Geil met zijn alle in de tandartsstoelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef Houzer het volgende:
Ik stel voor dat we met zn allen gaan, ivm groepskorting.
Stuiver.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we dan naar mijn tandarts? Ze heet Stuiver en praat altijd over Greys Anatomy en de Viva terwijl ze in je bek loert.
quote:
Van kleurstoffen word je agressief J.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
En d'r dan keihard op gaan stampen voor een stuiver. MIJN TANDARTS WAT DOE JE?!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
Fluor Facial. Geniale titel voor tandartspr0n.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes..
Viva Victoria, Aphrodiitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes..
Das toch een omgebouwde?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen schatjes..
Niet goed ?quote:
is dat filmpje wat ik potste leukerder J.quote:
Comedy Central , samsam en samsam , vlaamsche Pot , kees en co. dat kind of shit.quote:
Jamaar die billen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:38 schreef Anosmie het volgende:
H! Dat kan veel betere. Deze heeft knabbel en babbel tanden en een boodschappenlijstje onder dr oksel.
Die lijkt op een alien A.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef Anosmie het volgende:
Jah. Ik doe het voor jullie hoor. Op therapeutische basis enzo.
Dit beter?
Inzenden naar Irak of Noord-Korea.quote:
He Dre is Cool Ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:40 schreef Anosmie het volgende:
Sandra Kim.
A. Ik ben trots op je.
*glittertjes strooit*
Ik drink geen koffie en ik rook niet. Maar je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hebben jullie dat ook s'ochtends zo rond 10 uur naar een aantal bakken koffie, en een aantal sigaretten dat je zo onwijs hard moet schijten?
Of ben ik de enige?
Nee, dat komt bekend voor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hebben jullie dat ook s'ochtends zo rond 10 uur naar een aantal bakken koffie, en een aantal sigaretten dat je zo onwijs hard moet schijten?
Of ben ik de enige?
Maargoed al zou je het wel doen scheet je ook niet toch? Want dat doen vrouwen niet toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie en ik rook niet. Maar je bent niet de enige.
Matige garp J, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het zo van horen zeggen enzo.. Zo om me heen.. Die mannen die werk roken en koffie drinken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maargoed al zou je het wel doen scheet je ook niet toch? Want dat doen vrouwen niet toch?
Dat heb ik al na 1 bak koffie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hebben jullie dat ook s'ochtends zo rond 10 uur naar een aantal bakken koffie, zo onwijs hard moet schijten?
Gewoon blijven staan en klagen over de lucht houzer.....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef Houzer het volgende:
Gister had ik ook nog een redelijk beschamend moment
Ik kwam aan bij zo'n grote bankaire instelling in Amsterdam.
Geparkeerd in de garage, en toen voelde ik het al. Er bouwt zich een hoge druk gebied op in mijn darmflora.
Maar ja redelijke haast, dus gauw naar boven, bij de receptie mezelf ingeschreven. Aangezien ik er vaker kom mag ik met mijn bezoekrsbadge doorlopen. Dus ik sta voor de lift. Lift gaat open, ik erin, helemaal alleen in de lft
Ik denk mooi ff die lucht eruit, echt zoeen onwijz vieze harde pwwwwwwwwwffffft tetter.
Langzaam begint de lucht zich te verspreiden in de toch al niet zo ruime lift, stopt dat kreng opeens en stappen er echt vier van die marketing meisjes (in mantelpakjes) van een jaar of 25 die lift in
![]()
Ik ben maar uitgestapt en met de trap verder gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |