Tenzij het analoge MP3's op vinyl zijn. Maar dan moet je wel zo'n platenspeler hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang je muziek in MP3 formaat opslaat maakt het echt geen kont uit wat voor kabeltjes je gebruikt.
Ja, dan maakt het wel uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij het analoge MP3's op vinyl zijn. Maar dan moet je wel zo'n platenspeler hebben.
Dat is wat ik zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar Enschede is toch niet goed?![]()
Wat ik bedoel is dus: Garbage in is garbage out. En of je dat nou door een gouden kabeltje doet of niet maakt niet uit.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef BUG80 het volgende:
Komt ie weer, echte audiofielen kopen dit: Denon AKDL1 Dedicated Link Cable
Veel plezier met het lezen van de reviews
quote:A caution to people buying these: if you do not follow the "directional markings" on the cables, your music will play backwards. Please check that before mentioning it in your reviews.
Kun je wel huilie doen maar er gaat niks boven deze kabel als je de verborgen satanische boodschappen in je Rihanna mp3tjes wil horen.quote:
Wie zit daar nou weer op te wachten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kun je wel huilie doen maar er gaat niks boven deze kabel als je de verborgen satanische boodschappen in je Rihanna mp3tjes wil horen.
Enschede = En Schede = Plus Kut = Pluskut.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Enschede = En Schede = Plus Kut = Pluskut.
Kut -> Enschede = Kut -> Pluskut.
Daarom wou ik ook cheap ass kabeltjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar Enschede is toch niet goed?![]()
Wat ik bedoel is dus: Garbage in is garbage out. En of je dat nou door een gouden kabeltje doet of niet maakt niet uit.
De transformatie van mens naar audiofiel in 4 stappen:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daarom wou ik ook cheap ass kabeltjes.
Maar achteraf gezien weet ik niet of ze het beeld zouden geven wat ik nu heb, dus hou ik deze maar
Kut, mijn geld voor de vakantie, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
De transformatie van mens naar audiofiel in 4 stappen:
1. De Shock
Door het verlies van tien euro verkeer je in een staat van shock. Je gaat verdoofd en als in een waas door, zonder dat het goed tot je doordringt wat er is gebeurd.
2. Het Besef
Het begint tot je door te dringen wat er is gebeurd.
Je wereld staat ineens op z’n kop.
Je hebt het gevoel dat je hart gebroken is.
Je weet niet meer wat je moet doen en waaraan je moet denken
3. Genezing
Je begint weer een beetje in, breekbaar, evenwicht te komen.
Je voelt nog steeds emotionele pijn.
4. Het te Boven Komen
Zijn de voorgaande fases afgesloten, dan begint een nieuwe periode in je leven waarin je open staat voor nieuwe ervaringen op audiofiel gebied.
Je zit al in stap vier! Gefeliciteerd, je gaat met sprongen vooruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |