quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee ik heb altijd pech met zulke dingen
Je moet toch wat...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Probeer je er op die manier aan te ontkomen ?
En straks op 2 qua topics openen, goede dag voor je!quote:
Ga je nou ineens offtopic lullen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de TOTO, komt het er op neer dat veel mensen zin kregen een app. te schrijven ervoor, maar er uiteindelijk niks gebeurt?!
Tot op dit moment nog niet. Ik denk dat eerst besloten moet worden wie het gaat organiseren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de TOTO, komt het er op neer dat veel mensen zin kregen een app. te schrijven ervoor, maar er uiteindelijk niks gebeurt?!
Yup.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En straks op 2 qua topics openen, goede dag voor je!
Hij probeert een discussie op gang te brengen zodat we nog sneller het aantal posts zullen halen.quote:
Ogies?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
L
[..]
ogies he jij doet niet aan multi quote posts.
Daar had Nelisz zich voor aangeboden? Of borisz... ik weet het niet, maar die had verder geen verstand van PHP/SQL of iets dergelijks om de app. te maken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot op dit moment nog niet. Ik denk dat eerst besloten moet worden wie het gaat organiseren.
Sorryquote:
Daarom weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar had Nelisz zich voor aangeboden? Of borisz... ik weet het niet, maar die had verder geen verstand van PHP/SQL of iets dergelijks om de app. te maken!
Morgenvroeg ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Ruudt het volgende:
Komt er morgen een award topic?
Ik zal de m'n update van VJ / GL eens af gaan maken.
Is het nog spannend trouwens dan ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Ruudt het volgende:
Dan zal ik een nieuwe header voor je maken als je de eindstand hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Ruudt het volgende:
Op een vrije dag is 10:30 u. al vroeg voor me hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om 00.01 meteen? Dat zou mooi zijn.
Waarschijnlijk niet. Ik gok dat degene die nu 1e staan, dat ook zijn gebleven in de laatste ronde.quote:
Okéquote:
Doe dat even in het goede topicquote:
Dan kan je er wel aan beginnen ja!quote:
Te snel begonnen met typen ventquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ogies?
En het topic moest snel vol. Dan ga je dat toch niet doen.
Ja, maar het is voor pekel ook wel zo leuk dat ie de felicitatie nog terug kan lezen, dat wordt hier lastig denk ikquote:
Dat doe ik dan nog wel als het daar ook in vermeld is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is voor pekel ook wel zo leuk dat ie de felicitatie nog terug kan lezen, dat wordt hier lastig denk ik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef Ruudt het volgende:
Graag pas feliciteren als de stand definitief is.
Net alsof jij nog in te halen bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef Ruudt het volgende:
Levert toch weer wat extra posts op, op deze manier!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan nog wel als het daar ook in vermeld is.
Ook nog ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Levert toch weer wat extra posts op, op deze manier!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef Ruudt het volgende:
Is naar het toilet niet toegestaan ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je was toch niet naar het toilet he...
Staat er tenminste nog iets zinnigs is dit topic.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef Ruudt het volgende:
Ik bedoel in het daarvoor bestemde topic, staat zo stom al die felicitaties voordat de stand er staat.
Welke ranglijsten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
P/D duel telt zeker niet mee in de ranglijsten?
Zinnig, maar het heeft geen zin...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat er tenminste nog iets zinnigs is dit topic.
Neuh even een pmetje beantwoordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je was toch niet naar het toilet he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |