Nee, maar kwa klank wel in de buurt. Eerste 3 letters zijn bijna goed. Eerste vervangen door....quote:
mee eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef Homdeck het volgende:
tvp
euhm gewoon -5 voor ofyles2 lijkt me?
men kan nu wel zeggen dat die punten niet belangrijk zijn en dat het niet erg is dat ze af en toe niet bijgewerkt worden maar dan kunnen ze beter helemaal afgeschaft worden lijkt me
Onzin, Topic aanmaken is een minuutje. Punten bijwerken kost het meeste tijd. Dus gewoon -5.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef BasOne het volgende:
uhm -5 is voor geen topic aanmaken,beetje harsh voor vergeten punten bij te werken, daarbij gebeurt het nog wel eens dat mensen een topic aanmaken om het spel te laten lopen en pas uren later de boel aanpassen........
Dun spank me, gewoon mijn meningquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Onzin, Topic aanmaken is een minuutje. Punten bijwerken kost het meeste tijd. Dus gewoon -5.
Ja, dat doe ik ook weleens, maar dat is gewoon op eigen risico. Laatste post = nieuw topic maken = punten bijwerken. Vergeet je dat, gewoon -5. We moeten wel consequent blijven, deze quiz bestaat toch bij gratie van goede naleving van de regels.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef BasOne het volgende:
uhm -5 is voor geen topic aanmaken,beetje harsh voor vergeten punten bij te werken, daarbij gebeurt het nog wel eens dat mensen een topic aanmaken om het spel te laten lopen en pas uren later de boel aanpassen........
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef BasOne het volgende:
ellen degenes?
Ja oké, maar het bezorgt de volgende topicmaker gewoon enorm veel meer werk. Dus of je nou regulier bent of niet, dat maakt niet uit. Bij het niet-stellen van een vraag ofzo kun je wel coulant zijn daarin, maar hierbij gaat dat wat moeilijker vind ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:24 schreef BasOne het volgende:
gooit handen in de lucht
ik bedoel al een maar dat Ofy een reguliere speler is niet een one day fly, een beetje vergevingsgezindheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |