Creatief met Droxz, part 1.25quote:
neequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij... mij... mep geven... in 1 zin?![]()
Als het goed is ben ik vanavond thuis,
alleendacht daar volgens mij anders over.
Ben je thuis vanavond?
Stap 1 - Drink genoeg alcoholische versnaperingenquote:
Nee greppeldel, het moet weekend zijn jah!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg moet heel snel donderdag zijn Droxz
ik ga ff pc zoeken voor gebruiker
Toppunt van Friday12's eenzaamheid:quote:
volgens mij vroeg jij hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppunt van Friday12's eenzaamheid:
"Droxz de stalker vragen of hij wil bellen of langskomen"
moet tripackje naar bedje toe ?quote:
Nou, daar worden we niet happy vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nou.... zou niet slecht zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet tripackje naar bedje toe ?
heb ik net gehad...quote:
neem voor mij ff borsstukje meequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
zodra mn printjes klaar zijn ga ik naar de kippenboer
indeedquote:
hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee morgen, anders mis ik ietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee greppeldel, het moet weekend zijn jah!![]()
![]()
OVer 8 daagjes is het donderdag, niet zeuren jij!
Ej, we gaan het nu niet omdraaien he!quote:
ROFLquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen:
Mijn mobieltje gaat:
ik: Neem op
maatje: Ej man, ik sta voor je deur!
ik: uh... ik ben aan het werk ?!
maatje: Je zij dat ik vroeg moest komen!
ik: Pikvrucht, vroeg in de AVOND!
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Sommige mensen:
Mijn mobieltje gaat:
ik: Neem op
maatje: Ej man, ik sta voor je deur!
ik: uh... ik ben aan het werk ?!
maatje: Je zij dat ik vroeg moest komen!
ik: Pikvrucht, vroeg in de AVOND!
nee, dan had hij om 6:00 voor de deur moeten staan ...quote:
Is het nu avond dan, hangjas?quote:
Elk normaal mens werkt toch overdag?quote:
dat was helemaal geniaal geweestquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, dan had hij om 6:00 voor de deur moeten staan ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoe heet een Chinees invalidenwagentje?Hoe heet de rijkste Chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heet de rijkste Chinees?Die kon ik niet eens, maar hij is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrrrrrrrr!!!*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Bwahahaha m'n waterquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
een blinde komt met een blinde geleide hond een winkel binnen.
dan slingert hij de hond boven zijn hoofd rond.
verkoper:kan ik u helpen
blinde:nee hoor ik kijk alleen wat rond.
hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha m'n water
Zegt een marktkoopman tegen een collega; "Mijn vader zei vroeger altijd al, jongen... jij kan goed en snel praten... jij gaat je geld verdienen met lullen...
"Het vreemde is.... hij zei hetzelfde tegen mijn zusje.... alleen die hoeft er veel minder voor te doen"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha m'n water
Zegt een marktkoopman tegen een collega; "Mijn vader zei vroeger altijd al, jongen... jij kan goed en snel praten... jij gaat je geld verdienen met lullen...
"Het vreemde is.... hij zei hetzelfde tegen mijn zusje.... alleen die hoeft er veel minder voor te doen"
Jantje komt thuis en roept naar zijn vader; "Pap!! Pap!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
Oma vraagt aan haar kleindochtertje: 'Wat wil je hebben voor je verjaardag?' Waarop het kind zegt: 'De pil.' Waarop oma bijna een flauwte krijgt en zegt: 'Wat moet jij nou met de pil?' Zegt ze: 'Ik heb nou drie poppen, da's meer dan genoeg.'
Staat een vent met een varken bij de bushalte, zegt ineens iemand tegen hem: "Wat ga jij dan doen met dat varken?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Ma Flodder komt het café binnen met een papegaai op haar schouder. Ze loopt naar een stel kerels toe en zegt: 'De man die weet wat voor een vogel d'r op mijn schouder zit, mag vanavond met mij naar bed.' Ze kijkt naar de mannen, wijst er één aan en zegt: 'Jij mag 't zeggen!' De man antwoordt: 'Uuh, een duif.' Zegt ze: 'Weet je wat, voor deze keer reken ik het goed.'
was hij wel baas geweestquote:
firts i was likequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Twee blondjes komen elkaar tegen op straat.
Blondje 1: "Bonjour!"
Blondje 2: "Wat zeg je nou?"
Blondje 1: "Dat is Frans. Het betekent zoiets als hallo."
Blondje 2: "Goh, da's knap! Hoe heb je dat geleerd?"
Blondje 1: "Nou, ik luister altijd naar 538,
maar als ik de knop dan iets naar rechts draai,
krijg ik een Franse zender. Dus zo heb ik dat geleerd."
Een week later komen de 2 elkaar weer tegen....
Blondje 1: "Bonjour!"
Blondje 2: "krrgrrgggkkrrr..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |