Creatief met Droxz, part 1.25quote:
neequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij... mij... mep geven... in 1 zin?![]()
Als het goed is ben ik vanavond thuis,
alleendacht daar volgens mij anders over.
Ben je thuis vanavond?
Stap 1 - Drink genoeg alcoholische versnaperingenquote:
Nee greppeldel, het moet weekend zijn jah!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg moet heel snel donderdag zijn Droxz
ik ga ff pc zoeken voor gebruiker
Toppunt van Friday12's eenzaamheid:quote:
volgens mij vroeg jij hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppunt van Friday12's eenzaamheid:
"Droxz de stalker vragen of hij wil bellen of langskomen"
moet tripackje naar bedje toe ?quote:
Nou, daar worden we niet happy vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nou.... zou niet slecht zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet tripackje naar bedje toe ?
heb ik net gehad...quote:
neem voor mij ff borsstukje meequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
zodra mn printjes klaar zijn ga ik naar de kippenboer
indeedquote:
hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee morgen, anders mis ik ietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee greppeldel, het moet weekend zijn jah!![]()
![]()
OVer 8 daagjes is het donderdag, niet zeuren jij!
Ej, we gaan het nu niet omdraaien he!quote:
ROFLquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen:
Mijn mobieltje gaat:
ik: Neem op
maatje: Ej man, ik sta voor je deur!
ik: uh... ik ben aan het werk ?!
maatje: Je zij dat ik vroeg moest komen!
ik: Pikvrucht, vroeg in de AVOND!
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen:
Mijn mobieltje gaat:
ik: Neem op
maatje: Ej man, ik sta voor je deur!
ik: uh... ik ben aan het werk ?!
maatje: Je zij dat ik vroeg moest komen!
ik: Pikvrucht, vroeg in de AVOND!
nee, dan had hij om 6:00 voor de deur moeten staan ...quote:
Is het nu avond dan, hangjas?quote:
Elk normaal mens werkt toch overdag?quote:
dat was helemaal geniaal geweestquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, dan had hij om 6:00 voor de deur moeten staan ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoe heet een Chinees invalidenwagentje?Hoe heet de rijkste Chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heet de rijkste Chinees?Die kon ik niet eens, maar hij is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrrrrrrrr!!!*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
Bwahahaha m'n waterquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
een blinde komt met een blinde geleide hond een winkel binnen.
dan slingert hij de hond boven zijn hoofd rond.
verkoper:kan ik u helpen
blinde:nee hoor ik kijk alleen wat rond.
hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha m'n water
Zegt een marktkoopman tegen een collega; "Mijn vader zei vroeger altijd al, jongen... jij kan goed en snel praten... jij gaat je geld verdienen met lullen...
"Het vreemde is.... hij zei hetzelfde tegen mijn zusje.... alleen die hoeft er veel minder voor te doen"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha m'n water
Zegt een marktkoopman tegen een collega; "Mijn vader zei vroeger altijd al, jongen... jij kan goed en snel praten... jij gaat je geld verdienen met lullen...
"Het vreemde is.... hij zei hetzelfde tegen mijn zusje.... alleen die hoeft er veel minder voor te doen"
Jantje komt thuis en roept naar zijn vader; "Pap!! Pap!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
Oma vraagt aan haar kleindochtertje: 'Wat wil je hebben voor je verjaardag?' Waarop het kind zegt: 'De pil.' Waarop oma bijna een flauwte krijgt en zegt: 'Wat moet jij nou met de pil?' Zegt ze: 'Ik heb nou drie poppen, da's meer dan genoeg.'
Staat een vent met een varken bij de bushalte, zegt ineens iemand tegen hem: "Wat ga jij dan doen met dat varken?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Ma Flodder komt het café binnen met een papegaai op haar schouder. Ze loopt naar een stel kerels toe en zegt: 'De man die weet wat voor een vogel d'r op mijn schouder zit, mag vanavond met mij naar bed.' Ze kijkt naar de mannen, wijst er één aan en zegt: 'Jij mag 't zeggen!' De man antwoordt: 'Uuh, een duif.' Zegt ze: 'Weet je wat, voor deze keer reken ik het goed.'
was hij wel baas geweestquote:
firts i was likequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Twee blondjes komen elkaar tegen op straat.
Blondje 1: "Bonjour!"
Blondje 2: "Wat zeg je nou?"
Blondje 1: "Dat is Frans. Het betekent zoiets als hallo."
Blondje 2: "Goh, da's knap! Hoe heb je dat geleerd?"
Blondje 1: "Nou, ik luister altijd naar 538,
maar als ik de knop dan iets naar rechts draai,
krijg ik een Franse zender. Dus zo heb ik dat geleerd."
Een week later komen de 2 elkaar weer tegen....
Blondje 1: "Bonjour!"
Blondje 2: "krrgrrgggkkrrr..."
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Man gezocht
Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een advertentie in een locale krant met de tekst:
MAN GEZOCHT!
MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),
MOET MIJ NIET SLAAN,
MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,
EN MOET GOED IN BED ZIJN!
REAGEREN IN PERSOON ZELF.
Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor
haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel. "Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw, "Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!" De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!
Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!" Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"
Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog steeds goed in bed"? De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij; "Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?
Whahahahaquote:
Waarom nam jij je telefoon niet opquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
....................
o wacht was geen mop ?
Gister ?quote:
Tegenwoordig kan je zien wie er beltquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
"Waar ga je dit jaar naar toe met Pasen?
"Naar Zicht"
"Zicht? Waar ligt dat?"
"Dat weet ik ook niet,
maar in de krant stond:
Mooi paasweer in Zicht!"
en daar ging mijn drinkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
een blinde komt met een blinde geleide hond een winkel binnen.
dan slingert hij de hond boven zijn hoofd rond.
verkoper:kan ik u helpen
blinde:nee hoor ik kijk alleen wat rond.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Man gezocht
Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een advertentie in een locale krant met de tekst:
MAN GEZOCHT!
MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),
MOET MIJ NIET SLAAN,
MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,
EN MOET GOED IN BED ZIJN!
REAGEREN IN PERSOON ZELF.
Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor
haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel. "Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw, "Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!" De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!
Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!" Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"
Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog steeds goed in bed"? De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij; "Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?
Daarom heb jij mijn nummer nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je zien wie er belt
LULquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je zien wie er belt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister ?
Ik was ff bezig met leren enzo dus had telefoon niet bij de hand
Preciesquote:
Ook goede middag hahahahquote:
wat een sukkel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook goede middag hahahah
Lyn, Daan stond net voor me deur... ik zij dat hij vroeg moest langskomen in de AVOND... alleen "avond" was hij even vergeten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik was zaterdag bij de visboer en
Er is een leuke dame voor mij aan de beurt
en die vraagt aan de visboer:
'Heb je iets lekkers voor mijn poes?'
Antwoordt de visboer met glimmende oogjes:
'Wat denkt u van een tongetje?'
de dubbelzinnigheid spat er vanafquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik was zaterdag bij de visboer en
Er is een leuke dame voor mij aan de beurt
en die vraagt aan de visboer:
'Heb je iets lekkers voor mijn poes?'
Antwoordt de visboer met glimmende oogjes:
'Wat denkt u van een tongetje?'
ik zie het al helemaal voor me ook hahaquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me ook haha
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
wat is de overeenkomst tussen pokeren en seks?
je hebt geen partner nodig als je een goede hand hebt
whehehehequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Jan komt bij de hemelpoort en Petrus kijkt hem verschrikt aan. Hij zegt: Het is jouw tijd nog niet! Je moet weer terug! De man vraagt hoe hij dat moet doen want hij kan niet springen want dan valt hij te pletter.
Petrus krijgt een idee: Weet je, ik verander je in een spin en dan kun je via je eigen web naar beneden. Let alleen wel op dat je voor zonsopgang beneden bent want dan verander je weer in een mens. Ik hoef je niet uit te leggen dat als je nog niet laag genoeg bent alsnog te pletter valt...
De man knikt en Petrus verandert hem in een spin. De man/spin begint zijn web te spinnen en gaat gestaag naar beneden. Als hij halverwege is hoort hij Petrus roepen: Je moet wel wat sneller want in dit tempo haal je het niet...
De man/spin perst ietsje harder en hij gaat sneller en sneller omlaag. Dan ziet hij de schemering en hij is toch best nog wel hoog. Hij begint nu nog harder te persen en te persen.
Opeens voelt hij zich heen en weer geschud en hij hoort een stem in de verte...
JAN WAKKER WORDEN. JE SCHEIT HET BED VOL!!!
haha mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
geen kut zo nauw als je eigen klauw
uit hun lachstuip aan het kruipen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
meh! waar is iedereen zo plots heen ?
nee zitten op de wc of aan het uitleggen waarom ze zolachen terwijl ze saai werk hebbenquote:
met fappenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hier begint de zon een beeeetje door te komenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
kijk eens op nos pagina 802 of iets up to date met sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
marco
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef lynda het volgende:
[..]
kijk eens op nos pagina 802 of iets up to date met sport![]()
marco
Honger gekregen van ut leren?quote:
Huub huub... barbatruucquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Huub huub... barbatruuc
*poef en ze ligt in GF's bed*
welk?quote:
kies je toch altijd zelfquote:
Vertel dat maar eens aan mensen die weten dat ze een nieuwe desktop van me krijgenquote:
nu die van gaal nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef lynda het volgende:
[..]
marco
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef lynda het volgende:
[..]
marco
nee , dat had hij vorig seizoen kunnen doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Die zal niet om dezelfde reden als marco ontslag nemen / krijgen![]()
Louis gaat ook wel
quote:
En dat is niet gebeurdquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , dat had hij vorig seizoen kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco... bedanktquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus met Marco!
Maar wie gaat hem in vredesnaam vervangen?
Thx lyn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
En dat is niet gebeurd![]()
Zijn gelukkig ook twee zeer verschillende clubs, manieren van spelen en trainers![]()
Nu nog contract tot eigenlijk 2010, maar ik zie hem nog wel eerder gaan.. en ik geef hem groot gelijk!
* Droxz.nl heel wijs zijn mond houden doet... *geen voetbal discussie aangaat*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef lynda het volgende:
[..]
En dat is niet gebeurd![]()
Zijn gelukkig ook twee zeer verschillende clubs, manieren van spelen en trainers![]()
Nu nog contract tot eigenlijk 2010, maar ik zie hem nog wel eerder gaan.. en ik geef hem groot gelijk!
mja de grote clubs zijn erg amateuristisch bezig vindt ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel onder de indruk van twente.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik bedank hem dus niet voor zijn inzet nee!quote:
leuk joh, lekker pannekoeken bakkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl heel wijs zijn mond houden doet... *geen voetbal discussie aangaat*
hey , je hebt ze wel goed gedemotiveertquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik bedank hem dus niet voor zijn inzet nee!
dat was het dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey , je hebt ze wel goed gedemotiveert
Ach joh... Alle Nederlanders (behalve Ruud) mogen weg bij Real... er is nog wel een plekje voor ze bij Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik bedank hem dus niet voor zijn inzet nee!
Bek houwe, dat hoor ik al vaak genoeg jah!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leuk joh, lekker pannekoeken bakken
klaas jan ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach joh... Alle Nederlanders (behalve Ruud) mogen weg bij Real... er is nog wel een plekje voor ze bij Ajax
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Droxz.nl het volgende:
* Droxz.nl wil 1995 tijden terug...ja , lijkt mij ook geweldig hoor. misschien voor twente dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Droxz.nl het volgende:
* Droxz.nl wil 1995 tijden terug...maar die spelers zijn al allemaal bejaard... die gaan het ook niet voor ajax doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Voor het eerst sinds jaren dat er eens 2 andere clubs op 1 en 2 staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja de grote clubs zijn erg amateuristisch bezig vindt ik.
ik ben wel onder de indruk van twente.
Maar ze gaan waarschijnlijk toch naar Inter, ruil handel voor Ibi!quote:
tja het komt zelf van een ajax supporterquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bek houwe, dat hoor ik al vaak genoeg jah!
En met wie was dat? Juist, met Vliegende-trap-in-de-finale van Gaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
maar die spelers zijn al allemaal bejaard... die gaan het ook niet voor ajax doen hoor
meen je dat nou ? dan begrijp ik niet waarom ruud mag blijven eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ze gaan waarschijnlijk toch naar Inter, ruil handel voor Ibi!
dat is idd wel grappigquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat er eens 2 andere clubs op 1 en 2 staan![]()
Kesler vind gelijk de huidige playoffs niet meer goed
Misschien omdat Ruud zich meer heeft bewezen bij Real (langere geschiedenis daar)quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? dan begrijp ik niet waarom ruud mag blijven eerlijk gezegd
ja de grote clubs hebben de meeste inkomsten, dus kesler gaat met de stroming meequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef lynda het volgende:
[..]
en klaas jan niet ? in zn korte periode daarquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien omdat Ruud zich meer heeft bewezen bij Real (langere geschiedenis daar)
Dit topic moet een andere naam krijgen "Anti Ajax part 234345"quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:45 schreef lynda het volgende:
Behalve behalve een PANNEKOEKEMIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!
sorry schat
Blijkbaar minder, terwijl ik persoonlijk liever Hunterlaar zie dan Ruudquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en klaas jan niet ? in zn korte periode daar
Dat kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef lynda het volgende:
[..]
ik ook. raul vind ik dan wel weer meesterlijk zeg. wat is die goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijkbaar minder, terwijl ik persoonlijk liever Hunterlaar zie dan Ruud
Zal lynda leuk vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit topic moet een andere naam krijgen "Anti AZ part 234345"
Inderdaad, snap ook niet waarom hij tijden niet werd opgenomen in het nationale elftal van Spanjequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook. raul vind ik dan wel weer meesterlijk zeg. wat is die goed
Dat is iets wat vast staat!quote:
omdat hij niet wilde geloof ik. is iets met die vete daar,quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, snap ook niet waarom hij tijden niet werd opgenomen in het nationale elftal van Spanje
Welke lay-out?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef Friday12 het volgende:
klikje
comment eens een beetje op de layout en niet op de inhoud (nee ik kan geen photoshop)
ziet er goed uit manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef Friday12 het volgende:
klikje
comment eens een beetje op de layout en niet op de inhoud (nee ik kan geen photoshop)
kom maar brengenquote:
Mjah dat dacht ik dus ook, tussen de coach en Raoul toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat hij niet wilde geloof ik. is iets met die vete daar,
mja ik geloof dat die coach uit de buurt van barcelona komt, en ja dat zal nooit samengaan ben ik bang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mjah dat dacht ik dus ook, tussen de coach en Raoul toch?
weet ik veel ik maak alleen de layout niet de inhoudquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er goed uit man
waar is dat ergens, is een goeie visplek
en de Quiz doet het niet
o jahquote:
nee weet ik die hadden ze verneukt en die weiger ik te makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er goed uit man
waar is dat ergens, is een goeie visplek
en de Quiz doet het niet
maakt toch geen site over klimaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
weet ik veel ik maak alleen de layout niet de inhoud
ja wat is dat nou man ! die quiz moet er komen gewoon!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee weet ik die hadden ze verneukt en die weiger ik te maken
ik had al beloofd een gasten boek te maken vind ik wel genoeg aangezien ik het gratis doequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat is dat nou man ! die quiz moet er komen gewoon!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef Friday12 het volgende:
klikje
ohja nuttige comments leveren een koekje op![]()
omdat de helft vh personeel is ontslagen ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Sgele het volgende:Waarom is het zo smerig druk hier op het werk
To much info!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Sgele het volgende:
Waarom is het zo smerig druk hier in mijn artiesteningang?
Hoi!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Sgele het volgende:Waarom is het zo smerig druk hier op het werk
BRABANTSE PIMPOFIEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Sgele het volgende:Waarom is het zo smerig druk hier op het werk
Nee maar het is voornamelijk een CSS-based lay-outquote:
het is nog heul geen vrijdagquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
PIMPPPPPPPPPPP!quote:
SGELEquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Sgele het volgende:
Waarom is het zo smerig druk hier op het werk
quote:
Heuh Leipe Tilbo!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BRABANTSE PIMPOFIEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kreeg hem ook te zien, en die mongolen advertenties verversen dan weer wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
lol, kreeg deze melding IN mijn quickreply te zien
[..]
geen tijd voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
PIMPPPPPPPPPPP!
Druk bezig met hosselen?
Tripack!!quote:
Muts, kom je weer eensch aandacht te kortquote:
Is dat niet bij allemaal nu we er weer zijn hier?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Muts, kom je weer eensch aandacht te kort
Jonguuuh, jeweetsch, ik kom om in alle media aandacht die ik krijgquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dat niet bij allemaal nu we er weer zijn hier?
hehe das kutquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die roemeense hoertjes waren uitgekeken op me
Geen tijd, geen tijd?quote:
kijk naar de link idiootquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Site gemaakt door: Michel, Mark, Martijn en Piotr. Met de hulp van Mitchel."
Er staat geen friday12 bij!![]()
Weet niet, even wat hersenspinsels:
1) Die banner is zo donker vergeleken met de rest van de site (te overheersend)
2) Menu is niet even duidelijk (Home heeft een grijze achtergrond, de rest niet)
Misschien hier wat duidelijkere "knoppen" van maken?
er moet nog een achtergrond komenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee maar het is voornamelijk een CSS-based lay-out
Ziet er wel leuk uit hoor, maar wat meer kleur zou zeker niet mistaan
dat wordt een rood kruis op je voordeur zeg ik jequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk naar de link idioot![]()
kut nu weet je mijn echte naam [ afbeelding ]
Jij was degene die op tijd uit de suzuki swift sprong?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuuh, jeweetsch, ik kom om in alle media aandacht die ik krijg
zal duidelijkere knoppen maken en als het grijs is betekent het dat je op die pagina zitquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Site gemaakt door: Michel, Mark, Martijn en Piotr. Met de hulp van Mitchel."
Er staat geen friday12 bij!![]()
Weet niet, even wat hersenspinsels:
1) Die banner is zo donker vergeleken met de rest van de site (te overheersend)
2) Menu is niet even duidelijk (Home heeft een grijze achtergrond, de rest niet)
Misschien hier wat duidelijkere "knoppen" van maken?
Betalen? Niks van gezien, volgens mij heb jij een verkeerd bankrekening nummerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen tijd, geen tijd?
Waar the hell betaal ik voor je dan?
Ik zag een euro liggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij was degene die op tijd uit de suzuki swift sprong?
Volgens mij zit je gewoon te hosselen daar met je import ho's...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Betalen? Niks van gezien, volgens mij heb jij een verkeerd bankrekening nummer
rofl,quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen zijn dom:
Telefoon gaat:
ik: Helpdesk met Droxz, goede middaaaaaaaaaaaaaag!
klant: Ej met *inserver random name*
ik: Goeeeeeeeeeeede middag!!! Wat kan ik voor je doen?
klant: Ik zit in de vergaderzaal, maar hoe gaat dat scherm van die beamer naar beneden?
ik: Er zit zo'n kastje aan de muur, met zo'n display...
ik: Kies daar voor "laptop" of "desktop", en alles gaat automatisch
klant: uh... ik zie geen "laptop" of "desktop" staan... alleen volume...
ik: Ik loop wel ff langs.
*1 minuut later, ik sta in die zaal"
ik: Ej... kijk hier eens... *druk op touchscreen schermpje"
klant: uh... wat deed je nou?
ik: *hier* drukken...?!
klant: Kan je dat aanraken?
ik: uh... touchscreen schermpjes, ja die kan je aanraken zeg maar...
*zucht*
hahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen zijn dom:
Telefoon gaat:
klant: Ej met *inserver random name*
klant: Ik zit in de vergaderzaal, maar hoe gaat dat scherm van die beamer naar beneden?
*zucht*
quote:
Wat een mongool zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen zijn dom:
Telefoon gaat:
klant: Ej met *insert random name*
*zucht*
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen zijn dom:
Telefoon gaat:
klant: Ej met *insert random name*
*zucht*
quote:
Dat moet af en toe kunnen hequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
eigenlijk kunnen zulks soort grapjes niet, maar tis stiekem wel grappig
grotere borsten erhm knoppenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
trouwens droxz wat versta jij onder duidelijkere knoppen?
Ze hebben een nieuw schoonmaak product, de suzuki swiffer...veeg je zo de straat mee schoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
eigenlijk kunnen zulks soort grapjes niet, maar tis stiekem wel grappig
die grapjes over even Apeldoorn bellen waren wel snel gemaaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw schoonmaak product, de suzuki swiffer...veeg je zo de straat mee schoonBestellen? Even Apeldoorn bellen
Lag ook wel heel erg voor de hand natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
die grapjes over even Apeldoorn bellen waren wel snel gemaakt
Ik moet jou het verschil tussen een hyperlinkje en een mooie knop uitleggen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
trouwens droxz wat versta jij onder duidelijkere knoppen?
jahquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet jou het verschil tussen een hyperlinkje en een mooie knop uitleggen?
Bwahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw schoonmaak product, de suzuki swiffer...veeg je zo de straat mee schoonBestellen? Even Apeldoorn bellen
Plain php nog welquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah![]()
ik ben niet super in layouts ik doe liever plain php pagina maken
zo dan klikquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Plain php nog wel
Knopjes hebben "borders", om duidelijk aan te geven dat je er op moet rammen. Nu heb je gewoon hyperlinks gemaakt, en dat valt niet zo op zeg maar
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Te koop, zwarte suzuki swift. Open dak en klein sterretje in de voorruit. Voor informatie: Even apeldoorn bellen
Grote borsten is ook niet allesquote:
Mn nichtjes (wonen in apeldoorn zelf) kregen ze al 10 minuten na het ongeluk per sms gestuurdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
die grapjes over even Apeldoorn bellen waren wel snel gemaakt
dat was het eerste smsje dat ze kregenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Te koop, zwarte suzuki swift. Open dak en klein sterretje in de voorruit. Voor informatie: Even apeldoorn bellen
maar ze zijn wel duidelijker zichtbaarquote:
Die kreeg ik ook als eerste, voor rest nog niet echt veel gehoordquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Grote borsten is ook niet alles![]()
[..]
Mn nichtjes (wonen in apeldoorn zelf) kregen ze al 10 minuten na het ongeluk per sms gestuurd
Drama, de verwerking daarvan en humor liggen dicht bij elkaar
[..]
dat was het eerste smsje dat ze kregen
Begin eerst nou maar met een vrouw WLquote:
whehehquote:
ik dacht dat we het over de website haddenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Begin eerst nou maar met een vrouw WL
Persoonlijk vind ik dit netter jaquote:
Kleine borsten zijn ook een beginquote:
Een vrouwen website met tieten toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over de website hadden
helaas je link werkt niet, of toch wel ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een vrouwen website met tieten toch?![]()
www.besteleendell.nl !
Friday12, doe er wat aan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas je link werkt niet, of toch wel ?
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Pornography"
For assistance, contact your network support team.
ik zeg maar niets meer, voordat ik weer wat naar mn hoofd geslingerd krijgquote:
iig geen tieten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maar niets meer, voordat ik weer wat naar mn hoofd geslingerd krijg
Zie je! Zo gek klonk het dus niet he?quote:
quote:
en ik ben bijna wegquote:
slimquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maar niets meer, voordat ik weer wat naar mn hoofd geslingerd krijg
dacht ik wel jaquote:
nee maar zoals ik zei ik ben niet van de designquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je! Zo gek klonk het dus niet he?
Ik deed/doe alleen design, ik snap weer geen moer van PHP/SQL balblabalquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar zoals ik zei ik ben niet van de design
lolquote:
quote:
php/sqlquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik deed/doe alleen design, ik snap weer geen moer van PHP/SQL balblabal
zoals het nu uitziet, ik ook niet echtquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit morgen om 12 uur al open
weinig tijd om te fokken![]()
ik ken je mailbox wel even vol spammen hoor (wat is je limit?)quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut spam elke keer in mijn mailbox en steeds die aanvragen voor hun banner te plaatsen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals het nu uitziet, ik ook niet echt
heb hier ineens een stapel werk liggen....
maar daar begin ik dus pas morgen aan
zit geen limiet op mailbox staat openquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ken je mailbox wel even vol spammen hoor (wat is je limit?)
moet lukkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit geen limiet op mailbox staat open
dus mijn hd moet je dan volspammen 2x 500 mb
das geen probleem toch friday12 ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit geen limiet op mailbox staat open
dus mijn hd moet je dan volspammen 2x 500 mb
denk dat jahquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das geen probleem toch friday12 ?
bedoel je niet 2x 500GB ?
quote:
whehehehequote:
kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doei Doeiquote:
doei LLquote:
zelfs dat kan =pquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nog 20 minquote:
en dat wordt niet als spam gezien ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelfs dat kan =p
ik open gewoon ergens een php scriptje met attachement
die in een loop oneindig mails verstuurd
ik 19 minquote:
niet in mijn gmail boxquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat wordt niet als spam gezien ?
hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet in mijn gmail box![]()
waar ik dat ding zonder attachement (gelukkig) en per ongeluk naar mezelf had gestuurd in een loop
klopt tenzij je de afzender blokkeertquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaloopt gelijk alles vast
![]()
tenzij je inlogt op de webmail natuurlijk
geloof me je gmail met 500 ongelezen mail werkt ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaloopt gelijk alles vast
![]()
tenzij je inlogt op de webmail natuurlijk
laterzquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ben er ook vandoor. laterz...
ik stap in de auto en geef gas hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar ik moet wachten op de bus en dat doe ik gewoon hier ipv op de halte
nee hoor maar veel zijn er niet meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aha gelukkig ik dacht bijna dat ik alleen was
Hey manquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee hoor maar veel zijn er niet meer
Hier nog een half uurtje, dan 20 min wachten op de trein.quote:
en dan vrijdag weer eerder naar huis zeker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier nog een half uurtje, dan 20 min wachten op de trein.
Dat doe ik hier wel, is nog overwerk ook!
Nee niet eens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan vrijdag weer eerder naar huis zeker.
ambtenaar !!!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vrijdag dus gewoon pas 18:00 afspreken!
quote:
Gaat helemaal goedkomen hoor!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |