Ja, da's Tamara.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef Paul het volgende:
Weten jullie de naam van dat blonde meisje die altijd bij Gerard Ekdom zit, Giel noemt haar altijd Monique Smit![]()
* Sirolf checht snel of die naam vaker in het openbaar op internet staat i.c.m. Arbeidsvitaminen, voordat dit topic de Google-resultaten weer bevuilt.quote:
Ik ben op drquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf checht snel of die naam vaker in het openbaar op internet staat i.c.m. Arbeidsvitaminen, voordat dit topic de Google-resultaten weer bevuilt.
Toussain
-- edit --
Grrr @ Hans!
Wees er snel bij want Tjibbe heeft volgens mij ook een oogje op haar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op dr![]()
Ik ga een gedichtje voor dr maken en naar Gerard sturen
Wies datquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wees er snel bij want Tjibbe heeft volgens mij ook een oogje op haar!
Tjitse Leemhuis (producer EkStra weekend). Check de OP maar even daar staat zijn profiel van Fok! welquote:
Jij weet wel veel van iedereen hequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tjitse Leemhuis (producer EkStra weekend). Check de OP maar even daar staat zijn profiel van Fok! wel. Al zijn Michiel en Gerard er geloof ik vrij zeker van dat hij op mannen valt
.
Nee joh, dat valt wel meequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij weet wel veel van iedereen he
Wat vind je van Giel tegenwoordig?
Wat vind je van Bert van Lentquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt wel mee..
Giel? Geen idee.. Heb geen zin om me 's ochtends te irriteren aan hem dus ik luister tot 10:00
vaak naar Regio FM.
Die Belgen zijn volgens mij nog niet helemaal bekend met dit forumquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef TheZapster het volgende:
Hans is de enige die het topic nog in leven houdt nu Roel in België zit
Wel geinig! jammer dat zijn uitzending van een paar dagen geleden helemaal is verkloot vanwege die mafkees in Apeldoorn.. Ik hoop dat hij binnenkort weer eens overdag is te horenquote:
Hoezo verklootquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig! jammer dat zijn uitzending van een paar dagen geleden helemaal is verkloot vanwege die mafkees in Appeldoorn.. Ik hoop dat hij binnenkort weer eens overdag is te horen.
ik zou zeggen... podcast KX radioquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig! jammer dat zijn uitzending van een paar dagen geleden helemaal is verkloot vanwege die mafkees in Appeldoorn.. Ik hoop dat hij binnenkort weer eens overdag is te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |