Helaas heeft het amper nut aangezien je aansluiting in je laptop en je tv allebei niet verguld zijn. Belangrijker zou zijn of de kabel goed afgeschermd zou zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:
Ik moest wat kabels kopen om mijn laptop te verbinden met mijn tv, om daar lekker films op te kijken vanaf mijn bank, in plaats van op mijn bureaustoel.
Maar ze hadden alleen maar van die "High Quality" kabels bij de kabelboer. Ze kosten wel een tientje per stuk, en ze hebben van die gouden uiteindes enzo.
Nu ben ik ze elke dag eerst een uur aan het poetsen alvoor ik ze in mijn vacuüm opslagkamer leg om elke vorm van corrosie te voorkomen, en moet ik er voor het slapen gaan altijd nog even naar kijken, met een halfharde plasser.
Klacht:
[ afbeelding ]
TS wou de onderste, maar kreeg de bovenste.
(De onderste was niet lang genoeg en gebruik ik al voor wat anders)
Subklacht: Beeld is wel goed
Bij veel muziekzaken hebben ze wel van die dingen van, 30 cm ofzo. En anders, als het toch geen enorm hoge kwaliteit hoeft te zijn, wat aansluitingen en snoer halen en met de soldeerbout aan de slag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:19 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar simpele cinch-kabels, wel afgeschermd, hoeft niet verguld te zijn en niet langer als een halve meter. Maar al die kabels zijn 1 of 2 meter lang.
[audiofiel] OMG, het kwaliteitsverliesquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Echte bazen streamen hun media.
Vergulde kabels maken de geleiding sowieso niet beter, het gaat puur om corrosie tegen te gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:19 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Helaas heeft het amper nut aangezien je aansluiting in je laptop en je tv allebei niet verguld zijn. Belangrijker zou zijn of de kabel goed afgeschermd zou zijn.
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar simpele cinch-kabels, wel afgeschermd, hoeft niet verguld te zijn en niet langer als een halve meter. Maar al die kabels zijn 1 of 2 meter lang.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, ik heb vergulde coax kabels voor mijn tv in mijn slaapkamer. Ben ik nou stoer?
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Heb je ook vergulde usb & utp kabels?
ik stream blue ray dmv mijn xbox360: 1080 kwaliteitquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[audiofiel] OMG, het kwaliteitsverlies[/audiofiel]
Echte audiofiele bazen kijken alleen HD.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef Schut85 het volgende:
[..]
ik stream blue ray dmv mijn xbox360: 1080 kwaliteit
goud oxideert niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:
Nu ben ik ze elke dag eerst een uur aan het poetsen alvoor ik ze in mijn vacuüm opslagkamer leg om elke vorm van corrosie te voorkomen, en moet ik er voor het slapen gaan altijd nog even naar kijken, met een halfharde plasser.
Inderdaad, ik heb 200 blurays (alleen maar arthouse ook nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Echte audiofiele bazen kijken alleen HD.
Jij bent mijn held.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb 200 blurays (alleen maar arthouse ook nog, wat een held ben ik ook )en verder al mijn muziek in 320 of .flac. IK BEN AUDIOFIEL
Koop jij ook altijd je cd's omdat die 'tof' zijn om te hebben?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb 200 blurays (alleen maar arthouse ook nog, wat een held ben ik ook )en verder al mijn muziek in 320 of .flac. IK BEN AUDIOFIEL
heb je zo'n platte tv? => dan een HDMI kabel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef LethalNinja het volgende:
Goed topic, welke kabel moet je kopen om geluid en beeld van je laptop op je tv te showen?
Anhydrous Au2O3 can be prepared by heating amorphous hydrated gold(III) oxide with perchloric acid and an alkali metal perchlorate in a sealed quartz tube at a temperature of around 250 °C and a pressure of around 30 MPaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je er een béétje moeite voor wilt doen:
Au2O3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |