Ajax gaat, zie hem volgend seizoen eerder aan de slag gaan bij Chelsea dan bij Ajax.
quote:Persconferentie
Van Basten en algemeen directeur Rick van den Boog geven om 17.00 uur een persconferentie in de perskamer van Ajax in de Arena.
Frank Rijkaard is meer een trainer die topspelers kan managen.. hij ging niet voor niets hopeloos ten onder bij Sparta. Ik heb het idee dat Marco van Basten hetzelfde in elkaar zitten.. niet om kunnen gaan met spelers die niet in de buurt komen van het niveau wat hij zelf vroegah had.quote:
Rijkaard heeft bewezen een top trainer te zijn in tegenstelling tot v Bastenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef isogram het volgende:
[..]
Brrrr nee... Niet weer een trainer van de 88-generatie. Nog even en dan moet Gullit ook nog trainer worden in Amsterdam...
Doe mij deze man maar:
[ afbeelding ]
Een toptrainer met topspelers ja.. floptrainer bij mindere spelers. Hij is niet het type coach dat de jonge garde beter maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rijkaard heeft bewezen een top trainer te zijn in tegenstelling tot v Basten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef isogram het volgende:
[..]
Brrrr nee... Niet weer een trainer van de 88-generatie. Nog even en dan moet Gullit ook nog trainer worden in Amsterdam...
Doe mij deze man maar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |