die moet gephotoshopt zijn.. het kan niet zo zijn dat Koekje niet bovenaan staat..quote:
ahhh..quote:
Was dah??quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Dan moet je eens bij de stage SC kijken
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het getal van het beest is gewoon 666.
Juist door zulke teksten vind ik t toch best wel slim dat ie dat van 999 ipv 666 heeft kunnen onthouden en en EN heeft kunnen herhalen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien werd het hem ook wel verteld hoor, zo lang geleden!!![]()
Het moet haast zo zijn dat de zinnetjes die ie mocht zeggen beperkt bleven tot 'GET DOWN!!, ZZZHEEEREE'S A BOMB IN HERE' en dingen in die trant!
quote:
Bij de update over 6 minuten maakt ie al een aardige inhaalslag denk ik!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die moet gephotoshopt zijn.. het kan niet zo zijn dat Koekje niet bovenaan staat..
[..]
dat zeker..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij de update over 6 minuten maakt ie al een aardige inhaalslag denk ik!
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die moet gephotoshopt zijn.. het kan niet zo zijn dat Koekje niet bovenaan staat..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is wel grappig om die piek te zien in december en januariquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Klopt ik stond een stuk op m voor maar dat was geen lang leven beschorenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij de update over 6 minuten maakt ie al een aardige inhaalslag denk ik!
Dat was een topperiode van possie en mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is wel grappig om die piek te zien in december en januari
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is wel grappig om die piek te zien in december en januari
Niet ziek, wel afwezig. Het In Qontrol weekend...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben je een paar dagen ziek geweest misschien?
Zie mn post hier bovenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was een topperiode van possie en mij.
Ontkennen kan niet meer, je hebt de Joker niet voor niets gekregen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 vraagt zich af hoe dat kwam. En ontkent betrokkenheid.![]()
maar hij is er nog welquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt ik stond een stuk op m voor maar dat was geen lang leven beschoren
dat verklaart wel meteen een heleboel..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet ziek, wel afwezig. Het In Qontrol weekend...
dat is nog slechts een kwestie van tijd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nico blijft bovenaan staan nog...
quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een geldig excuus.
mja.. een slowchat waar ik ben blijven hangen. Maar daar hangen dus ook die statistieken in.quote:
ken jij toch nietquote:[..]
Wie is de gelukkige of ongelukkige
ik ga er geen wedstrijd van makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is nog slechts een kwestie van tijd..
De Joker was voor mn grappige opmerkingen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ontkennen kan niet meer, je hebt de Joker niet voor niets gekregen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Joker was voor mn vele posts toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |