quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben afgewezen voor een baan waar je een mavo diploma voor nodig hebt
Nouja, 't zat gewoon al vol hoor, dus eigenlijk ben ik niet écht afgewezen.quote:
voortaan moet je hier wat liever zijn voor bedrijfsleider gupje, voordat je daadwerkelijk gaat solliciterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben afgewezen voor een baan waar je een mavo diploma voor nodig hebt
Wie wil dat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Ik wil werkloos zijn! Lekker op de bank hangen, niks doen, geld krijgen en veel bier drinken!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Ik wil werkloos zijn! Lekker op de bank hangen, niks doen, geld krijgen en veel bier drinken!
Die broer van kankerkachel Kees, prachtig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
hehe vanavoond maar es kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Probleemwijken @ YouTube. Prachtige televisie
quote:Privéauto met zwaailicht en sirene door de stad
Uitgegeven: 6 mei 2009 11:46
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 11:46
TILBURG - De politie heeft dinsdag een 26-jarige automobilist uit Tilburg aangehouden omdat hij met een werkend blauw zwaailicht en sirene op zijn privéauto door zijn woonplaats reed.
Weggebruikers maakten plaats voor de auto en gaven de bestuurder voorrang.
De politie demonteerde na de aanhouding de apparatuur en nam die in beslag, zei een woordvoerder woensdag.
Jullie zijn er stil vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, goeiemoggel! Hier is jullie redder, de sc-koning, jullie onvolprezen..... Jitzzzze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |